Bekijk volle/desktop versie : Zemmama was aan



Pagina's : [1] 2

19-11-2008, 22:11
!

19-11-2008, 22:15


hij dribbeld heel het veld

19-11-2008, 22:17
hij heeft zelfde speelstijl als gattusso!

19-11-2008, 22:18
Captain Majid!! haha

wel goed!

19-11-2008, 22:19



Citaat door Abderahman1:
hij heeft zelfde speelstijl als gattusso!





heb jii ooit gattusso 2 of 3 spelers zien dribbele

19-11-2008, 22:40
Zemmama is basiswaardig in de plaats van die mislukte clown Hadji. Weg met die dalton-face!! Alles aan die man is mislukt subhanna Allah. Zn acties, zn passes, zn schoten, zn uiterlijk alless...Zemmama kom er maar in.....

19-11-2008, 22:59
Zemmema duidelijk de man van de avond.

Zazza goed gekeept. Alleen ik hield mn hart wel vast toen ie bij een vrijtrap 3 meter voor zn doel stond.

Nabil Baha, onthoud die naam. Dat is dus een echte spits. Hij is de spits van Marokko zonder twijfel. Chamakh mag zijn plek afstaan. Mogen dat duidelijk zijn.

---------------------------------Zazza------------------------------------

---Basser--------------Rbati------------------Rabeh------------Kaddouri

-------------------Kharya--------------------------Safri---------------------

----El Zhar-------------------------Hamdaoui-------------------Dirar-----
------------------------------------Baha----------------------------------------


Zo zou ik het doen.

19-11-2008, 22:59
hij en alloudi in 1 team wooooooooooooooooow

20-11-2008, 00:14
3/4 jaar geleden zei k altijd tegen mn vrienden dat Alloudi en Zemmama in het marokkaanse elftal horen en dat ze een van de beste marokkaanse spelers worden, toen werd k nog uitgelachen, nu blijkt dat ik toen wel gelijk had
Veel mensen onderschatten de spelers uit de marokkaanse competitie maar daar lopen genoeg topspelers rond..Houd die volgende namen in de gaten voor de komende jaren: metouali,ouhakki,erraki,tourabi..

20-11-2008, 21:37

Citaat door Maghrebi17:
3/4 jaar geleden zei k altijd tegen mn vrienden dat Alloudi en Zemmama in het marokkaanse elftal horen en dat ze een van de beste marokkaanse spelers worden, toen werd k nog uitgelachen, nu blijkt dat ik toen wel gelijk had
Veel mensen onderschatten de spelers uit de marokkaanse competitie maar daar lopen genoeg topspelers rond..Houd die volgende namen in de gaten voor de komende jaren: metouali,ouhakki,erraki,tourabi..


ik ook man al vanaf dat ze bij raja spelen iedereen lacht klopt maar die groupies beginnen telkens te komen wedstrijd na wedstrijd allemaal sukkels die hem nep vonden maar hem nooit hebben zien voetballen.

20-11-2008, 21:47

Citaat door Mocro_tram:
Zemmema duidelijk de man van de avond.

Zazza goed gekeept. Alleen ik hield mn hart wel vast toen ie bij een vrijtrap 3 meter voor zn doel stond.

Nabil Baha, onthoud die naam. Dat is dus een echte spits. Hij is de spits van Marokko zonder twijfel. Chamakh mag zijn plek afstaan. Mogen dat duidelijk zijn.

---------------------------------Zazza------------------------------------

---Basser--------------Rbati------------------Rabeh------------Kaddouri

-------------------Kharya--------------------------Safri---------------------

----El Zhar-------------------------Hamdaoui-------------------Dirar-----
------------------------------------Baha----------------------------------------


Zo zou ik het doen.

Baha ipv cahamkh????

20-11-2008, 22:37

Citaat door Maghrebi17:
3/4 jaar geleden zei k altijd tegen mn vrienden dat Alloudi en Zemmama in het marokkaanse elftal horen en dat ze een van de beste marokkaanse spelers worden, toen werd k nog uitgelachen, nu blijkt dat ik toen wel gelijk had
Veel mensen onderschatten de spelers uit de marokkaanse competitie maar daar lopen genoeg topspelers rond..Houd die volgende namen in de gaten voor de komende jaren: metouali,ouhakki,erraki,tourabi..



wat zijn hun posities en bij welke ploeg spelen ze?

20-11-2008, 22:42


ik snap nie waarom ik kharja haat..doe mij maar amadi in plaats daarvan

21-11-2008, 01:31

Citaat door Maghrebi17:
3/4 jaar geleden zei k altijd tegen mn vrienden dat Alloudi en Zemmama in het marokkaanse elftal horen en dat ze een van de beste marokkaanse spelers worden, toen werd k nog uitgelachen, nu blijkt dat ik toen wel gelijk had
Veel mensen onderschatten de spelers uit de marokkaanse competitie maar daar lopen genoeg topspelers rond..Houd die volgende namen in de gaten voor de komende jaren: metouali,ouhakki,erraki,tourabi..

Metouali is de enige die ik er echt uit vindt springen. Maar hij moet wel zo snel mogelijk weg uit de marokkaanse competitie.

21-11-2008, 10:20

Citaat door KeesJansma:
Metouali is de enige die ik er echt uit vindt springen. Maar hij moet wel zo snel mogelijk weg uit de marokkaanse competitie.


tourabi en erraki zijn ook goed tourabi is nog 19.

Pagina's : [1] 2