Bekijk volle/desktop versie : Je bruiloft zo islamitisch en bescheiden houden..



18-11-2008, 17:23
Hoe pak je dat aan?


Hoeveel ben je daar aan kwijt..?

18-11-2008, 17:47


.....................

18-11-2008, 18:49
Je bent nog steeds erg veel kwijt, het is hoe dan ook een bruiloft waar mensen komen en waar gegeten wordt. Je hebt een zaal nodig en misschien wil je een anahid bandje (vrouwen)... Je hebt eigenlijk alle dingen nodig die je bij andere bruiloften hebt. Verder heb ik er zelf geen ervaring mee, misschien de getrouwde damens hier. Succes, moge allah swt je huwelijk bewaken.

18-11-2008, 20:16

Citaat door souad-ouafa:
Je bent nog steeds erg veel kwijt, het is hoe dan ook een bruiloft waar mensen komen en waar gegeten wordt. Je hebt een zaal nodig en misschien wil je een anahid bandje (vrouwen)... Je hebt eigenlijk alle dingen nodig die je bij andere bruiloften hebt. Verder heb ik er zelf geen ervaring mee, misschien de getrouwde damens hier. Succes, moge allah swt je huwelijk bewaken.





Amien.


Ja je hebt gelijk. Toch wil ik de ervaren dames aan het woord hebben die het wel zo min mogelijk hebben gedaan.

18-11-2008, 20:23



Citaat door Omaima0:
Hoe pak je dat aan?


Hoeveel ben je daar aan kwijt..?



Assalamoe aleikoum,

Dit is echt helemaal afhankelijk van hoe jij het wilt hebben en het aantal gasten dat je wilt uitnodigen. Ik ken een zuster die er maar E500, aan heeft uitgegeven!

Als je het heel klein en simpel wilt houden doe je het thuis of in de moskee
Dan zal het eten en drinken de meeste kosten met zich meebrengen

Andere optie is om een zaaltje te huren

Decoratie laat je je vriendinnen doen met gedrapeerde organza, bloemen, kaarsjes etc.

Ik neem aan dat je ook wel 1 mooie jurk wil, en accesoires

Je kan een zuster vragen om je haar en makeup te doen

Anasheed cd´s draaien

Lezing houden

Quiz houden

Eventueel een islamitisch bedankje uitdelen zoals een dua boekje, qoran cd, lezing op cd etc.`

Ik denk dat je met E1000, a E1500, al heel ver kan komen als je een beetje handig bent.

Zonnetje