Bekijk volle/desktop versie : Na een eeuw weer een fatsoenlijke KEEPER!!



Pagina's : [1] 2

19-11-2008, 22:12
Ik kan alleen maar zeggen Alhamdulileh!!
Wat een verademing was het om karim zaza te zien keepen itt tot de andere clowns die we hebben gehad. Wat een drama was het de afgelopen jaren, maar gelukkig hebben we eindelijk een goede!!

Marokko speelde best matig en slordig vond ik, bij vlagen speelden ze goed.
Ik denk dat de motivatie om tegen een zambia ( ) ontbrak.

Ik wil verder wel eff MOTM (mongool of the match) winnaar >> Badr Elkadourri!
Wat heb ik me groen en geel geérgerd aan deze prutser!

19-11-2008, 22:15


lemmre is op zoek wie de beste 11 zelf waar hij team van kan maken het is nu idd slordig maar hij wilt iedereen zien snappie het is maar een oefenduel we zulle klaar zijn in maart

19-11-2008, 22:15
hahahahah MOTM

19-11-2008, 22:25
De wedstrijd is een uitprobeersel van lemerre dat was duidelijk. Ik hoop dat hij dingen gezien heeft zoals ik en consequenties eraan gaat verbinden.

Er waren een paar spelers die waren goed vandaag vond ik:


Chamakh> was weer dreigend, voetbalde goed mee en bracht snelheid in de aanval.

dirar> laat zien dat ie kan voetballen en heeft het de verdedigers goed lastig gemaakt

zemamma > deze midget kan verdedigend werkelijk niets en heeft een fysiek van een peuter van 3 maar kan aanvallend echt flitsende dingen laten zien. Hij heeft me echt verrast vandaag!

el akchaoui> heeft niet lang gespeeld maar was echt solide, geen 1 keer bal verlies geleden itt de mongool die ervoor stond.

el ahmadi> kort gevoetbald ook maar is positioneel echt een topper. Dit heb ik altijd al geroepen bij twente al. Hij is een meester in goed positioneel staan om dan het spel goed te verdelen en de aanval in te leiden. Weinig balverlies ook itt de prutsers naast hem.

Nabil baha> stond beetje op een eiland maar is wel een killer getuigende het doelpunt van klasse. 1 kans 1 goal. Waren meer voetballers die wilde dat ze het konden.

zaza> geweldenaar vanavond, goede keeper die ook rust uitstraalt ipv het paniek zaaien van baardmans en woestijnchinees fouhami.

rabeh> de opvolger van naybet ongetwijfeld. We hebben eindelijk een verdediger die gewoon bruut ingrijpt als het moet, een bal over de zijlijn durft te trappen en gewoon keihard is. Staat positioneel goed en is de beste verdediger die we hebben.

erbati> vond ik niet goed en niet slecht. speelde slordig vandaag wat ik niet gewend ben van hem. hij heeft veel voetballend vermogen en daarom een must om die in de basis te zetten.

----------------------------------------------------------------------------------

Prutsers van de avond waar ik me aan gestoord heb:

- kharja > ondanks zijn goal vond ik hem dramatisch. zoveel ongelofelijk balverlier wat voor veel gevaar zorgde. Het constante balverlies zorgde ervoor dat er steds druk bleef op de verdediging en dit was onnodig.
Hij is misschien wel een bikkel maar maakt zoveel fouten.

- safri > zelfde verhaal als kharja...en 1 ding is me echt opgevallen. Ze kunnen beide geen lange ballen passen. Wat een koekebakkers!! Ze spelen alles met buitenkantje alsof ze beckham zijn maar kunnen geen pass over 30 m geven WAllah geeft ze shie strafkamp in een bos en laat ze flink oefenen!!

- el kadourri> toppunt van vanavond. Deze man deed me denken aan Vampeta die vroeger bij psv speelde in het begin. Hij is verdediger maar waant zich een echte linksbuiten. Ongelofelijke prutser die fout na fout maakt. Net zoveel balverlies geleden als safri en kharja bij mekaar!

- aboucharoune > heeft behalve een dodelijk linkerpegel helemaal niets en valt af.

De rest viel niet echt op in goede of slechte zin.

19-11-2008, 22:28


Dezelfde Karim zag ik regelmatig in de CL zwak keepen, vandaag tegen Zambia was hij stuk beter maar is geen maatstaaf om te oordelen, Zambia heeft geen eens een goede spits waar je voor moet vrezen als keeper zijnde.

19-11-2008, 22:30
ik zeg tegen said666 kharja en safri en elkadouri zijn prutsers dat zag je bij can08 hij zegt neej de sfeer

19-11-2008, 22:31
conclusie van de avond denk ik en tevens voor de opstelling definitief kan je beste kiezen voor :


------------------------------ zaza ------------------------------------


basser ------- rabeh ---------------erbati (kaboul)------------el akchaoui



------------------------------ safri (kharja) ------------------------------



------- el ahmadi-----------------------------aisatti (dirar)---------------



zemamma (alloudi) --------------------------------el hamdaoui (hadji)


------------------------ chamakh (el hamdaoui) -------------------------

19-11-2008, 22:32

Citaat door Geitenhoeder007:
Dezelfde Karim zag ik regelmatig in de CL zwak keepen, vandaag tegen Zambia was hij stuk beter maar is geen maatstaaf om te oordelen, Zambia heeft geen eens een goede spits waar je voor moet vrezen als keeper zijnde.


Je hebt gelijk als je het over de tegenstander hebt. Maar ik vergelijk hem alleen met zijn voorganger(s).
Hij keepte itt hen 10 klasse beter!! Let op, ook tegen dit soort landen lieten de vorige keepers ballen door en liepen te blunderen.

In de cl heeft ie niet bepaald de beste verdedigers voor zich staan, maar we zullen zien hoe hij zich ontwikkeld. En hoe hij presteerd tegen sterkere tegenstanders.

Het geeft de burger in ieder geval wel moed!!


Citaat door elzhar8:
ik zeg tegen said666 kharja en safri en elkadouri zijn prutsers dat zag je bij can08 hij zegt neej de sfeer




Nou elkadourri kan je in allerlei sferen proberen te krijgen maar ook daar zal hij er niets van bakken!

19-11-2008, 22:35

Citaat door zaki_klawie:
conclusie van de avond denk ik en tevens voor de opstelling definitief kan je beste kiezen voor :


------------------------------ zaza ------------------------------------


basser ------- rabeh ---------------erbati (kaboul)------------el akchaoui



------------------------------ safri (kharja) ------------------------------



------- el ahmadi-----------------------------aisatti (dirar)---------------



zemamma (alloudi) --------------------------------el hamdaoui (hadji)


------------------------ chamakh (el hamdaoui) -------------------------

Zo speel je met 2 buitenspelers die beide meer gewend zijn om kort achter de spits te spelen (hamdaoui en zemmama)

Ik zou zo spelen :

------------------------Zaza--------------------------------

Basser------Rabeh---Erbate-----Akchaoui/Kaddouri (hangt van de vorm af)

-----------El Ahmadi-----------Safri-----------------------

Sektioui---------Hamdaoui(zemmama)-----------Dirar

----------------------Chamakh------------------------------

En alloudi moet gewoon weer als supersub gebruikt worden, toen was hij op zn best.

19-11-2008, 22:35
je vergeet sektioui zo hoort alles ,zo ga je naar de wk

-----Sektioui(elzhar)-----CHamakh(benjelloun)------Alloudi(dirar)-
---------------------------------Elhamdaoui(boussoufa)------------
------------El ahmadi(kharja)------------Safri(konko)----------
--------Erbati(elakchoui)------Rabeh(Rami)-----Ouaddou(kaboul----Chretien-
---------------------------------------Zaza-----------------------------------------------

19-11-2008, 22:39

Citaat door Y86:
Zo speel je met 2 buitenspelers die van meer gewend zijn in de as te spelen (hamdaoui en zemmama)

Ik zou zo spelen :

------------------------Zaza--------------------------------

Basser------Rabeh---Erbate-----Akchaoui/Kaddouri (hangt van de vorm af)

-----------El Ahmadi-----------Safri-----------------------

Sektioui---------Hamdaoui(zemmama)-----------Dirar

----------------------Chamakh------------------------------

En alloudi moet gewoon weer als supersub gebruikt worden, toen was hij op zn best.


Kadourri > verwijder uit selectie wAllah. deze gozer kan absoluut niet de linksback positie invullen. hij is veel te veel bezig met aanvallen en bullshxt

zoals jij speelt word het middenveld compleet overlopen OF ze gaan te veel meeverdedigen en heb je chamakhh op een eiland staan.

Ik ben wel overtuigd dat zemmama en sektioui in deze vorm dat de laatst genoemde de voorkeur krijgt van mij. Is veel dreigender en is technisch beter begaafd dan sektioui. Dat zie je aan zijn passjes en inzicht en balhandeling.

El hamdaoui kan ook van zijkant spelen maar de spits posities hoef je niet druk om te maken. Die wisselen constant van positie ( als ik het voor het zeggen heb ) om de verdedigers dol te draaien

19-11-2008, 22:41

Citaat door elzhar8:
je vergeet sektioui zo hoort alles ,zo ga je naar de wk

-----Sektioui(elzhar)-----CHamakh(benjelloun)------Alloudi(dirar)-
---------------------------------Elhamdaoui(boussoufa)------------
------------El ahmadi(kharja)------------Safri(konko)----------
--------Erbati(elakchoui)------Rabeh(Rami)-----Ouaddou(kaboul----Chretien-
---------------------------------------Zaza-----------------------------------------------


OUaddo is over the hill vind ik, je kan beter erbati erin gooien of kaboul als hij voor marokko wil spelen.

Konko heb ik nooit zien spelen. als hij beter is dan safri zou ik niet eens twijfelen, die lelijkert gelijk eruit!

Dirar in deze vorm zou ik boven alloudi verkiezen.

19-11-2008, 22:42



Citaat door zaki_klawie:
Ik kan alleen maar zeggen Alhamdulileh!!
Wat een verademing was het om karim zaza te zien keepen itt tot de andere clowns die we hebben gehad. Wat een drama was het de afgelopen jaren, maar gelukkig hebben we eindelijk een goede!!

Marokko speelde best matig en slordig vond ik, bij vlagen speelden ze goed.
Ik denk dat de motivatie om tegen een zambia ( ) ontbrak.

Ik wil verder wel eff MOTM (mongool of the match) winnaar >> Badr Elkadourri!
Wat heb ik me groen en geel geérgerd aan deze prutser!

Rot op man! Kaddouri was zeker een van de sterkste. Al vond ik Zemmama de beste.

Kaddouri was een beest. Durft altijd keihard te verdedigen tegen die Afrikanen. Toen die nummer 4 ging aanvallen lag ik gestrekt. Ik dacht "kifash waren hebben ze die portier vandaan". Helemaal lijp! Hij is echt bigga.

Maar wat genoot ik van die Baha. Zo slim en sterk. Verder heeft Dirar het super goed gedaan, wat een snelheid. Altijd zijn man voorbij.

Chamakh was een beetje onzichtbaar.

19-11-2008, 22:42
Hahahaha kadouri altijd al een drama gevonden, wanneer hij de bal verliest wordt ie zo agressief wil de tegenstander z'n been breken opzich niet slecht maar het pakt niet altijd goed uit.

19-11-2008, 22:44

Citaat door Mocro_tram:
Rot op man! Kaddouri was zeker een van de sterkste. Al vond ik Zemmama de beste.

Kaddouri was een beest. Durft altijd keihard te verdedigen tegen die Afrikanen. Toen die nummer 4 ging aanvallen lag ik gestrekt. Ik dacht "kifash waren hebben ze die portier vandaan". Helemaal lijp! Hij is echt bigga.

Maar wat genoot ik van die Baha. Zo slim en sterk. Verder heeft Dirar het super goed gedaan, wat een snelheid. Altijd zijn man voorbij.

Chamakh was een beetje onzichtbaar.


Met jou ga ik de discussie niet eens aan !!

Pagina's : [1] 2