Bekijk volle/desktop versie : Steun de Petitie actie van Shaheed voor Mevrouw Duisenberg!!

18-10-2002, 17:54

Citaat door The shaheed:
Oke mensen hier is hij dan zoals beloofd.
Deze petitie actie was eigenlijk een vergeldings actie op die ene kaarten actie van die drie vrowelijke politici voor mevrouw Ayaan Hirschi Ali omdat zij bedreigd zou zijn.

Maar ook mevrouw Gretta Duisenberg is bedreigd door extremistische joden om haar mening, dus waarom zouden wij geen actie voor haar houden om haar onze steun te bewijzen.

De hele (hypocriete media) heeft zich gestort op mevrouw hirschi ali en hebben haar misbruikt om de islam in een kwaad daglicht te plaatsen.
Dat terwijl de joden precies hetzelfde hebben gedaan tegen mevrouw Duisenberg , maar ook weer geen media hetze richting de joden in NL!

Ik kan niet de hele eer naar mij toetrekken over deze petitie actie , het was wel mijn idee maar er heeft een andere moslim broeder mij geholpen bij het opzetten van de actie en ook hebben twee autochtone nederlanders mij hierbij geholpen.
Aangezien zij in de anonimiteit willen blijven , zal ik hen ook niet bij naam noemen.

Dus mensen als jullie het eens zijn met mevrouw Gretta Duisenberg klik dan op deze link en betuig hierbij je steun!!!

KLIK HIER OM MEVROUW DUISENBERG TE STEUNEN
.

18-10-2002, 18:13

Ik heb mijn twijfels over de goede bedoelingen van mevr. duisenberg.
Want als zij aan de Palestijnszaak moet ze eerst wat van haar geld geven aan de Palestijnen..of een fonds openen etc...
Ik kan geen j00d geloven die zijn j0den veraadt...en de ander kant kiest...Wij moslims hebben geen steun nodig van joden die alleen aan materialisme denken...
Want haar actie sneed aan twee kanten...
De momenten waarin zij met iets naar buiten komt is verdacht...............

18-10-2002, 18:16
Verdacht is wel opzicht Rizkkii?

19-10-2002, 17:26

Citaat:
Origineel gepost door Rizkkii
Ik heb mijn twijfels over de goede bedoelingen van mevr. duisenberg.
Want als zij aan de Palestijnszaak moet ze eerst wat van haar geld geven aan de Palestijnen..of een fonds openen etc...
Ik kan geen j00d geloven die zijn j0den veraadt...en de ander kant kiest...Wij moslims hebben geen steun nodig van joden die alleen aan materialisme denken...
Want haar actie sneed aan twee kanten...
De momenten waarin zij met iets naar buiten komt is verdacht...............
Wat is dit nou weer voor onzin? Wie ben jij om te zeggen dat ze wat van haar geld moet geven?

Die vrouw die betuigd haar STEUN door oa een vlag aan haar balkon te hangen etc. Dat soort acties zijn juist doorslaggevend. Wat heb je dan aan GELD?! En wie zegt dat ze niets geeft gestord?

Tfoe 3la mgharba die alleen aan geld denken!!!

KABRIN FE ZJOE3, het is ook nooit goed bij jullie!!!

20-10-2002, 15:59

the shaheed.

Ik vind het goed dat u een actieheeft gestart voor mevr.
Duisenberg.

Mijn stem heeft u in iedere geval al!!

Inchaallah tekent iedereen de petitie!

21-10-2002, 17:27
Mischien is het zo wel beter??

Ik hoopdat JE veel stemmen krijgt,
en dat JE de petitie kunt overhandigen!

Oja hoeveel stemmen wilt jij dan verzamelen
om de petitie te gaan overhandigen?????

22-10-2002, 16:38
Ik denk dat je veel mensen niet weten waar ze de petitie
moeten tekenen.
Ik wist niet eens DAT er een petitie WAS!
Als meer mensen er achter komen dat ze mevr, Duisenberg
kunnen steunen, dan krijgt u wel zeker
meer dan 100 stemmen!!

22-10-2002, 21:04
Read my lips: SINE!!!! Het wordt tijd dat we wat van ons laten horen in plaats van alleen over ons horen.