Bekijk volle/desktop versie : waarom doe je dit allemaal kun je niet denken voordat je wat onderneemt???

Pagina's : 1 2 [3]

15-11-2002, 17:35
[GLOW=red]eeuhmzz..misschien dat nu dom overkom hoor.. ..maar het verhaal is toch niet afgelopen of wel???

Kizz,
Dreamlover.[/GLOW]

16-11-2002, 14:15

nee joh meid het verhaal is nog lang niet afgelopen. het is nu in het midden er gaat nog heel veel gebeuren waavan je je ogen niet kunt geloven als je het verder leest.

veel leesplezier

16-11-2002, 16:40
[GLOW=red]eh ja thanks! Maar ga dan wel snel verder he met het verhaal... Me = Waiting!

Ciao,
Dreamlover. :verliefd: [/GLOW]

27-12-2002, 13:12

Citaat:
Origineel gepost door tafoektsoussia
ik ga zo verder maar hoe vinden jullie hem moet ik verder gaan of moet ik stoppen .
ik ben van plan om er heel veel problemen in te laten komen en dilemma 's
Dus zet je schrap

liefs tafoektsoussia
wEeT Je WaT iK vInD??? JE HEbt GEEnnnnn VERstAnd ERVAn GA nAAR de konmARRRrr oM TE WERKENNNNNNNN a ZWERVER

groetjes je je je je je ZUSJEEEEEEEEEEEEEEEEE P.S. ik heb je gehekt van je msn

27-12-2002, 15:20

Citaat:
Origineel gepost door samiraatjeeeeee
wEeT Je WaT iK vInD??? JE HEbt GEEnnnnn VERstAnd ERVAn GA nAAR de konmARRRrr oM TE WERKENNNNNNNN a ZWERVER

groetjes je je je je je ZUSJEEEEEEEEEEEEEEEEE P.S. ik heb je gehekt van je msn

ach meid ga lekker knikkeren of zo en laat mij met rust.

als jij zo'n grote mond hebt bewijs jezelf maar en schrijf ook een stukje tekst.

27-12-2002, 18:26

Citaat:
Origineel gepost door tafoektsoussia
ach meid ga lekker knikkeren of zo en laat mij met rust.

als jij zo'n grote mond hebt bewijs jezelf maar en schrijf ook een stukje tekst.
ehhhhHH LUISTERRRR ben nu hier met najattttttttttttttt............
DUS je moet niet DENKENNNNNNNNNNN okkkkkkkkkkkkkkkkkkkk

01-01-2003, 20:33
p.s echt geen zin om zoooooooooo een hele stuk te schrijven maar ik lees ze wel weet je maar TYPEN neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
mensen hebben hier wel talent weet je maar jij soooooooooooo zeker niet mannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn

02-01-2003, 12:17
He gekke samiraatje wel lekker makkelijk om anderen te bekritiseren
maar zoals tafouktsoussia al zei bewijs het maar hou anders dan je mond jij als zusje moet je zus juist steunen :strik: en zoveel mogelijk de moed in praten om met het verhaal door te gaan of advies geven!!!!! ik zie jou samiraatje in de konmar bij de kassa om je snoepjes af te rekenen
hihiihihih tafouktsoussia heb je gemist ik ben het

03-01-2003, 15:13

Citaat:
Origineel gepost door Titawin
He gekke samiraatje wel lekker makkelijk om anderen te bekritiseren
maar zoals tafouktsoussia al zei bewijs het maar hou anders dan je mond jij als zusje moet je zus juist steunen :strik: en zoveel mogelijk de moed in praten om met het verhaal door te gaan of advies geven!!!!! ik zie jou samiraatje in de konmar bij de kassa om je snoepjes af te rekenen
hihiihihih tafouktsoussia heb je gemist ik ben het
ehhhh beter hooor nadiaaaaaaaaaaaaaaaaaaa p.s wat betekent bekriblablabla laterzzzzzzzzzz nadiaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en hoe gaat het met rafia en de rest

Pagina's : 1 2 [3]