Bekijk volle/desktop versie : Maart, April en Mei!!!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7

26-02-2004, 17:43
Hallo dames!!

Voor de meeste meisjes is het een dagelijks probleem dat we niet kunnen vermijden; iederreen vindt wel dat er een paar kilos af kunnen. Hoe en waarom ieereen zo geobsedeerd is met afvallen en dun willen zijn allahoe a3lam maar ja het is nu eenmaal zo. Ik moest de vorige keer echt lachen toen mijn moeder mij vertelde over toen zij vroeger in Maroikko opgroeide de 'dunne meisje' juist lelijk waren en de dikke nou ja niet echt dik zeg maar meer stevig gebouwde meisjes juist mooi waren. Was dat nu maar ook zo hier. Dan zou het veel makkelijker voor ons zijn nietwaar dames
Maar goed zo is het helaas niet. Dus ik was van plan om de komende drie maanden: Maart, April en Mei ( vandaar de titel) om eens 'echt' voor de zoveelste keer te beginnen met ja noem het maar een soort dieet voor mezelf en ik dacht van ja er zijn vast meerde meisjes als mij die het ook weleens zouden willen doen of die het zich net als mij al vele keren hebben voorgenomen maar er kwam telkens niks van en dat we nu met z'n allen het kunnen proberen en als je er behoefte aan hebt kun je dan hier op schrijven hoe het is gegaan enzo. Ik ga niet precies opschrijven wat jullie moeten eten en wat jullie niet mogen eten enzo. want als jullie zien hoe ik het ga aanpakken dan denken jullie van die is gek maar bij mij helpt het als ik er met iemand over kan praten, dan gaat het makkelijker (hoe raar het ook mag klinken). Waarom nu zullen jullie waarschijnlijk wel denken nou de zomer komt eraan en dan willen wij er natuurlijk goed uitzien en ik denk dat je je ook gewoon beter voelt en prettiger dus in ieder geval ik ga ervoor en als iemand mee wil doen dan hoor ik het wel. Als niemand reageert dan begrijp ik dat ook en dan sluit ik deze topic Dus genoeg gepraat.

De groeten,
Ze3maa_ Ze3maa

26-02-2004, 18:16

Ik doe met alles mee wat met afvallen te maken heeft!!

26-02-2004, 18:43
ja die eet en die eet en samen gaan we op dieet waarom niet gelijk vandaag of gisteren .ik doe lekker niet mee want anders hou ik helemaal niks meer over en dat moet ik echt niet hebben maar voor die gene die wel mee willen doen sterkte de komen de tijd.

26-02-2004, 19:08
ja oke ik doe ook meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

26-02-2004, 19:35

Ik was al begonnen..Maaar ik wou een maand doen maar toen ik dit las dagt ik waarom niet meteen tot mei..En meid zeg me wat voor dieet je doet..IK SLUIT ME AAN!

26-02-2004, 21:45
Ik weet niet of je het leuk gaat vinden maar dit is ieder geval wat ik doen:
Elke morgen twee glazen water drinken

Elke dag ontbijt ik met 1 wasa cracker (volkoren) met als beleg jam
of 20+ smeerkaas

Rond de middag eet ik 1 stuk fruit (meestal een appel of van die grote sinasappels) en drink ik weer twee grote glazen water

En s'avonds rond 17.00/18.00 1 groot bord vol met groente. Dit varieer ik telkens zodat ik elke keer weer wat anders krijg maar je kunt bijvoorbeeld denken aan: gekookte aardappelen, erwten, sla, (tomaat kan er ook bij), een stukje komkommer, wortels en mais. En natuurlijk niet te vergeten twee grote glzen water. (Soms vervang ik de aardappelen ook met miehoen of gewoon witte rijst)

Ik stop op 19.00 met eten want als je s'avonds eet dan verteert dat moeilijker. En brood eet ik helemaal niet meer dus daar moet je ook even naar kijken en natuurlijk alle snoep en zoetigheid afgeschaft!!Nou dat was het ik waarschuw je wel even van tevoren dat het niet echt leuk is. Maar ja dat lijkt me ook wel duidelijk. Maar het helpt alhamdoulilah wel dus waarom niet denk ik dan bijmezelf.

En voor de rest wil ik ook heel even zeggen dat ik het echt leuk vind dat jullie gereageerd hebben thankls!

Maarre 3ayshalak je zei dat je al begonnen was, hoe pakte jij het dan aan???

26-02-2004, 23:32
Natuurlijk doe ik mee, eindelijk die zo een beetje hetzelde denkt als ik..

Dit is een heel goed initiatief van jou

Dus count me in!!! Mijn motto is: Samen staan we sterker!!!

26-02-2004, 23:32
me me me.,....... doet ook meee....

26-02-2004, 23:36

Citaat:
Origineel gepost door sammmy
me me me.,....... doet ook meee....
Gezellig hoor!!!

26-02-2004, 23:56

Citaat:
Origineel gepost door Glimlachje
Gezellig hoor!!!
Zeker gezellig, Hoe meer zielen hoe meer vreugde toch?!
En zoals Glimlachje al zei Samen staan we sterker!!!!!!!!!!

27-02-2004, 00:03
Even nog voor de duidelijkheid: Mag je ook geen toetjes nemen zoals:
Vla yoghurt en zo....

27-02-2004, 00:26
Mager yoghurt kan je wel nemen; daar zit minder vet in!!!!!!!!!!!

27-02-2004, 00:28

Citaat:
Origineel gepost door ze3maa_ze3maa
Mager yoghurt kan je wel nemen; daar zit minder vet in!!!!!!!!!!!
Oke dan, dan zeg ik de vla gedag tot over een paar maanden

27-02-2004, 00:32

Citaat:
Origineel gepost door Glimlachje
Oke dan, dan zeg ik de vla gedag tot over een paar maanden
Insha'allah kun je in Juni weer genieten van je vla!!

27-02-2004, 00:37

Citaat:
Origineel gepost door ze3maa_ze3maa
Insha'allah kun je in Juni weer genieten van je vla!!
Ja, en jij ook met je lieveling eten insha allah...
Heel misschien hebben we daar niet eens een behoefte aan...

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7