Bekijk volle/desktop versie : hoe lang moet ik wachten



26-02-2004, 16:13
10 iiuj

26-02-2004, 16:15


waar heb je het over?

26-02-2004, 16:18

Citaat:
Origineel gepost door mina10
[B]10 iiuj
[/B]
mongolistische trekjes gesignaleerd

26-02-2004, 16:19
hahaha

26-02-2004, 16:21


ja sorru dat ik niets bij heb geschreven kon eerst geen tekst inplaatsen ben nieuw.nu zal ik beginnen wat eigenlijk daarmee wil bedoelen.ik ben nu al een 1jaar en een half met een jongen(relatie)eigenlijk toen ik hem heb ontmoet was het de bedoeling voor mij 3 maanden relatie en dan trouwen.maar ja gemakkelijk gezegd.als ik hem zeg laten we trouwen we hebben toch niets te verliezen.dan zeg hij wacht nog een beetje.ok maanden vestrijken en nog ben ik niet getrouwd soms ben ik dat beu. .tot op een dag was hij ziek en voelde hij hem niet goed ""ongelukkig"" eigenlijk .ik zei kom het door mij neen zei hij .aan wie lig het dan.mijn ma zei hij.en dan vertelde hij mij dat hij moest trouwen met een meisje van marokko(zijn nicht).hij wil niet met haar trouwen en nu zit hij in dilemma. toch zeg die ik trouw met u.((moet ik hem geloven)) wat denken jullie.graag zou ik wat reactie willen van jullie

26-02-2004, 16:27

Citaat:
Origineel gepost door mina10
ja sorru dat ik niets bij heb geschreven kon eerst geen tekst inplaatsen ben nieuw.nu zal ik beginnen wat eigenlijk daarmee wil bedoelen.ik ben nu al een 1jaar en een half met een jongen(relatie)eigenlijk toen ik hem heb ontmoet was het de bedoeling voor mij 3 maanden relatie en dan trouwen.maar ja gemakkelijk gezegd.als ik hem zeg laten we trouwen we hebben toch niets te verliezen.dan zeg hij wacht nog een beetje.ok maanden vestrijken en nog ben ik niet getrouwd soms ben ik dat beu. .tot op een dag was hij ziek en voelde hij hem niet goed ""ongelukkig"" eigenlijk .ik zei kom het door mij neen zei hij .aan wie lig het dan.mijn ma zei hij.en dan vertelde hij mij dat hij moest trouwen met een meisje van marokko(zijn nicht).hij wil niet met haar trouwen en nu zit hij in dilemma. toch zeg die ik trouw met u.((moet ik hem geloven)) wat denken jullie.graag zou ik wat reactie willen van jullie

billah jullie zijn zo gek , niet normaal

26-02-2004, 16:31

Citaat:
Origineel gepost door ik_oke_is

billah jullie zijn zo gek , niet normaal
zeg ik ben wel een hart hoor

26-02-2004, 16:33

Citaat:
Origineel gepost door mina10
zeg ik ben wel een hart hoor


jah en je hebt met je fictieve kloten laten spelen voor
een jaar en een half en nu dumpt ie je,
geloof je echt dat hij moet trouwen
met iemand van marokko


26-02-2004, 16:42

Citaat:
Origineel gepost door ik_oke_is


jah en je hebt met je fictieve kloten laten spelen voor
een jaar en een half en nu dumpt ie je,
geloof je echt dat hij moet trouwen
met iemand van marokko

dat denk ik toch.we kunnen niet zonder elkaar

26-02-2004, 17:40
Gij zijt ne wa????


Citaat:
Origineel gepost door mina10
zeg ik ben wel een hart hoor

26-02-2004, 17:47

Citaat:
Origineel gepost door mina10
ja sorru dat ik niets bij heb geschreven kon eerst geen tekst inplaatsen ben nieuw.nu zal ik beginnen wat eigenlijk daarmee wil bedoelen.ik ben nu al een 1jaar en een half met een jongen(relatie)eigenlijk toen ik hem heb ontmoet was het de bedoeling voor mij 3 maanden relatie en dan trouwen.maar ja gemakkelijk gezegd.als ik hem zeg laten we trouwen we hebben toch niets te verliezen.dan zeg hij wacht nog een beetje.ok maanden vestrijken en nog ben ik niet getrouwd soms ben ik dat beu. .tot op een dag was hij ziek en voelde hij hem niet goed ""ongelukkig"" eigenlijk .ik zei kom het door mij neen zei hij .aan wie lig het dan.mijn ma zei hij.en dan vertelde hij mij dat hij moest trouwen met een meisje van marokko(zijn nicht).hij wil niet met haar trouwen en nu zit hij in dilemma. toch zeg die ik trouw met u.((moet ik hem geloven)) wat denken jullie.graag zou ik wat reactie willen van jullie
Het is aan jou om hem wel of niet te geloven

26-02-2004, 18:07

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
Gij zijt ne wa????
heb wel een hart ,bedoelde ik

26-02-2004, 18:09


Ok.


Citaat:
Origineel gepost door mina10
heb wel een hart ,bedoelde ik

26-02-2004, 18:26
nou ben je misschien niet een beetje naïf geweest??? Als die jongen echt van je houd zou ie je allang komen vragen zijn, volgens mij heeft hij met je voeten gespeeld en wil ie nu eindelijk een echt leven met iemand die hij niet geplayed heeft, maybe, maybe, maar ja wie ben ik om te weten hoe het zit, hè

boesas en take care

26-02-2004, 20:22
hey minatje
weet je wa je doet praat eens goed met hem ...
stel hem voor de keuze en zie wa hij je te zeggen heeft!!!
als hij toch met je wil trouwen en hij da da toch nog steeds beweerd laatdie nu gelijk je hand komen vragen ...
en als zijn moeder er zo iets op tegen heeft waarom gaat die nie praten me zijn ma van ik wil iemand anders...
laat die nu kiezen en laat niet met je voeten spelen!!!
veel succes maak stel het allemaal niet langer uit ...
los op vandaag nog op !!!!!
veel succes