Bekijk volle/desktop versie : Wat is het schattigste wat jou kindje kan?



Pagina's : [1] 2 3 4 5

21-11-2008, 15:31
of /broertje/zusje/neefje/nichtje..


mijn broertje van 12 maanden zegt allah oe akbar, sinds anderhalve maand, als hij iemand ziet bidden, koranteksten/schilderijen ziet hangen/liggen, op tv koran/ anasheed voorbij komt of soms gewoon zomaar.. dan staat hij stil en wijst ernaar en zegt dan aaaah akbar zoo schattig ik smelt gewoon als hij dat zegt

21-11-2008, 15:33


MashaAllah.

21-11-2008, 15:36
mijn zoontje kan drama uit zijn tenen halen

ik was in de keuken wat doen en liep terug naar de huiskamer. hij stond in de gang te spelen. toen hij mij zag viel hij achterover op de trap terwijl hij zei; 'NEEEE MAMMA! DOE ME GEEN PIJIJIJNNN!!!!

21-11-2008, 15:40

Citaat door MocrowGirlBella:
of /broertje/zusje/neefje/nichtje..


mijn broertje van 12 maanden zegt allah oe akbar, sinds anderhalve maand, als hij iemand ziet bidden, koranteksten/schilderijen ziet hangen/liggen, op tv koran/ anasheed voorbij komt of soms gewoon zomaar.. dan staat hij stil en wijst ernaar en zegt dan aaaah akbar zoo schattig ik smelt gewoon als hij dat zegt



Zoo schattig

21-11-2008, 15:42



Citaat door noona:
mijn zoontje kan drama uit zijn tenen halen

ik was in de keuken wat doen en liep terug naar de huiskamer. hij stond in de gang te spelen. toen hij mij zag viel hij achterover op de trap terwijl hij zei; 'NEEEE MAMMA! DOE ME GEEN PIJIJIJNNN!!!!



wat lief!

21-11-2008, 15:43

Citaat door noona:
mijn zoontje kan drama uit zijn tenen halen

ik was in de keuken wat doen en liep terug naar de huiskamer. hij stond in de gang te spelen. toen hij mij zag viel hij achterover op de trap terwijl hij zei; 'NEEEE MAMMA! DOE ME GEEN PIJIJIJNNN!!!!



ik zie het helemaal voor me dat wordt een groot acteur later

21-11-2008, 16:03
dit flikt ie me nu iedere keer. ik schrik gewoon van mezelf.

ik geloofde echt dat ik een verkeerde schijnbeweging maakte of iets tot ik doorhad dat ie het speelde

21-11-2008, 16:23

Citaat door noona:
mijn zoontje kan drama uit zijn tenen halen

ik was in de keuken wat doen en liep terug naar de huiskamer. hij stond in de gang te spelen. toen hij mij zag viel hij achterover op de trap terwijl hij zei; 'NEEEE MAMMA! DOE ME GEEN PIJIJIJNNN!!!!




22-11-2008, 23:45
aahhh zo schattiggg

22-11-2008, 23:49

Citaat door MocrowGirlBella:
of /broertje/zusje/neefje/nichtje..


mijn broertje van 12 maanden zegt allah oe akbar, sinds anderhalve maand, als hij iemand ziet bidden, koranteksten/schilderijen ziet hangen/liggen, op tv koran/ anasheed voorbij komt of soms gewoon zomaar.. dan staat hij stil en wijst ernaar en zegt dan aaaah akbar zoo schattig ik smelt gewoon als hij dat zegt

Cute mashaAllah

22-11-2008, 23:51
Mijn neefje pakt altijd een sejada (gebedskleed) en gaat dan ze3ma bidden.. Hij gaat dan op zn knieen en dan zo tahia doen met zn vingers.. Dan zegt ie (zijn naam) lah oblak gedaan.. (Ze3ma ik heb allahoe akbar gedaan)

22-11-2008, 23:55
-Mijn zusjes van 3 bidden altijd met mij mee

Of tijdens het eten zeggen ze altijd ''bismillah en elhamdoelilah''.

En ze kunnen zo lief kwebbelen. Bijv Safae noemt haar zusje Safae. En Marwa noemt haar zushe weer Marwa. Komt denk ik omdat ze veel op elkaar lijken en daardoor de kluts kwijt raken .


23-11-2008, 01:00


als hij stiekem iets wil doen gaat hij achter de woonkamerdeur staan
b.v. hij heeft mijn huissleutels dan gaat hij stiekem de sleutels bekijken
achter de deur, zodat ik het niet zie ze3ma (is 2 jaar)

23-11-2008, 01:07
Haha mijn liefje zegt MAMA 3ZIZAAAAAAAAAAAAA, en dan zeg ik, en papa dan? Zegt ze ja, PAPA HBIBAAAAAAAA!!!


23-11-2008, 09:02
neeh mijn neefje van 2,5 is echt de allerleifste en allerleukste....

doen jullie dat bij de bruid en bruidegom met je handen boven hen hoofd op en neer en dan op het eind kililililili ( joejoejoe) nouh dat doet hij dus...bij iedereen die binnenkomt...

als men opa binnenkomt dan schreeuwt die OPAAAAAAAAAAAAAAAA en dan doet hij dat dus met op het eind mooi kililili geluid..

en hij is gek op muziek....en op zwarte piet en op alles aaaaaahhwww mijn liefje

Pagina's : [1] 2 3 4 5