Bekijk volle/desktop versie : 'Ik betaal jou...'



Pagina's : [1] 2

20-11-2008, 17:18
'Dus jij zorgt er maar voor dat het geregeld wordt', zei hij.


Bijna, bijna ontglipte het me: 'Meneer, als ik wilde dat mannen op die manier tegen mij praatten, dan had ik wel een carrière in de prositutie uitgekozen, zoals uw vrouw heeft gedaan'.


'T stond op 't puntje van m'n tong. Volgens mij zou het heerlijk zijn geweest, als ik het toch gezed had.

20-11-2008, 17:20


Waarom zou je in hemelsnaam iemands familie erbij betrekken?

20-11-2008, 17:22
Hihihi, save it voor wanneer ik er getuige van mag zijn.

20-11-2008, 17:25

Citaat door Imane_ITF:
Waarom zou je in hemelsnaam iemands familie erbij betrekken?


Hij bedreigde me.

Letterlijk.

En hij wist mijn voor- en achternaam en zoveel mensen zijn er niet met mijn achternaam in NL. (waar ik nu opeens aan denk en opeens een beetje bang van wordt)


Citaat door CoCo_:
Hihihi, save it voor wanneer ik er getuige van mag zijn.


Coco.. Da's lang geleden...... Ik denk niet dat mijn baas daar heel blij mee zou zijn geweest, maar ik heb hem wel lekker duidelijk gemaakt wat hij kan doen met zijn bedreigingen...Er is echt héél veel voor nodig om mij echt zo woedend te krijgen, maar die eikel..

20-11-2008, 17:29



Citaat door Melleke:
Hij bedreigde me.

Letterlijk.

En hij wist mijn voor- en achternaam en zoveel mensen zijn er niet met mijn achternaam in NL. (waar ik nu opeens aan denk en opeens een beetje bang van wordt)



Coco.. Da's lang geleden...... Ik denk niet dat mijn baas daar heel blij mee zou zijn geweest, maar ik heb hem wel lekker duidelijk gemaakt wat hij kan doen met zijn bedreigingen...Er is echt héél veel voor nodig om mij echt zo woedend te krijgen, maar die eikel..


Hmm, ik snap het. In zo'n geval zou ik mijn broer gezellig langssturen voor een praatje.

20-11-2008, 17:32

Citaat door Melleke:
Hij bedreigde me.

Coco.. Da's lang geleden...... Ik denk niet dat mijn baas daar heel blij mee zou zijn geweest, maar ik heb hem wel lekker duidelijk gemaakt wat hij kan doen met zijn bedreigingen...Er is echt héél veel voor nodig om mij echt zo woedend te krijgen, maar die eikel..

Eloe, is idd al een tijdje terug.

Mijn baas kan ook FLINK tekeer gaan, maar nog nooit issie boos geworden op mij... mss omdat ik er nog maar drie maanden werk .
'T is eigenlijk niet normaal hoe sommigen omgaan met hun werknemers Waarmee bedreigde hij je?

20-11-2008, 17:33

Citaat door Imane_ITF:
Hmm, ik snap het. In zo'n geval zou ik mijn broer gezellig langssturen voor een praatje.

Dit is helaas niet het schoolplein, maar een werkplek. Helaas kunnen grote broers (bijna) niks doen.

20-11-2008, 17:35
Daarom vind ik school leuker dan werk

20-11-2008, 17:36

Citaat door Melleke:
Hij bedreigde me.

Letterlijk.

En hij wist mijn voor- en achternaam en zoveel mensen zijn er niet met mijn achternaam in NL. (waar ik nu opeens aan denk en opeens een beetje bang van wordt)



Coco.. Da's lang geleden...... Ik denk niet dat mijn baas daar heel blij mee zou zijn geweest, maar ik heb hem wel lekker duidelijk gemaakt wat hij kan doen met zijn bedreigingen...Er is echt héél veel voor nodig om mij echt zo woedend te krijgen, maar die eikel..

Wat een griezel.

20-11-2008, 17:37

Citaat door CoCo_:
Dit is helaas niet het schoolplein, maar een werkplek. Helaas kunnen grote broers (bijna) niks doen.

O maar ik heb het ook niet over vechten, hoor.

20-11-2008, 17:38

Citaat door CoCo_:
Eloe, is idd al een tijdje terug.

Mijn baas kan ook FLINK tekeer gaan, maar nog nooit issie boos geworden op mij... mss omdat ik er nog maar drie maanden werk .
'T is eigenlijk niet normaal hoe sommigen omgaan met hun werknemers Waarmee bedreigde hij je?


Hoe'st met Coco

Het was niet mijn baas die mij bedreigde, maar een klant ...
Ik had een hele discussie met die man over zijn leeftijd, die wilde hij niet aan mij doorgeven.
Uiteindelijk kreeg ik een stormvloed aan verwijten en 'jij bent niet capabel', 'ik ga je aangeven bij de politie', 'ik kom je persoonlijk opzoeken op 't hoofdkantoor' enz.

20-11-2008, 17:39

Citaat door Melleke:
Hoe'st met Coco

Het was niet mijn baas die mij bedreigde, maar een klant ...
Ik had een hele discussie met die man over zijn leeftijd, die wilde hij niet aan mij doorgeven.
Uiteindelijk kreeg ik een stormvloed aan verwijten en 'jij bent niet capabel', 'ik ga je aangeven bij de politie', 'ik kom je persoonlijk opzoeken op 't hoofdkantoor' enz.

Sommigen mensen hebben gewoon geen fatsoen.

20-11-2008, 17:41



Citaat door IceTea35:
Wat een griezel.


Ik weet het ...

Ik kreeg daarna een mailtje van een collega, die zei dat die klant wel heel erg moest zijn, omdat ze me nog nooit zo boos had gezien

20-11-2008, 17:42

Citaat door IceTea35:
Sommigen mensen hebben gewoon geen fatsoen.


Ik sta er soms zelf echt van te kijken, ik zou zelf nooit op die manier reageren.

Ik bedoel wat win je ermee? Uiteindelijk helemaal niks.

20-11-2008, 17:43

Citaat door Melleke:
Ik sta er soms zelf echt van te kijken, ik zou zelf nooit op die manier reageren.

Ik bedoel wat win je ermee? Uiteindelijk helemaal niks.

Soms is het goed om al je frustraties er gelijk uit te gooien. Dan is de stoom even van de ketel.

Pagina's : [1] 2