Bekijk volle/desktop versie : dragen jullie ook wel s sportschoenen?

Pagina's : [1] 2 3

26-02-2004, 02:09
ik zie namelijk (bijna) nooit marokkaanse meisjes op sportieve schoenen lopen, toch kan dat best mooi zijn.....en het loopt een stuk relaxer dan die hakken. af en toe word ik gek van schoenen

26-02-2004, 06:12

jahwel soms heb ik punt schoenen met nettere kleren en soms
sportschoenen met trainingsbroek ofzo.
en ik zeg je wel lang leven de sportschoenen.
gisteren ben ik gaan schoppe met puntschoenen met hakken je wil niet weten hoe pijn ik kreeg

26-02-2004, 09:17
Vooral in de zomer, dan draag ik het liefst sportschoenen

26-02-2004, 09:53
ik wel hoor ligt eraan wat ik aan heb, maar ik heb 2 paar gympen: Gola's en puma's en ik heb ze best vaak aan.....................
Ze lopen super lekker!

26-02-2004, 09:55

de laatste gympen die ik heb gekocht waren van Adidas. Twee zomers geleden......maar ik ga zeker weer eens leuke halen.

26-02-2004, 10:44
er is tog nix mis met sportschoenen, als je er wel iets bij passends bij draagt. luvly

26-02-2004, 14:12
Vaak.. alleen vind mijn omgeving dit in combinatie met mijn hijaab niet staan.. voor hun is hijaab een synoniem voor nette kleding en schoenen.. kan toch ook netjes zijn!

26-02-2004, 14:34
ik draag nooit hakken en shit....
ik draag altijd mijn Puma's!! love them!

26-02-2004, 15:45
k draag meestak platte schoenen ook sport

26-02-2004, 17:10

Citaat:
Origineel gepost door SiLLYMe
jahwel soms heb ik punt schoenen met nettere kleren en soms
sportschoenen met trainingsbroek ofzo.
en ik zeg je wel lang leven de sportschoenen.
gisteren ben ik gaan schoppe met puntschoenen met hakken je wil niet weten hoe pijn ik kreeg
ik weet, das erg......die pijn aan je voeten, dat heb ik vaak gehad.
in marokko draag ik bijna altijd sportieve schoenen, weet je hoe relax

26-02-2004, 17:14

Citaat:
Origineel gepost door Mouny
Vaak.. alleen vind mijn omgeving dit in combinatie met mijn hijaab niet staan.. voor hun is hijaab een synoniem voor nette kleding en schoenen.. kan toch ook netjes zijn!
hmm moet toch kunnen, je moet gewoon je eigen stijl creëren

26-02-2004, 17:29

Citaat:
Origineel gepost door SEMBABELLA
ik kan echt niet op hakken lopen, is zo shit want als ik een marokkaanse jurk bijv. aan heb dan is het echt iritant laat staan om er op te dansen!
ik heb laats vet leuke hakken gekocht k heb ze al 2x aan gehad k kan r nu wel op lopen maar is zo raar ineens hakken

liever platte schoenen

26-02-2004, 17:31

Citaat:
Origineel gepost door Mouny
Ik draag ook een hoofddoek en sportschoenen. Meestal Adidas want die staan zo leuk vind ik maar ik heb ook pumas en zelfs allstars dus mij kan het eigenlijk niet zoveel schelen wat anderen ervan vinden. Hoewel ik wel vaak mensen zie die mij dan aankijken van maar ja schijt aan die mensen denk ik dan. Je draagt wat je zelf wilt en mooi vindt toch en niemand kan je vertellen wat je wel of niet moet dragen want dat bepaal je toch lekker zelf!!!!!!!!

26-02-2004, 17:52
Vroeger droeg ik alleen maar sportschoenen, maar sinds ik mijn hijaab draag niet meer

26-02-2004, 17:52

Citaat:
Origineel gepost door ze3maa_ze3maa
Ik draag ook een hoofddoek en sportschoenen. Meestal Adidas want die staan zo leuk vind ik maar ik heb ook pumas en zelfs allstars dus mij kan het eigenlijk niet zoveel schelen wat anderen ervan vinden. Hoewel ik wel vaak mensen zie die mij dan aankijken van maar ja schijt aan die mensen denk ik dan. Je draagt wat je zelf wilt en mooi vindt toch en niemand kan je vertellen wat je wel of niet moet dragen want dat bepaal je toch lekker zelf!!!!!!!!

Pagina's : [1] 2 3