Bekijk volle/desktop versie : Overig In 1 Adem !!



25-02-2004, 21:43
Soms blijf ik haken op waar ik niet over kan waken, draken is wat ik creëer met de eer van een knoflookmuis in de vleer, zonder de vleugels van wat ik probeer te beugelen, ik kan dit niet teugelen, tijd voor een “outlet” zonder dat ik stap uit m’n bed, verkoop deze praatjes als de huid van een fret, alsof ik de p.ooier ben van Balkenende’s dochter, je hebt het correct want ik ben die incorrectheid-pochter, zonder dat ik een zonde bega weet ik waar ik voor sta, in dit gekke land gevuld met verbale bullshit van de bovenste plank maar ik bedank voor die non-verbale stank tegen wil en dank, ondanks de aandacht, het is wat ik tracht te betrachten, met de wil om de moed der wanhoop te doen smoren in de kiem van de Amsterdamse grachten, ik verkoop geen onzin tenzij je het niet wilt horen maar informatie aanboren is wat iedereen wil zonder dat de tegenpartij kan doen aan vroegtijdig storen alsof het een Ajax spits betreft in een nationaal systeem waarin ik wordt bevreemd van mijn Godgegeven rechten waar ik steeds voor moet vechten omdat jakhalzen op de loer zijn en wachten op het mentale h.oer-zijn daar ik weiger mee te doen aan het collectieve intellect-azijn dat gebaseerd is op gebakken lucht dat je inademt als je vastzit in Vught, en dat terwijl de grootste lapzwansen die het voor het zeggen hebben in de Randstad oorspronkelijk komen uit een gehucht, dus kies ik maar voor een tegenaanval, zonder dat er reden is voor aanname van een agressieve aanwal, wie moet ik kennen, met wie moet ik bevriend zijn om de wereld op de hoogte te stellen van mijn oogpijn aangezien ik alleen maar jaloezie zie zonder dat ik toegeef aan de nationale erfenis van Van Kooten en De Bie maar wat ik zie en wil doorfilteren aan mijn omgeving wordt systematisch tegengesproken als ware het de tegenspraak van de Bijbel terwijl ik alleen maar bevestig wat is meegegeven door kerk en staat maar zodra je dat doet wordt je aangezien voor een bewoner van de straat, alsof ik schuldig ben aan een misdaad die nog moet worden uitgevonden maar nooit en te nimmer door Nova wordt uitgezonden terwijl ondertussen heel Nederland haar wenkbrauwen probeert te fronzen om te illustreren hoe we als jeugd frustreren en daarbij de hypocrisie van de ouderen blootleggen daar in het verleden niets anders werd gedaan dan het droogleggen van land dat onder water lag, zonder gelach of een grijns wordt ontkend wat toen werd beremd, maar vergeet wat je geleerd hebt aangezien het niet de realiteit is die je kent tenzij je prat wilt gaan op het feit dat je opgevoed bent door trotsdragers die niets anders zijn dan kalkdragers, de botten die begraven zijn verdienen geen rust aangezien elke actie die is uitgehaald gebaseerd is op mentale lust en verrijking van het excuus waarmee gewetens worden afgekocht zonder schaamte voor het collectief gecreëerde gedrocht, het nationaal produkt van zowel inheems als uitheems terwijl de vermoorde onschuld die gespeeld wordt niets anders is dan een excuus om de Grammy uitreikingen te doen verhuizen naar Dordt …


Zodra je dit leest, het is niet wat je vreest, zie me niet aan voor een beest, ik ben geen haar beter dan wat je geïllustreerd leest maar ben wel op zoek naar het verschil in de wil om te danken voor gedane uitspraken waar mensen nu nog om janken terwijl alle Anne Franken die Nederland heeft gekend nooit meer worden beklemd uit schuldgevoelens die een basis van stinkende wonden hebben maar harde heelmeesters als vaandeldragers van nationale eer de omgeving ondertussen betrekken zonder te rekken in gedachten die iedereen heeft maar niet durfde uit te spreken totdat een generatie opstond die werd gepest om vroegere capriolen in het zijn van oninteressante leken, de toekomst van Nederland moest worden gewaarborgd zonder gevaar voor zorg en voor hetzelfde geldt kon je de koningin opsluiten in Huize Ter Borg, alsof men niet denkt aan anarchie iedere keer dat waarnemend leiders gestuntel laten opvolgen door geklungel door het uitblijven van een bundel aan wijsheden die ik dagelijks in de vorm van punchlines met vrienden uitspreek alsof we de wijsheid in pacht hebben maar ontberen de wil om de wereld te redden terwijl diezelfde wil wordt afgebroken door omgevingen die de intelligentie ontberen om een verschil in te zien waarmee vooruitgang kan worden geboekt zonder dat er wordt gevloekt maar het mentale “zijn” van deze mogelijkheden is in de ogen van diezelfde omgevingen zonder zelfgecreëerde ingevingen een reden voor onrust in het hoofd en de oorzaak van mentale aardbevingen, dus kies ik maar voor de andere weg als een oppositieleider van een generatie met inflatie ondanks de financiële deflatie terwijl opposities van opposities alleen maar kunnen denken aan de arrestatie van een gehele natie alsof het een nazi betrof die niet kan spellen op het schip van de kof maar tegelijkertijd zichzelf profileert als “the next best prof” en wij maar zeuren over de hedendaagse sof zonder het geven van lof aan de mensheid die daadwerkelijk weet wat en hoe te waarderen als het aankomt op het ontbreken van witlof aangezien we in Nederland te goed zijn om die zelf te telen en Polen leegroven van haar arbeidskracht maar tegelijkertijd zelf zorgen voor stressvolle Limburgse capriolen en maar niet uitgezeikt raken over de toevoer van allochtonen terwijl die deel uitmaken van de toekomst die je je kinderen tracht te tonen, zoals die hoort, zonder dat je boort naar een beerput van problemen, zonder dat je de hoop op een beter iets bijna afbreekt uit jaloezie voor ontwikkeling in kunnen van je eigen nazaat die doordraaft in enthousiasme maar het verklaart gelijk de oorspronkelijke afkomst van een haat waarvan iedereen zegt dat het uit angst voorkomt maar diezelfde “iedereen-en” de bron van inspiratie is voor de haat en angst die voor komt, noem het onvolwassen of niet opgewassen tegen de realiteit omdat die is zoals die is maar wat je niet wist tot nu toe is dat er meer water is dan vis, ondanks het clichégehalte van diezelfde uitspraak ontwaak je uit je eigen braak dat veroorzaakt wordt door onwetendheid die vergelijkbaar is met een draak van een kennis die je niet nodig hebt maar als aannemelijk wordt ingeprent omdat het een echte vent beaamt om te zijn zoals je vader je salade serveert met het spuug van je moeder in je azijn, je slikt het omdat het bekend klinkt maar het stinkt terwijl je onbewust weet dat er meer is dan hetgeen je nu opdrinkt maar niet durft toe te zien hoe het in de loop der tijden toch wel wegzinkt, ik maak mijn eigen weg zonder dat ik andermans eigendom droogleg, ik weet waar ik voor vecht, aangezien duidelijkheid niet wordt geleerd op school maar een ervaring is die je opdoet in de Laan des Levens zonder de bevens van idioten die je liever zien vallen dan opstaan omdat je anders in hun weg gaat staan, de onkunde geïllustreerd, in plaats van dit te omzeilen op manieren waardoor je de situatie verbeterd voor alle partijen gaat men dwars door virtuele muren heen alsof het afkomstig was uit veen, fragiel en iel, hoe debiel een ziel kan zijn zonder de hulp van een pas uitgevonden wiel dat ingaat tegen de filosofie van elke strip afkomstig van de hand van Toon van Driel, haal je kiel en doe je gram alsof het staat zoals jij het hebt geschreven, wees niet verweven met de kaders van het hedendaagse leven tot op de hoogte van alle redelijkheid en billijkheid die je de hele dag door ziet bij al jouw Adam en Eva neven, heb een streven en een doel zonder dat je doelt op een neergang van anderen aangezien je streven is gebaseerd is op persoonlijk succes waar een ander niks mee heeft te maken ook al proberen ze je af te branden, “dissecting my pride, fool I don’t wanna get it started since the youth always be the lionhearted, without a fantasy but living in vains of today-reality”, dus ik zie alles wat jij ziet maar geniet daarbij van alles dat je niet ziet ook al interesseert het je geen biet, wees geen deler van een zwarte piet maar ontschiet die grensveroorzaking door een mentale staking omdat je ondertussen dondersgoed weet wat je eet, ondanks je constante verbale braking ….

25-02-2004, 23:26


Ok, ik heb het nog een keer gelezen. Ik blijf bij mijn bovenstaande reactie.

26-02-2004, 11:47
TJA

Ik heb (mede mogelijk gemaakt door de reacties van Fous!) de eerste drie zinnen van de eerste alinea en de eerste zin van de tweede alinea gelezen.

Helaas Calvé moet ik (enigzins uit groenheid) bekennen dat ik niet dezelfde mening deel als Fous. De grooste argumenten zijn: te veel het woordje "ik" & te veel het woordje "je". Ja, ik begrijp wel dat dit niet zo makkelijk te voorkomen is, maar er is derhalve een negatief overschot aan bepaalde creativiteit...

Bovendien kan ik mededelen dat Ficha's opmerkingen sowieso waterdicht zijn - desondanks wacht ik met smart om een onjuiste weerlegging te zien.

God zijt allen gezegend,

Die Maains

26-02-2004, 11:52
Om een voorbeeld te geven van creativiteit:

Mensen die dyslectisch zijn hebben vooral moeite met zinnen die te lang.

Origineel is het niet, daar ik HF citeer!



DUS

26-02-2004, 18:25


!!

da's nie mijn probleem, Fich !


@ Fous: ... ofzo ....

11-03-2004, 16:13
hmmmmm


ficha je kan misschien kijken of ik nergens te bespeuren ben...