Bekijk volle/desktop versie : verliefd op mijn buurjongen heb wat gedaan wie kan me helpen helpppp



17-11-2008, 20:52
Ik zit met een probleem. Ik vindt me buurjongen al 2 jaar leuk hij zit gewoon de hele dag in me hoofd kan hem echt niet vergeten vindt hem echt leuk. ik zie hem echt vaak wordt er gewoon gek van. Daarom dacht ik van ik moet wat doen dat hij erachter zou komen dat ik hem leuk vindt, daarom heb ik een andere msn gemaakt met een andere naam verzonnen . Het begon allemaal zo kijk ik had msn van hem via mijn zus.ik had msn eerst bij mij toegevoegd daar praten we niet maar later had ik een ander msn gemaakt daar had ik hem toegevoegd maar hij wist niet dat ik het was dus we hadden aan het begin alleen maar ruzie. hij dacht dat ik zijn vriend was maar zij ik zij telkens dat ik niet zij vriend was later wist dat ik zij vriend niet was toen pas hadden we leuke gesprekken op msn toen ging we allebei naar Marokko had hij zijn Marokkaanse nummer geven we belde vaak we hadden echt leuke gesprekken dus hij zij telkens tegen mij wanneer gaan we nou afspreken ik zij ja komt nog maar ik kon niet met hem afspreken omdat ik het was wist echt niet wat ik moest doen maar later zij hij zij wil je niet afspreken dan hoef het toen had ik geen contact meer met hem. Maar die vriend van hem belde me ook vaak ik belde hem we hadden leuke gesprekken later was ik het gewoon helemaal zat ze wisten nog steeds niet wie ik was. dus zij ik wie ik was anders zou hij er nooit achter komen dat ik het was en dat ik hem leuk vindt .nu laat hij niks meer van zich horen en ben nu bang dat hij wat gaat doen en nu kijkt hij me alleen aan had nog ginster een bericht gestuurd via Hotmail maar weet het echt niet meer wacht af . Het is nu allemaal 3weken gelden sinds ik het gezegd heb en zit er echt mee. Ik wist niet dat het zou aflopen en nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen. Daarom vraag ik jullie om hulp en wat zou ik het beste kan doen.

17-11-2008, 21:11


Damn, jou verhaal is zo onduidelijk.

Maja, enige wat je kunt doen is in iedergeval je excuses aanbieden en vragen of hij iets in jou ziet..Je hield m zwaar voor de gek.

Wil hij niets met jou? Vergeet hem, 't leven gaat gewoon door. Maak der wat van zou ik zeggen.

17-11-2008, 21:14
heb het gedaan wacht nu af

17-11-2008, 21:19
hahha zeker

17-11-2008, 21:34


Dat je daar om kan lachen:S.

17-11-2008, 21:37
ik lach er niet om oke

17-11-2008, 21:38
Hij voelt zich voor de gek gehouden!

17-11-2008, 21:41
Je staat voor schut! stel nou dat je m tegenkomt waar zou je je ogen op moeten richten??...Ik zou mezelf echt van een flat gooien pff...