Bekijk volle/desktop versie : Vrijheid, wat betekent dat voor jou en hoe ga je daarmee om?



Pagina's : [1] 2

18-11-2008, 23:59

Citaat door AlZawahiri:
We leven in een tijdperk en in een omgeving waar iedereen de mond vol heeft over vrijheden. Ik heb niets tegen vrijheid, integendeel, maar.......de manier waarop sommigen ermee omspringen, verontrust mij toch een beetje.

Soms lijkt het voor sommigen van ons wel een synoniem voor "ik kan doen en laten wat ik wil en niemand mag daar tegenin gaan" Houdt vrijheid ook niet in dat ieder zich bewust moet zijn van zijn moslim achtergrond? Ikzelf houd me voor ogen dat mijn vrijheid eindigt wanneer deze de grenzen van de Islaam te buiten gaat


Wat is vrijheid voor jou eigenlijk?


En hoe ga je d'r mee om?
.

19-11-2008, 00:01


Nou, ik heb alles behalve vrijheid. Volgende discussie.

19-11-2008, 00:01
vrijheid is voor mij, mezelf zijn, mezelf kunnen uitdrukken, leven, privacy, en dingen doen op mijn manier!!!! vrijheid is mooi, zonder belemmering, je kunnen uiten, in elk oppervlak!!!!1

19-11-2008, 00:05

Citaat door AlZawahiri:
Open jij maar een eigen topic dan!



Haha. Ik ben niet zo creatief.

19-11-2008, 00:14



Citaat door AlZawahiri:
jawel, probeer 't gewoon



Straks, ben even aan het spelen.

19-11-2008, 00:17

Citaat door AlZawahiri:
Met wie?


Toch niet met jezelf!



dacht dat je niet lager zinken kon, maar ja, jij bewijst altijd het tegendeel!!

19-11-2008, 00:17
Vrijheid betekent niet meer achtervolgt worden door the Company maar rustig een leventje leiden met Michael Scofield.
Hoe ga ik ermee om? Tjah dit is ons lot, gwn zorgen dat we op een veilige plek zijn waar niemand ons herkent

19-11-2008, 00:19

Citaat door AlZawahiri:
Met wie?


Toch niet met jezelf!



Wil je dat?

19-11-2008, 00:20
Zelfs tussen 4 muren zitten en je nog vrij voelen is vrijheid.

19-11-2008, 00:23

Citaat door AlZawahiri:
Waarom plak je?[/FONT]



[FONT="Comic Sans MS"]Ik vroeg je alleen wat!


ik denk eerder dat het andersom is!!! je doet je altijd zooo heilig voor, en nu zak je dik door de mand! jij bent degene die altijd let op mij, dus vergeet dat eve voor de duidelijkheid niet!!!

19-11-2008, 00:23

Citaat door AlZawahiri:
Waarom plak je?[/FONT]



[FONT="Comic Sans MS"]Ik vroeg je alleen wat!


Ja, en ik vroeg jou ook wat.

19-11-2008, 00:28

Citaat door AlZawahiri:
We leven in een tijdperk en in een omgeving waar iedereen de mond vol heeft over vrijheden. Ik heb niets tegen vrijheid, integendeel, maar.......de manier waarop sommigen ermee omspringen, verontrust mij toch een beetje.

Soms lijkt het voor sommigen van ons wel een synoniem voor "ik kan doen en laten wat ik wil en niemand mag daar tegenin gaan" Houdt vrijheid ook niet in dat ieder zich bewust moet zijn van zijn moslim achtergrond? Ikzelf houd me voor ogen dat mijn vrijheid eindigt wanneer deze de grenzen van de Islaam te buiten gaat


Wat is vrijheid voor jou eigenlijk?


En hoe ga je d'r mee om?



Vrijheid is dat niemand mij grenzen en regels op gaat leggen, zoals bijv. mijn ouders, dit is mede omdat ze weten hoe ze mij hebben opgevoed en weten dat ze mij kunnen vertrouwen. Ik heb alle vrijheid en ik weet hoe ik ermee om moet gaan. Ik denk dat als dingen mij zouden worden verboden, ik er juist tegenin zou gaan en van de verboden vruchten zou willen proeven.

19-11-2008, 00:29



Citaat door AlZawahiri:
ow is dat zo, ik heb jou op negeerlijst gezet en doe jij dat ook...dan weten we zeker dat we mekaar niet meer lastigvallen[/FONT]



[FONT="Comic Sans MS"]je beantwoord een vraag met een vraag...met wie was je aan 't spelen?



helemaal mee eens!!!! jij laat mij met rust, en ik doe dat dan automatisch bij jou p.s jij bent degene die fout is geweest, arrogante zak!!!

19-11-2008, 00:31

Citaat door AlZawahiri:
ow is dat zo, ik heb jou op negeerlijst gezet en doe jij dat ook...dan weten we zeker dat we mekaar niet meer lastigvallen[/FONT]



[FONT="Comic Sans MS"]je beantwoord een vraag met een vraag...met wie was je aan 't spelen?




Ik was met mezelf aan het spelen en nu ik klaar ben ga ik lekker slapen.


by the way, vrijheid is voor mij vrij voelen in mijn hoofd en in mijn ziel.

19-11-2008, 00:36

Citaat door AlZawahiri:
Maar hoe doe dat dan met 't geloof, want veel dingen zijn ons verboden in het geloof!



Ik probeer me van slechte dingen te onthouden, maarja soms heb ik wel zoiets van 'whatever' dat geef ik eerlijk toe. Ik heb veel dingen gedaan waar ik nu spijt van heb, maar dan alsnog heb ik liever spijt van de dingen die ik wel heb gedaan dan van de dingen die ik niet heb gedaan.

Pagina's : [1] 2