Bekijk volle/desktop versie : Droge huid.....

25-02-2004, 18:36
wie heeft er ook zo'n last van een droge huid en wat doe je er tegen? en
Welke creme werkt het beste tegen een droge huid??

Alle tips zijn welkom

25-02-2004, 18:40

http://www.100ideeen.be/EzShop/Search/Beauty/sc_huid_droog.asp

25-02-2004, 18:42

Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
http://www.100ideeen.be/EzShop/Search/Beauty/sc_huid_droog.asp
, ga er gelijk een kijkje nemen

25-02-2004, 18:44
Succes

Kan je verder niet helpen met eigen ervaring, heb een normale huid, maar ik hoop dat die site je kan helpen.

25-02-2004, 18:58

Ik heb een heel gevoelige huid

25-02-2004, 19:12

Citaat:
Origineel gepost door Lady_moi
Ik heb een heel gevoelige huid
irritant is dat he...!!! Ik heb ook een gevoelige huid

26-02-2004, 20:11

Citaat:
Origineel gepost door tetouzient
wie heeft er ook zo'n last van een droge huid en wat doe je er tegen? en
Welke creme werkt het beste tegen een droge huid??

Alle tips zijn welkom
Ja meid ik had het zelfde probleem
en wat ik er tegen gedaan had was heel simpel
niet te heet wassen je gezicht niet te vaak met zeep wassen
(als)je make up draagt verwijder het dan goed met een watteschijfje met een beetje creme(jojoba,babycreme)..en ik had olijfoliecreme gekocht zette ik sochtends en savonds en nu is me huid zacht en niet meer droog..ik hoop dat je er wat aan hebt

28-02-2004, 15:06

Citaat:
Origineel gepost door 3ayshalak
Ja meid ik had het zelfde probleem
en wat ik er tegen gedaan had was heel simpel
niet te heet wassen je gezicht niet te vaak met zeep wassen
(als)je make up draagt verwijder het dan goed met een watteschijfje met een beetje creme(jojoba,babycreme)..en ik had olijfoliecreme gekocht zette ik sochtends en savonds en nu is me huid zacht en niet meer droog..ik hoop dat je er wat aan hebt

thanks voor de tips. Die eerste paar volg ik allemaal al. Maar kun je me vertellen wat de naam van die olijfoliecreme is? Alvast bedankt!!

28-02-2004, 15:09
het heet gewoon reinigingsmelk Olijfolie voor de droge huid..Ik heb t bij trekpleister gekocht maar je kan het ook bij kruidvat kopen..

28-02-2004, 19:22

Citaat:
Origineel gepost door 3ayshalak
het heet gewoon reinigingsmelk Olijfolie voor de droge huid..Ik heb t bij trekpleister gekocht maar je kan het ook bij kruidvat kopen..
oke thanks!! ik ga het volgende week gelijk maar eens halen...hopen dat het helpt, want vooral met deze kou, voelt mijn huid een beetje trekkerig aan.....

28-02-2004, 19:51
zeker doen meid en dan hoor ik wel of het heeft geholpen bij je

29-02-2004, 15:56
heey weet je wat ook helpt tegen droge huis, daaris deze creme voor, het heet garnier skin naturals, het herstelt de droge huis, ik heb het bij van beems gekocht, maar kruidvat en etos moeten het ook hebben tis 4.99, hoop dat je er wat aan hebt beslemma

05-03-2004, 18:49

weet je wat ik heb is heel erg raar kijk in de ochtend als ik van mijn bed kom dan voelt mijn huid zijdezacht aan en dan langzamerhand dan word het droog en komen er bultjes dan heb ik een vies gezicht heeft iemand er een oplossing voor beslama

04-04-2010, 14:06

Citaat door LaDyNaDoR_4love:
weet je wat ik heb is heel erg raar kijk in de ochtend als ik van mijn bed kom dan voelt mijn huid zijdezacht aan en dan langzamerhand dan word het droog en komen er bultjes dan heb ik een vies gezicht heeft iemand er een oplossing voor beslama

hetzelfde probleem!