Bekijk volle/desktop versie : Lucht-je-hart topic



Pagina's : [1] 2 3 4

19-11-2008, 21:00

Citaat door I_Love_Me:
Heb je iets op je hart dat je met anderen wilt delen? Of wil je gewoon even je verhaal kwijt over wat dan ook? Dat kan hier.
.

19-11-2008, 21:01


Begint u eens.

19-11-2008, 21:04
pff veel te veel om op te noemen.

Heb veel te veel op mijn hart

19-11-2008, 21:07
Ik haat t dat ik altijd dingen doe en ookal kwetst t mij doet er niet toe zolang t die andere persoon maar geen pijn doet of verdriet ik wil dit echt veranderen en meer aan mezelf denken dan alleen aan andere PFF

19-11-2008, 21:10


zal ik maar beginnen dan niemand wil of durft het initiatief te nemen.

Wat ik op mijn hart heb is mensen die uit mijn en uit het leven worden gerukt op een gruwe manier.

Dingen die ik in mijn jeugd heb gezien, die eigenlijk een klein kind niet hoort te zien of hoort mee te maken.

dingen die mijn hele toekomst hebben veranderd.

Zou ik het anders gedaan hebben? Ja zeker.

vele mensen zeggen het verleden heeft mij gemaakt tot wie ik ben.

Ik ben niet tevreden over wie ik nu ben, dus ik zou het zeker anders hebben gedaan.

19-11-2008, 21:13
ik ben hartstikke verkouden, en het weer in Londen is sooo dreadful, ik kan helemaal niets doen, alleen maar snotteren en zakdoekjes verbruiken.


Hello, I need some help here!!

19-11-2008, 21:14
Ik wordt gek van hem,, een deel van mij haat hem op bepaalde momenten, maar een deel van mij kan niet zonder hem!

19-11-2008, 21:15

Citaat door mokergirl_4ever:
Ik wordt gek van hem,, een deel van mij haat hem op bepaalde momenten, maar een deel van mij kan niet zonder hem!


Jeetje meid, je hebt mij echt weten te raken met deze woorden.

19-11-2008, 21:16

Citaat door I_Love_Me:
Bedoel je hiermee de Dood!

Dat laatste, daar kan ik mee over praten



ja daarmee bedoel ik de dood.

Hoe bedoel je over het laatste kan je meepraten? Wat is jouw verhaal

19-11-2008, 21:18

Citaat door sweetmizzy:
Jeetje meid, je hebt mij echt weten te raken met deze woorden.

Op welke manier?, als ik vragen mag?!

Ik heb eindelijk mijn hart gelucht,, voelt wel fijn!

19-11-2008, 21:19

Citaat door I_Love_Me:
Wat doe je in londen als ik vragen mag?



liefde is soms niet te begrijpen!


het is beter dat we liefde niet begrijpen. we hoeven niet alles te begrijpen, als we liefde zouden begrijpen zou er geen liefde meer zijn

19-11-2008, 21:19

Citaat door I_Love_Me:
Heb je iets op je hart dat je met anderen wilt delen? Of wil je gewoon even je verhaal kwijt over wat dan ook? Dat kan hier.


Ik voel me schuldig over die white crispy chocolade reep die ik net achter de kiezen heb! wat doe je eraan?

19-11-2008, 21:19



Citaat door I_Love_Me:

liefde is soms niet te begrijpen!

Klopt,, je kan je er niet op voorbereiden,, het neemt telkens een andere wending!

19-11-2008, 21:20

Citaat door mokergirl_4ever:
Op welke manier?, als ik vragen mag?!

Ik heb eindelijk mijn hart gelucht,, voelt wel fijn!


op een manier dat het herkenbaar voor mij is.

ben ben blij voor je dat je je nu goed voelt

19-11-2008, 21:20

Citaat door I_Love_Me:
Heb je iets op je hart dat je met anderen wilt delen? Of wil je gewoon even je verhaal kwijt over wat dan ook? Dat kan hier.[/SIZE]



[SIZE="4"]marokaaanse jongens vind ik hondennnnnnnnnnnnnnnnnn stelletje een pot natterssss roddelen net wijfen wat ze zien niet eens 1 sec en het heel de wereld rond en bijlullen daar zijn ze ooooooooh zo goed in drinken roken doen bijna van alles wat haraam is kennen totaaal geen schaamte lebberen meisjes af in het openbaaaaarrrrr

Pagina's : [1] 2 3 4