Bekijk volle/desktop versie : story of my life

Pagina's : [1] 2

18-10-2002, 19:34
ik zag eens een meisje dat liep samen met een paard naar de ijssalon,daar aangekomen zag ze dat er een trein voor haar stond.
ze tikte tegen het raampje van de trein en opeens keek er een gremlin door het raam die zei tegen haar ga je met mij mee?
waarop het meisje die reserviev heette antwoorde maar natuurlijk ga ik met je mee.
Samen met de gremlin gingen ze naar de bios en toen ze een kaartje wouden kopen stond daar de bus samen met de appelboom en die waren aan het zwaaien, dus zwaaide wij terug
gremlin en ik stonden in de rij voor de spiegel om een kaartje te kopen toen een smurf tegen mij zei wil je voor â¬100,00 met mij naar de kermis?
En natuurlijk zei ik ja tegen die schattige smurf en zwaaide gedag naar mijn gremlin.
Smurf en ik liepen voet in voet naar de kermis zoefffffffffff daar was zoef de haas die verteld ons dat de trommel en de kers met elkaar vreemd gaan.
Leuk nieuws van zoeffffffffff de haas maar lekker belangrijk wat die s.l.e.t.t.e bak van een kers doet.
Smurf en ik waren aangekomen op de kermis en stapte in de botsauto en botste er lekker op los tegen de bejaardjes.
Ik vond het wel leuk geweest met die smurf en gaf hem een zoen op z'n teen en zwaaide hem uit.
ik pakte het vliegtuig en ging met de boot naar huis doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii iiiiiiiiiiiiiiiii

18-10-2002, 20:00

wat vinden jullie van mij verhaal vinden jullie dat ik talent heb en door moet gaan met schrijven of niet.

alleen maar serieus reacties aub

19-10-2002, 12:31
hahahaahh ik heb egt gelache
maar ga snel verderrrrrrrrr
het is een appart verhaaltje
dan die andere hier

20-10-2002, 05:27
Hahaaa, Beppie is aan de drugs!!!!!!!!!!!!!!!
Meisje toch... maareh, hoe gaat het verder?!

Ciao
3firitit

20-10-2002, 11:20

Citaat:
Origineel gepost door 3firitit
Wahaahahaaa, Beppie is aan de drugs!!!!!!!!!!!!!!!

Ciao
3firitit
beppie op houden met het afpakken vanm mijn vriendjes!!!!!!

wacht maar ik ga het tegen mamma zeggen!!!!!

laterZ :blauwkus:

20-10-2002, 14:23

Citaat:
Wahaahahaaa, Beppie is aan de drugs!!!!!!!!!!!!!!!

Ciao
3firitit
ikke aan de drugs natuurlijk niet

maare verder gaat het toppie met mij hoe is ie met jou?
is het huisje nou al af of nog niet?

20-10-2002, 14:43
op verzoek het vervolg

eenmaal thuis aangekomen met de boot die ik op slot heb gezet tegen de boom, liep ik naar binnen via het dak opeens zag ik daar een een kangaroe die was twister aan het spelen met mijn cavia.
maar ik had de cavia nodig voor mijn huiswerk dus die haalde ik van het twister veld zette de cavia aan het werk.
ik moest het spel afmaken dus ging ik samen met de kangaroe twister spelen maar de emmer die zag dat en wou ook meedoen maar daar had ik geen zin.
dus toen heb ik afscheid genomen van die twee en ben op zoek gegaan naar mijn vriend de cola light fles samen gingen we uit eten bij de mexicaan maar daar aangekomen wouden ze mijn cola light vriend gebruiken voor consumptie.
Ben je niet lekker begon ik daar te gillen van mijn vriend blijf je af en toen heb ze mij de mexicaan uit gegooid maar cola light hebben ze daar gehouden .
Dus toen ben ik maar mijn vriend He-man gaan halen en die is toen samen met mij terug gegaan naar de mexicaan en heeft ze daar een flinke lesje geleerd en mijn cola light bevrijdt.
Een maal weer samen met mijn cola light kwam ik tot de ontdekking dat deze in de tussen tijd vreemd was gegaan met de bacardi nou dat was de druppel die de emmer deed overlopen al die moeite gedaan en dan gaat de vreemd met die b.i.t.c.h van een bacardi.
Dus werd het weer tijd om een nieuw vriendje te zoeken ik heb toen besloten om mijn oude vriendje gremlin op te zoeken, ik stond bij hem voor de deur en durfde niet aan te bellen maar opeens werd de deur open getrokken en toen stond daar opeens grote smurf die mij vroeg "kom je doen"
Bleek dat gremlin homo was geworden en een relatie had gekregen met grote smurf.
Dan maar weer andere zoeken dacht ik bij me zelf en nam afscheid
En op weg naar huis raad je nooit wie ik tegen kwam..........SINTERKLAAS en die was maar bezig met mij te versieren en ik besloot er maar op in te gaan je weet immers nooit wat je mist als je het niet uitprobeert.
Wat bleek sinterklaas was een perfecte minnaar maar wat wil je die arme man had jaren om te oefenen en ik was zijn eerste vriendin :verliefd:
Maar ja zelfs perfectie gaat vervelen dus ik heb die goedheilige man gevraagd om mij op zijn schimmel weer naar huis te brengen en dat deed hij.

21-10-2002, 10:40

Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus
ikke aan de drugs natuurlijk niet
Hmmmm, ik weet dat je een levendige fantasie hebt, maar hier zou zelfs Alice in Wonderland duizelig van worden!! oef!!

Citaat:
Origineel gepost door beppie_truus
maare verder gaat het toppie met mij hoe is ie met jou?
is het huisje nou al af of nog niet?

[/B]
Verven is gedaan, vloerbedekking ligt er en ik heb vorige week eindelijk mijn meubels gekregen. Het ziet er écht goed uit, en het is nog niet eens helemaal af Moet alleen nog wachten op de gordijnen en de haard en dàn... :boogie: :boogie: :boogie:

Hoe is het trouwens met jou presentatie verlopen??

Ciao bella
3firitit

21-10-2002, 12:32
haahah beppie truus ga snel verderrrrrrrr
egt grappig verhaal

21-10-2002, 19:09

Citaat:
Hmmmm, ik weet dat je een levendige fantasie hebt, maar hier zou zelfs Alice in Wonderland duizelig van worden!! oef!!

Verven is gedaan, vloerbedekking ligt er en ik heb vorige week eindelijk mijn meubels gekregen. Het ziet er écht goed uit, en het is nog niet eens helemaal af Moet alleen nog wachten op de gordijnen en de haard en dàn... :boogie: :boogie: :boogie:

Ciao bella
3firitit
gelukkig maar dat het opschiet want het wordt hoog tijd voor mijn vissie

en mijn presentatie is goed ontvangen mijn baasie vond dat ik knap werk heb geleverd.

mijn verhaal vol fantasie hoe kom je erbij dit is allemaal gebaseerd op ervaringen uit mijn leven

30-10-2002, 15:43
IK DENK DAT IK MAAR AAN EEN VERVOLG GA WERKEN VAN MIJN VERHAAL

30-10-2002, 18:41
Ja man!! Er moet ook iets in staan over vandaag, de grote dag en de grote teleurstelling, en hoe je het allemaal goed gaat maken...

30-10-2002, 18:55

Citaat:

Ciao bella
3firitit
aha paars en goud niet!?

30-10-2002, 19:08

Citaat:
Origineel gepost door tha_lady
aha paars en goud niet!?

Sooooooooooo!!! Dat gaat snel!!

Ciao
3firitit

02-11-2002, 20:23

Citaat:
Sooooooooooo!!! Dat gaat snel!!

Ciao
3firitit
hahah ik was erbij toen je het vertelde weet je nog gele bank????

Pagina's : [1] 2