Bekijk volle/desktop versie : chinese kruiden

26-02-2004, 16:19

Citaat door Majidah:
Salaam alaikoem, wie heeft er hier ervaringen mee?
.

01-03-2004, 17:37

hey ik ken veel mensen die chinese kruiden gerbuiken een vriendin van mij heeft erg last van acne en heeft ze ook gekocht (erg prijzig)
of ze nou gaan helpen of nie wete ik nog nie.

maar die ander paar mensen hadden vaak maag klachten enzo en om eerlijk te zijn het had ze niet geholpen.

xxx

01-03-2004, 18:56
bedoel je peeling?

02-03-2004, 20:21
nee, ik heb het dan gewoon echt over kruiden die ne in water moet laten koken en dan opridnken

03-03-2004, 11:42

Ja mijn man, ook voor maagklachten Maar idd ze helpen voor geen meter.Je krijgt hele rare stokjes, die lijken van een boom te zijn ofzo Moehiem hele rare dingen.Die stank alleen al niet normaal!!

En weet je wel hoe duur het is echt prijzig!!! (voor een paar boom stukjes hahaha)

Dat je het even weet

Smily.

04-03-2004, 11:07
Ik heb de chinese kruiden gebruikt tegen darmklachten. Bij mij heeft het geholpen. In de wachtkamer zaten ook altijd mensen met huiduitslag en acne. Ik hoorde altijd positieve reacties over ecxeem, maar acne daar hoorde ik weinig verandering over.

Misschien voor sommige mensen positief: ik was er ruim 15 kg mee afgevallen! Voor mij was dat negatief want uiteindelijk woog ik nog maar 48 kg. Dat is ook de reden dat ik was gestopt.

Je zult er goed over na moeten denken of je dit gaat doen. Sommige zorgverzekeraars vergoeden het namelijk niet!

En de stank? Die is verschrikkelijk. Je hele huis gaat er naar stinken en de pan die je gebruikt word helemaal bruin. Ik mengde het altijd met suiker, anders kon ik het helemaal niet door mijn keel krijgen.Als ik er nu over terugdenk: dat ik dat ooit kon drinken, wajoo wat was dat smerig, zeg.......

04-03-2004, 11:13
Ik kreeg het vergoed, omdat de chinese arts op de rekening accupunctuur zette. Deze arts was namelijk ook accupuncturist en was lid van een bepaalde vereniging daarvan. Je moet dus bij je verzekering vragen of accupunctuur vergoedt word en bij welke vereniging de arts moet zijn ingeschreven.

Ik ben geweest bij het chinese gezondheidscentrum op de Geldersekade in Amsterdam. Het is al 2 jaar geleden, dus ik weet het nummer niet meer.

05-03-2004, 16:32
Bij mij hielp het ook, maar wat een bocht was het niet te zuipen gewoon zo verschrikkelijk viessssss !!! En ik klaag echt niet snel van vies enzo maar dit was zo vies dat mn maag omhoog kwam iedere keer weer, en ik moest het met mn neus dicht opdrinken...

Het helpt alleen als je het heel consequent volhoud en iedere portie keurig in neemt en ik vind het erg duur!

Ik betaalde iets van 60 euro voor kruiden voor 2 weken dat vind ik te aso dus heb het ook maar 2 weken gedaan dus...

05-03-2004, 19:03
die chinezen kruiden zijn super duur. En ze helpen niet of nauwelijks. En als ze helpendan is dat alleen tijdens je behandeling als je ermee stopt dat heb je je probleem weer. Mijn advies NIET DOEN ze belazeren je vierkant.

13-11-2014, 13:19
Mijn moeder maakt ook medicijnen die op basis van kruiden zijn gemaakt en het is totaal niet duur