Bekijk volle/desktop versie : Ik ga maar eens beginnen met....



20-11-2008, 17:04
koken...
Heb nog pittige spaghetti van gisteren en ik heb kefta eruit gehaald vanmorgen...Zal ik een groententomatensoepje maken of een aardappelgerecht?

20-11-2008, 17:10


Ik zou gaan voor het soepje. Spaghetti en nog een aardappel/gehakt gerecht zou voor mij/ons teveel zijn.

20-11-2008, 17:11
Ik zou voor soep gaan, ik heb zelf ook soep gemaakt. Heb ik voor morgenmiddag ook wat.

20-11-2008, 17:17

Citaat door OemHoudaifha:
Ik zou gaan voor het soepje. Spaghetti en nog een aardappel/gehakt gerecht zou voor mij/ons teveel zijn.

Denk je? Ik heb trek in aardappels in kleine vierkantjes gesneden en dan in margarine bakken en ondertussen in een grote wok broccolli, wortel, ui, knoflook, bloemkool, courgette en prei op hoog vuur wokken en dan later room erbij en verse kruiden...hhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Maar t wordt denk ik toch een soepje....

20-11-2008, 17:18



Citaat door MissSilverRain:
Ik zou voor soep gaan, ik heb zelf ook soep gemaakt. Heb ik voor morgenmiddag ook wat.

Maar doe je er dan niks bij, alleen soep?

20-11-2008, 17:18

Citaat door niesj:
Denk je? Ik heb trek in aardappels in kleine vierkantjes gesneden en dan in margarine bakken en ondertussen in een grote wok broccolli, wortel, ui, knoflook, bloemkool, courgette en prei op hoog vuur wokken en dan later room erbij en verse kruiden...hhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
Maar t wordt denk ik toch een soepje....


Jammie, dat klinkt lekker. Alleen krijgen jullie die twee dingen misschien niet op. Soepje is veilig!

20-11-2008, 17:21

Citaat door OemHoudaifha:
Jammie, dat klinkt lekker. Alleen krijgen jullie die twee dingen misschien niet op. Soepje is veilig!

Ja das waar..ik gooi al zoveel weg....

20-11-2008, 17:24

Citaat door niesj:
Ja das waar..ik gooi al zoveel weg....


Ikke ook. Allaah ie smah e3lina. Denk altijd dat het weinig is wat ik maak, maar ik gooi ELKE dag eten weg.

20-11-2008, 17:29

Citaat door OemHoudaifha:
Ikke ook. Allaah ie smah e3lina. Denk altijd dat het weinig is wat ik maak, maar ik gooi ELKE dag eten weg.

amien...best moeilijk he voor twee koken? Ik ben al jaren getrouwd en toch lukt het me niet om precies genoeg te maken, ik gooi altijd weg...vooral brood meskien...
Jij bent zeker ook niet van het invriezen?
Mijn man eet niks wat ooit ingevroren heeftgezeten...

20-11-2008, 17:45

Citaat door niesj:
amien...best moeilijk he voor twee koken? Ik ben al jaren getrouwd en toch lukt het me niet om precies genoeg te maken, ik gooi altijd weg...vooral brood meskien...
Jij bent zeker ook niet van het invriezen?
Mijn man eet niks wat ooit ingevroren heeftgezeten...


Ja, ontzettend moeilijk.

Nee, vries niks in (behalve loempia's). De mijne eet niet eens wat van de vorige dag. Wil niet twee keer hetzelfde eten in twee dagen!!!