Bekijk volle/desktop versie : Geef hier je mening over het Wereldelftal v/h jaar 2007/2008



Pagina's : [1] 2

18-11-2008, 18:12

- Casillas -
S.Ramos - Vidic - K.Toure - Evra
Y.Toure
- Messi - Sneijder - C.Ronaldo
- Van Nistelrooy - Torres



Bank: Van Der Sar, Pepe, Terry, Xavi, Gerrard, D.Silva, Drogba, Rooney, Adebayor

Coach: Rafa Benitez

NU JULLIE!!


18-11-2008, 18:17


Robinho was vorig jaar ook dodelijk...

18-11-2008, 18:27
@realmadridno1

ik vraag me echt af hoe je aan de gebroeders Touré komt en Sneijder, sorry maar K.Toure is echt zwak vriend, dit seizoen en vorig seizoen ook..Y.Toure had ook geen goed seizoen.
Sneijder heeft weinig betekent voor de Madrilenen, en het EK zag er allemaal mooier uit dan dat het was. Arshavin was/is over het gehele voetbaljaar beter en belangrijker voor zijn ploeg.

voorin Torres en Ruud kan ik me ook wel in vinden.

plek van K.Toure zou ik voor Carvalho gaan, en Y.Toure Mascherano ofwel Xavi

18-11-2008, 18:34

Citaat door KASTRO:
@realmadridno1

ik vraag me echt af hoe je aan de gebroeders Touré komt en Sneijder, sorry maar K.Toure is echt zwak vriend, dit seizoen en vorig seizoen ook..Y.Toure had ook geen goed seizoen.
Sneijder heeft weinig betekent voor de Madrilenen, en het EK zag er allemaal mooier uit dan dat het was. Arshavin was/is over het gehele voetbaljaar beter en belangrijker voor zijn ploeg.

voorin Torres en Ruud kan ik me ook wel in vinden.

plek van K.Toure zou ik voor Carvalho gaan, en Y.Toure Mascherano ofwel Xavi

Sneijder weinig betekent HAHAHAHHAHAHAHAH

18-11-2008, 18:38



Citaat door realmadridno1:
Sneijder weinig betekent HAHAHAHHAHAHAHAH



ik ben een madridista for life.. en ik heb ronduit alle wedstrijden van Real gezien, hij begon vrij goed, maar als het erom ging stond hij er niet, (zijn inbreng op zijn positie is sowieso weinig, helemaal als jij zijn traptechniek weglaat.)

dat je zo lacht, is geen belediging voor mij, maar minachting jegens het grote Real, je hebt het alleen niet in de gaten, je vergeet immers op welke positie hij speelt, wie daarvoor op die positie speelde en voor welke club hij speelt.


ojaaaaaaa..

18-11-2008, 18:49

Citaat door snorro91-:
-----------------------------------------------Cech--------------------------------------------
D.Alves-------------------------Terry----------------------Puyol-------------------Grosso
-------------------------Gerrard--------------------------------Gatusso--------------------
----------------------------------------------------Del Piero----------------------------------
Messi---------------------------------------Torres---------------------------------V.Persie


Ronduit belachelijk! Wuahaha Volgens mij is alleen Grosso kampioen geworden...

18-11-2008, 19:05

Citaat door KASTRO:
ik ben een madridista for life.. en ik heb ronduit alle wedstrijden van Real gezien, hij begon vrij goed, maar als het erom ging stond hij er niet, (zijn inbreng op zijn positie is sowieso weinig, helemaal als jij zijn traptechniek weglaat.)

dat je zo lacht, is geen belediging voor mij, maar minachting jegens het grote Real, je hebt het alleen niet in de gaten, je vergeet immers op welke positie hij speelt, wie daarvoor op die positie speelde en voor welke club hij speelt.


ojaaaaaaa..

Sneijder is geen nummer 10 toch

18-11-2008, 19:16

Citaat door realmadridno1:
Sneijder is geen nummer 10 toch


reageer inhoudelijk en serieus of reageer niet, ik weet dat ik je virtueel "sprakeloos" heb gekregen, maar begin dan ook geen onzin te plaatsen

kom met argumenten, een tegenantwoord, iets.

18-11-2008, 19:28

Citaat door KASTRO:
reageer inhoudelijk en serieus of reageer niet, ik weet dat ik je virtueel "sprakeloos" heb gekregen, maar begin dan ook geen onzin te plaatsen

kom met argumenten, een tegenantwoord, iets.

Sneijder is geen nummer 10 toch



Als Sneijder geen nummer 10 is, dan is Torres zeker laatste man

18-11-2008, 19:32
sowieso Hamit Altintop ook erin. Hij had een superjaar, ook in het EK.

18-11-2008, 19:36

Citaat door realmadridno1:
Sneijder is geen nummer 10 toch



Als Sneijder geen nummer 10 is, dan is Torres zeker laatste man



Dat is ie juist wel eh mongool, lees wat er staat. wie speelde daarvoor op zijn positie.................................JUIST. tuurlijk onvervangbaar, maar van enkele vrije trappen, en de wedstrijd tegen Villareal en Atletico heb ik 'm vrij weinig gezien, al helemaal over de gehele wedstrijden, hij is een nummer 10 DAT IS T M JUIST, hij hoort de drager van het elftal te zijn, en dat is hij niet, is hij nooit geweest en zal hij nooit worden, hij is een overschatte voetballer, die optimaal gebruik maakt van zijn trap kwaliteiten, en dat doet hij niet slecht, maar om voor MIJN grote Madrid te spelen op DIE positie, hoor je wel meer te kunnen, en hij kan aardig kappen, maar is ZEKER niet opgewassen tegen de absolute top.

case closed.

18-11-2008, 19:40

Citaat door KASTRO:
Dat is ie juist wel eh mongool, lees wat er staat. wie speelde daarvoor op zijn positie.................................JUIST. tuurlijk onvervangbaar, maar van enkele vrije trappen, en de wedstrijd tegen Villareal en Atletico heb ik 'm vrij weinig gezien, al helemaal over de gehele wedstrijden, hij is een nummer 10 DAT IS T M JUIST, hij hoort de drager van het elftal te zijn, en dat is hij niet, is hij nooit geweest en zal hij nooit worden, hij is een overschatte voetballer, die optimaal gebruik maakt van zijn trap kwaliteiten, en dat doet hij niet slecht, maar om voor MIJN grote Madrid te spelen op DIE positie, hoor je wel meer te kunnen, en hij kan aardig kappen, maar is ZEKER niet opgewassen tegen de absolute top.

case closed.


Jij hebt gesproken . Snap nog steeds dat Real Madrid 30 miljoen euro heeft betaald voor Sneijder. Asjeblieft man .

18-11-2008, 19:45



Citaat door henry14:
Jij hebt gesproken . Snap nog steeds dat Real Madrid 30 miljoen euro heeft betaald voor Sneijder. Asjeblieft man .



Ewa henry14, medetilboergur

Hou op, eh broeder, om maar niet over Robben te beginnen, het mooie is dat ik dat al vanaf het begin over die 3tal NLers zei, de enige over wie ik het deels mis had, was Pepe, die heeft me toch wel positief kunnen verrassen moet ik eerlijk toegeven, ook al is 30 miljoen voor een iedere verdediger naar mijn mening veels te veel.

18-11-2008, 19:57

Citaat door KASTRO:
Ewa henry14, medetilboergur

Hou op, eh broeder, om maar niet over Robben te beginnen, het mooie is dat ik dat al vanaf het begin over die 3tal NLers zei, de enige over wie ik het deels mis had, was Pepe, die heeft me toch wel positief kunnen verrassen moet ik eerlijk toegeven, ook al is 30 miljoen voor een iedere verdediger naar mijn mening veels te veel.


Haha kom je ook uit tilburg haha wist ik niet man

Van der Vaart is nog een redelijke speler man. Robben kon in potentie in de top van de wereld horen, maar als je zovaak blessures oploopt schiet het nooit op en ben je nooi 36 miljoen euro waard. Pepe dacht ik ook in het begin van die is niks, hij heeft het wel waar gemaakt.

18-11-2008, 19:58

Citaat door henry14:
Haha kom je ook uit tilburg haha wist ik niet man

Van der Vaart is nog een redelijke speler man. Robben kon in potentie in de top van de wereld horen, maar als je zovaak blessures oploopt schiet het nooit op en ben je nooi 36 miljoen euro waard. Pepe dacht ik ook in het begin van die is niks, hij heeft het wel waar gemaakt.



Hehe,


Ja ik bedoelde met 3-tal ook Drenthe, vdVaart kwam later, en dat vind ik zeker geen slechte speler

Pagina's : [1] 2