Bekijk volle/desktop versie : Studie Hbo Verpleegkundig



Pagina's : [1] 2

18-11-2008, 15:15
vertel alles wat je weet over die opleiding?

of je het leuk vind of niet?


en nog iets k had gehoord dat je in het eerste jaar in je onderbroek (BH: vrouwen) in de klas moet staan en bij elkaar opdrachten uitvoeren??


Xx

18-11-2008, 19:00


ik meen het hoor :P

18-11-2008, 19:59
Salamou3aleikoum,

Ik ben zelf 1e jaars Verpleegkundige aan de hoge school IN Holland. En ik moet je zeggen het bevalt me wel tot nu toe. Alleen vind ik de leerstof niks. Veel te ingewikkeld. De stof bestaat voornamelijk uit medische kennis en daarnaast heb je ook projecten bijv. een verpleegplan maken of voorlichting voor zorgvragers maken. Het is onzin dat je in je onderbroek voor de klas moet staan. Tot nu toe hebben wij alle lichamelijke verzorging op poppen geoefend. Want daarvoor zijn die praktijk poppen gemaakt. Je oefent alleen op je medestudenten met verpleegtechnische handleingen zoals; pols, bloeddruk en lichaamstemperatuur meten. Dus daar hoef je je niet al te druk over te maken.
Verder moet je gewoon heel erg veel medisch kennis willen opdoen en je erg interesseren voor de zorg dan moet de opleiding op zich wel lukken.

Ik wens je veel suces met je keuze!

ma3a salama

18-11-2008, 22:08

Citaat door miss_sissy:
vertel alles wat je weet over die opleiding?

of je het leuk vind of niet?


en nog iets k had gehoord dat je in het eerste jaar in je onderbroek (BH: vrouwen) in de klas moet staan en bij elkaar opdrachten uitvoeren??


Xx

dat had ik gehoord over de opleiding MBRT , en dat vind k heel jammer, want dat wilde k dus gaan doen!
maar als k me moet omkleden dan gaat het mooi niet door

19-11-2008, 23:17



Citaat door droopy:
Salamou3aleikoum,

Ik ben zelf 1e jaars Verpleegkundige aan de hoge school IN Holland. En ik moet je zeggen het bevalt me wel tot nu toe. Alleen vind ik de leerstof niks. Veel te ingewikkeld. De stof bestaat voornamelijk uit medische kennis en daarnaast heb je ook projecten bijv. een verpleegplan maken of voorlichting voor zorgvragers maken. Het is onzin dat je in je onderbroek voor de klas moet staan. Tot nu toe hebben wij alle lichamelijke verzorging op poppen geoefend. Want daarvoor zijn die praktijk poppen gemaakt. Je oefent alleen op je medestudenten met verpleegtechnische handleingen zoals; pols, bloeddruk en lichaamstemperatuur meten. Dus daar hoef je je niet al te druk over te maken.
Verder moet je gewoon heel erg veel medisch kennis willen opdoen en je erg interesseren voor de zorg dan moet de opleiding op zich wel lukken.

Ik wens je veel suces met je keuze!

ma3a salama


oke duidelijk... ik vind de zorg richting interessant.. dus dan gaat hetw el lukken denk ik..



en over die onderbroek ding dat heb k gehoord van studenten op een opendag in westeinde...

19-11-2008, 23:17

Citaat door lady_henoena:
dat had ik gehoord over de opleiding MBRT , en dat vind k heel jammer, want dat wilde k dus gaan doen!
maar als k me moet omkleden dan gaat het mooi niet door




wat is dat??

19-11-2008, 23:20

Citaat door miss_sissy:
wat is dat??

dat de opleiding medische beeldvormende en radiotheapeutische technieken!
kijk voor meer informatie op: http://www.gobnet.nl/opleiding.php?id=50

19-11-2008, 23:21

Citaat door lady_henoena:
dat de opleiding medische beeldvormende en radiotheapeutische technieken!
kijk voor meer informatie op: http://www.gobnet.nl/opleiding.php?id=50




die naam is al zo ingewikkeld

19-11-2008, 23:25

Citaat door miss_sissy:
die naam is al zo ingewikkeld

hahaha ja het is een lange ingewikkelde naam, en als k iemand dit vertel kijken ze me allemaal zo aan hahah
maar t lijkt mij echt een leuke opleiding, het is heel breed, je kan er veel mee doen later!

maar ik twijfel dus tussen dit en operatieassistent dat lijkt me ook wel leuk!!
het is echt een moeilijke keuze, weet jij al wat je gaat doen?

20-11-2008, 08:40

Citaat door droopy:
Salamou3aleikoum,

Ik ben zelf 1e jaars Verpleegkundige aan de hoge school IN Holland. En ik moet je zeggen het bevalt me wel tot nu toe. Alleen vind ik de leerstof niks. Veel te ingewikkeld. De stof bestaat voornamelijk uit medische kennis en daarnaast heb je ook projecten bijv. een verpleegplan maken of voorlichting voor zorgvragers maken. Het is onzin dat je in je onderbroek voor de klas moet staan. Tot nu toe hebben wij alle lichamelijke verzorging op poppen geoefend. Want daarvoor zijn die praktijk poppen gemaakt. Je oefent alleen op je medestudenten met verpleegtechnische handleingen zoals; pols, bloeddruk en lichaamstemperatuur meten. Dus daar hoef je je niet al te druk over te maken.
Verder moet je gewoon heel erg veel medisch kennis willen opdoen en je erg interesseren voor de zorg dan moet de opleiding op zich wel lukken.

Ik wens je veel suces met je keuze!

ma3a salama


ik wil ook heel graag de opleiding doen en wil als het mogelijk is in februari beginnen weet je misschien of deze opleiding daar in februari begint??? alvast bedankt!

20-11-2008, 17:41

Citaat door lady_henoena:
hahaha ja het is een lange ingewikkelde naam, en als k iemand dit vertel kijken ze me allemaal zo aan hahah
maar t lijkt mij echt een leuke opleiding, het is heel breed, je kan er veel mee doen later!

maar ik twijfel dus tussen dit en operatieassistent dat lijkt me ook wel leuk!!
het is echt een moeilijke keuze, weet jij al wat je gaat doen?



hahaha .. lijkt me wel een ingewikkelde opleiding..

ik wil inchallah verpleegkundig gaan studeren

21-11-2008, 21:16

Citaat door miss_sissy:
hahaha .. lijkt me wel een ingewikkelde opleiding..

ik wil inchallah verpleegkundig gaan studeren

inchallah ik wil ook

21-11-2008, 22:32



Citaat door miss_sissy:
hahaha .. lijkt me wel een ingewikkelde opleiding..

ik wil inchallah verpleegkundig gaan studeren


je gaat zeker de geslachtsorganen zoals de kont van Patiënten vegen. ontlasting / urine opruimen.
vieze beroep..

21-11-2008, 22:34

Citaat door ziekenhuis:
je gaat zeker de geslachtsorganen zoals de kont van Patiënten vegen. ontlasting / urine opruimen.
vieze beroep..



hhahahahha zo denk k er dus ook over en daarom ga ik dit cker niet doen!!

weet jij misschien of bij de opleiding mbrt wel geslachtsorganen ga zien zoja, dan ga k dat ook niet doen

22-11-2008, 00:45

Citaat door ziekenhuis:
je gaat zeker de geslachtsorganen zoals de kont van Patiënten vegen. ontlasting / urine opruimen.
vieze beroep..




im loving it



bne je gek ofsoo dat is mBO niveau.. ik ga lekker in consultatiebureau inchalah werken met kleine lieve kindertjes




en wat doe jij... zeker tasjes beroven van ouwe vrouwtjes

Pagina's : [1] 2