Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe STIJL jij je HAAR?



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12

09-04-2006, 10:37

Citaat door cheima:
Eerst me haren wassen..vervolgens heb ik een een soort van haarserum van Loreal..Fohnmilk..pak elke keer een haarlok smeer die serum erin (ter bescherming). De rest doe ik vast met een haarknijper ..dan pak ik een ronde fonhborstel en stylen maar..Zo werk elke lok af..En als ik helemaal klaar ben..smeer ik wax in de puntjes..


Dan is het helemaal glad..
wat is de prijs van die serum?

09-04-2006, 12:47



Citaat door LINA28:
inderdaad dingen die tegen de natuur in gaan kunnen nooit helemaal goed zijn. bedankt voor je advies.

zo vaak fohn ik mijn haar niet, geen tijd voor. Dus ik hou het maar bij fohnen
Graag gedaan...

09-04-2006, 12:52
Hooguit een half uurtje met mn stijltang. En doe er niks in....dat is t beste.

09-04-2006, 14:48

Citaat door CHICAx:
Hooguit een half uurtje met mn stijltang. En doe er niks in....dat is t beste.
Voor zover ik weet is het beter om je haar te stijlen als je er iets in hebt zoals een haarolie of haarcrème.

09-04-2006, 15:48


Ik was eerst me haar. Dan tot het bijna droog is doe ik wat vloeibare olie erin (speciaal voor het stijlen met een stijltang) gekocht bij een Suriname winkel. En dan na 20-30 min heb ik stijl haar dat ook niet gaat pluizen in de avond.

09-04-2006, 21:08

Citaat door CHICAx:
Hooguit een half uurtje met mn stijltang. En doe er niks in....dat is t beste.
wajouw half uurtje
ik ben letterlijk iets van 3, 5 uur bezig
ik heb ook van die pijpekrullen maar dat de meeste
er een half uurtje over doen
hebben julie bepaalde cremes ofzo

09-04-2006, 21:24
Wat veel meisjes doen onder de douche is hun haar kammen.. (dat is super slecht voor je haar) en hun haar droog maken met een handdoek op een agressieve manier (das ook slecht voor je haar)

Hoe ik het persoonlijk doe...
Je haar wassen met koud water.. (koud water beschermt de hoofdhuid tijdens het feunen)
Daarna m'n haar insmeren met frizz ease.... daarna m'n haar helemaal zacht droog feunen en vervolgens stijlen.. Als je in één keer stijlt (vind ik persoonlijk) krijg je geen mooi resultaat.


09-04-2006, 21:45
eerst me haar douchen..goed drogen....op handdoek droog haar smeer ik een beetje van dit spul en vervolgens de tang..

soms gebruik ook weer gewoon de fohn met helemaal niks...dus geen spul niks..pas aan het eind als ik zie dat het pluist dan smeer ik een beetje vaseline...dat sijn mijn tips..

toedeloe

09-04-2006, 22:20
Als ik iets in mn haren smeer dan gaat t pluizen als k naar buiten ga.

09-04-2006, 23:09
dussss wat is het uiteidelijk het beste
wat je kan doen/gebruiken om styl haar te krijgen

10-04-2006, 16:00

Citaat door sabrye:
dussss wat is het uiteidelijk het beste
wat je kan doen/gebruiken om styl haar te krijgen


Heb je de Topic WEl door gelezen ??

10-04-2006, 21:08
Wat voor de een helpt wil nog niet zeggen dat het voor iedereen helpt. Het ligt dus aan je haartype. Voor de juiste tip kun je beter langs een goede kapper gaan.

10-04-2006, 21:30



Citaat door Saloua1978:
Wat voor de een helpt wil nog niet zeggen dat het voor iedereen helpt. Het ligt dus aan je haartype. Voor de juiste tip kun je beter langs een goede kapper gaan.
Ja,heb je gelijk in !

12-04-2006, 16:03

Citaat door loco_rifia:


Heb je de Topic WEl door gelezen ??
ben half wege begonnen toen maar gestopt met lezen ...... Te veel verschillende tips

02-12-2010, 10:54
Nieuws! Ik heb bijna geen stijltang meer nodig ! Ik heb in gelderland bij mooi hair & beauty salon de definitieve straight gedaan !

Super! Ook de hoeveelheid complimenten die je krijgt.
Mijn haar is ook glanzend ,ziet er gezond uit !
De behandeling is vrij van chemicalien, en dat zie je !!

Ik heb het eerder gedaan , maar toen was het lang niet zo mooi als nu !!

Gr.

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12