Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk dragen jullie ook wel s sportschoenen?



Pagina's : 1 [2] 3

26-02-2004, 18:15
sinds ik hijaab draag heb ik ze niet meer aangedaan.
Zijn van die wit rode puma's, maar ik moet er ff een goede
leuke combinatie bij vinden...ok met hijaab!!
En loopt echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk!

26-02-2004, 20:04


kheb alle soorten en merken kwa sportschoenen...

omdat mn kledingstijl heel erg varieert, heb k bij ieder outfit schoenen...

puntlaarzen, gympies :d

27-02-2004, 02:12
pff hijdaab en sportschoenen kan niet?! BULLSHIT!! ik loopt standaaaaaaaaardme tmij nikies en trainingsbroek rond...gewoon rieleks!!!! waarom zou ik geen nikies kunnen dragen dat zijn echt de beste schoene ooit!!!

27-02-2004, 18:03
Ik kan ook niet op die hakken lopen....fffff....
Altijd lage schoenen...vroeger altijd gympies maar de laatste tijd is het puntschoenen ZONDER hak....

maar in de zomer is het lekker voor Sandalen og gympies..al hoewel het niet zo mooi staat met een hijaab.....

27-02-2004, 18:50


Salaam,

Ik draag ze elke dag ze lopen gewoon veel beter dan hakken en al dat andere onzin om langer van te lijken.

Beslama

03-06-2004, 21:38
ik heb gisteren puma's gekocht

03-06-2004, 21:47
IK CKERSSSSSS HOOFDDOEK EN SPORTSCHOENEN KAN ALTIJD DUSS DAMES MET HOOFDOEK GA EEN KEER SPORTIEF DOOR HET LEVEN

03-06-2004, 23:41
Hijaab en Sportschoenen !
Genoeg, het staat mooi ook nog

Verder lopen ze heerlijk :verliefd: , en eerlijk dames je hoort eindleijk geen taq taq gedoe van je hakken..

03-06-2004, 23:50
Nope draag ze niet ... heb ze wel, maar ik weet eigenlijk niet waarom


En veel met hijaab dragen het hoor ... ik weet niet waar jullie wonen!!

04-06-2004, 00:06
ik had vorige keer een rode hoofddoek aan met zwart,zwarte broek,en rode nikes,je weet wel van die pumps die net op kousen lijken..supermooi,ik heb leuke commentaar gekregen,iedereen vond het af..verder draag ik zowel hakke,als platte schoenen,als slippers als sportief,met hoofddoek..alles kan..zolang het bedekt is en niet straks

04-06-2004, 11:19
wanneer ik snel ergens heen ga, dan word het een sportbroek,topje,en ja hoor de SPORTSCHOENEN. Maar anders niet...............
Juist omdat je gewend bent, om elke dag op hoge schoenen te lopen,krijg ik juist spierpijn als ik de hele dag op sportschoenen heb gelopen (vandaag bijv!! Aaaaah)

04-06-2004, 12:32
Ik kan niet zonder sportschoenen hahaha en mensen die het niet mooi vinden met een hijaab die mogen mij rug op!!! ik vind het beeldschoon draag het zelf ook

04-06-2004, 19:34


Heey, k draag ook een hoofddoek en k wil ook sportschoenen kopen, maar wat voor??? heeft iemand misschien een paar tips???
En sportschoenen en een hoofddoek staan zekers mooi!!!
Alvast Bedankt

04-06-2004, 20:29
ik loop ook heeel vaak met sportschoenen...aaahh die lopen zoooo fijn...

04-06-2004, 21:56

Citaat:
Origineel gepost door asana
ik had vorige keer een rode hoofddoek aan met zwart,zwarte broek,en rode nikes,je weet wel van die pumps die net op kousen lijken..supermooi,ik heb leuke commentaar gekregen,iedereen vond het af..verder draag ik zowel hakke,als platte schoenen,als slippers als sportief,met hoofddoek..alles kan..zolang het bedekt is en niet straks
K wil dus ook sportschoenen dragen, maar wat trek jij er dan boven aan?? Want ja een truitje kan niet, we moeten er wel bedekt bij lopen!
Laat even van je horen.

Pagina's : 1 [2] 3