Bekijk volle/desktop versie : Hoe STIJL jij je HAAR?

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12

26-02-2004, 18:23
Tips plz...

26-02-2004, 18:34

Eerst douchen Dan vermoord ik je omdat je neit op msn bent

Oke okej

Douchen...Haar verdelen..Ronde grote borstel pakken en een kappersföhn..

Begin van achter naar voren te werken dus steeds een lok van ongeveer 5 cm breedte pakken en glad föhnen..ik ben altijd na een uurtje klaar en mijn haar reikt halverwege mjn rug

26-02-2004, 18:41

Citaat:
Origineel gepost door Ouidath
Eerst douchen Dan vermoord ik je omdat je neit op msn bent

Oke okej

Douchen...Haar verdelen..Ronde grote borstel pakken en een kappersföhn..

Begin van achter naar voren te werken dus steeds een lok van ongeveer 5 cm breedte pakken en glad föhnen..ik ben altijd na een uurtje klaar en mijn haar reikt halverwege mjn rug

Maar gebruik je dan speciale producten ofzo?Ik heb laatste zo'n 4 verschillende stylingsgels;cremes gekocht maar waloe...geldverspilling

En na het föhnen?

26-02-2004, 19:05

Citaat:
Origineel gepost door Ouidath
ik ben altijd na een uurtje klaar en mijn haar reikt halverwege mjn rug
Een uur?

Ik vind dat echt lang! Hoe vaak doe je dat dan per week? Waar haal je de tijd vandaan om zolang met je kapsel bezig te zijn? Ik heb niet zoveel tijd en bovendien ben ik echt niet zo geduldig. Ik ben na hoogstens twee minuten al klaar met mn kapsel...

Ps: Marocca, probeer 't eens bij de kapper. Deze helpt je gegarandeerd met je probleem en kan zelfs wonderen doen

26-02-2004, 19:17

Citaat:
Origineel gepost door Georgia
Een uur?

Ik vind dat echt lang! Hoe vaak doe je dat dan per week? Waar haal je de tijd vandaan om zolang met je kapsel bezig te zijn? Ik heb niet zoveel tijd en bovendien ben ik echt niet zo geduldig. Ik ben na hoogstens twee minuten al klaar met mn kapsel...

Ps: Marocca, probeer 't eens bij de kapper. Deze helpt je gegarandeerd met je probleem en kan zelfs wonderen doen
Naar de kapper om te föhnen?

Als ik het zelf kan doen;ga ik er geen geld aan verspillen.Dus ik wil enkel tips voor wat betreft producten etc.

26-02-2004, 19:28
Eerst me haren wassen..vervolgens heb ik een een soort van haarserum van Loreal..Fohnmilk..pak elke keer een haarlok smeer die serum erin (ter bescherming). De rest doe ik vast met een haarknijper ..dan pak ik een ronde fonhborstel en stylen maar..Zo werk elke lok af..En als ik helemaal klaar ben..smeer ik wax in de puntjes..

Dan is het helemaal glad..

26-02-2004, 19:46
Een serum ik doe het 1x in de 2 of 3 weken als ik niets te doen ehb..er mooi uitzien mag wel af en toe

26-02-2004, 20:00
ja k gebruik ook een serum van elvive die is egt kei fijn en ruikt heeerlijk....

lk fohn mn haren met n speciale borstel met varkenshaar (damn die was duur)
eerst in plukken verdelen, daarna 1 voor 1 fohnen.
ben binnen 30 min klaar...
en heb ze zo stijl als k weet nie wat hehehe

26-02-2004, 20:04
wat een wereld zeg,

alles is omgekeerd, meiden met krullen willen stijl en meiden
met stijl haar willen krullen...

Ik ben gek op krullen....maar helaas

Maar elhamdoulilah..er zijn ergere dingen op deze wereld

26-02-2004, 20:44
met ouhd schijttang

ned k styl niet niet doen ouwe is slechttttttttttt

26-02-2004, 21:12
damnnn wilie sooo langgg duurt het bij joelie???

Ik als ik me haar feun dan duurt het ongveer 10 minuutjes... en is het wle styl en tjah daarna met waxx zoals dat meisje zei

Anywayzz wil ook graag krullen maar jah, ik kan niet alles hebben

26-02-2004, 21:50
Ik heb iets nieuws ontdekt en ik zweer erbij: het heet de CHI.

Het is een stijlingtang op keramische basis en werkt perfect en snel, er is maar 1 probleem hij kost 230 euro

26-02-2004, 23:40

Citaat:
Origineel gepost door Moeskiela

Het is een stijlingtang op keramische basis en werkt perfect en snel, er is maar 1 probleem hij kost 230 euro
Waarom zo duur Is hij van goud gemaakt of zo

27-02-2004, 00:37

Citaat:
Origineel gepost door Souad24
wat een wereld zeg,

alles is omgekeerd, meiden met krullen willen stijl en meiden
met stijl haar willen krullen...

Ik ben gek op krullen....maar helaas

Maar elhamdoulilah..er zijn ergere dingen op deze wereld
Ik wil ook krullen

Mijn haar is zo stijl dat ik 't niet eens op kan steken, zakt meteen in

Pfffff, maar als ik hier lees dat meiden er zoveel moeite voor doen om hun haar te stijl te krijgen........

27-02-2004, 00:49

Citaat:
Origineel gepost door Moeskiela

Ik had ook eens zo'n stylingstang gebruikt van een vriendin.Die was supergoed maar te duur...

200 euro was een beetje te veel

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12