Bekijk volle/desktop versie : Studie Hbo Verpleegkundig



Pagina's : [1] 2

18-11-2008, 15:15
vertel alles wat je weet over die opleiding?

of je het leuk vind of niet?


en nog iets k had gehoord dat je in het eerste jaar in je onderbroek (BH: vrouwen) in de klas moet staan en bij elkaar opdrachten uitvoeren??


Xx

18-11-2008, 19:00


ik meen het hoor :P

18-11-2008, 19:59
Salamou3aleikoum,

Ik ben zelf 1e jaars Verpleegkundige aan de hoge school IN Holland. En ik moet je zeggen het bevalt me wel tot nu toe. Alleen vind ik de leerstof niks. Veel te ingewikkeld. De stof bestaat voornamelijk uit medische kennis en daarnaast heb je ook projecten bijv. een verpleegplan maken of voorlichting voor zorgvragers maken. Het is onzin dat je in je onderbroek voor de klas moet staan. Tot nu toe hebben wij alle lichamelijke verzorging op poppen geoefend. Want daarvoor zijn die praktijk poppen gemaakt. Je oefent alleen op je medestudenten met verpleegtechnische handleingen zoals; pols, bloeddruk en lichaamstemperatuur meten. Dus daar hoef je je niet al te druk over te maken.
Verder moet je gewoon heel erg veel medisch kennis willen opdoen en je erg interesseren voor de zorg dan moet de opleiding op zich wel lukken.

Ik wens je veel suces met je keuze!

ma3a salama

18-11-2008, 22:08

Citaat door miss_sissy:
vertel alles wat je weet over die opleiding?

of je het leuk vind of niet?


en nog iets k had gehoord dat je in het eerste jaar in je onderbroek (BH: vrouwen) in de klas moet staan en bij elkaar opdrachten uitvoeren??


Xx

dat had ik gehoord over de opleiding MBRT , en dat vind k heel jammer, want dat wilde k dus gaan doen!
maar als k me moet omkleden dan gaat het mooi niet door

19-11-2008, 23:17



Citaat door droopy:
Salamou3aleikoum,