Bekijk volle/desktop versie : Ik vind die gasten van chabab Rif topic openers echt raar..Alhoceima heeftAEigenTop



Pagina's : [1] 2

17-11-2008, 20:44
raar teg

waarom zoeken jullie niet gewoon de topic van Alhoceima op en die dan maar vullen

er zijn hier 2 team´s die een eigen topic hebben

Tetouan en Alhoceima

17-11-2008, 21:11



Citaat door Ssmile:
en die gasten van barcelona?


Barcelona en Real Madrid hoeft geen eigen topic want die zijn al bekend genoeg maar Alhoceima en Hilal Nador of Tetouan die moeten wel een topic hebben want bijna niemand volgt de Marokkaanse competitie ..het zou mooi zijn als team´s een eigen topic hebben om meer van hun te weten te komen

17-11-2008, 21:29
Alhoceima en tetouan zijn een onderdeel van marokko en als je daar niet blij mee bent dan mag je lekker naar de maan gaan !!!!

17-11-2008, 22:12

Citaat door Breaking_News:
raar teg

waarom zoeken jullie niet gewoon de topic van Alhoceima op en die dan maar vullen

er zijn hier 2 team´s die een eigen topic hebben

Tetouan en Alhoceima

Ik begrijp echt niet waar jij je druk om maakt. Laat die mensen een topic openen als ze willen. Ik ga jou toch ook niet aanvallen om elke topic die jij opent...

En als de titel van de topic je al niet aanspraakt, what the Fxck klik je er dan op? ga lekker knikkeren ofzo...

17-11-2008, 22:21


Omdat je daar onzin zit te vertellen, geen enkele info die jij daar op schrijft heeft iets met de realiteit te maken!! zoals, Playoffs en bus die pecht heeft etc. dus waarom zou ik iets plaatsen waar onzin wordt verteld. als jij niet met de juiste informatie kan komen moet je vooral geen topic openen. thalla adrafat

17-11-2008, 23:10
Gadverdamme ze kunnen het gewoon niet hebben dat fc Al Hoceima heeft gewonnen van fc rabat dat nog onverslagen was

17-11-2008, 23:26

Citaat door Masterinho:
Gadverdamme ze kunnen het gewoon niet hebben dat fc Al Hoceima heeft gewonnen van fc rabat dat nog onverslagen was



wat kan me dat verrekken dat Rabat team ..ik ben Wydad Supporter en van Tetouan

17-11-2008, 23:30

Citaat door Breaking_News:
wat kan me dat verrekken dat Rabat team ..ik ben Wydad Supporter en van Tetouan


Ja maar luister is opa waarom huil je dan om een paar topics, ik zeg toch ook niks over jouw 20 topics over widad en hun fans

en nog iets je opent zelf topics over CRA

17-11-2008, 23:55

Citaat door Masterinho:
Ja maar luister is opa waarom huil je dan om een paar topics, ik zeg toch ook niks over jouw 20 topics over widad en hun fans

en nog iets je opent zelf topics over CRA


Ik weet meer van Alhoceima af dan wat jij weet over Alhoceima dus ik open dat en jij schrijft in mijn topic dit was de bedoeling maar ja wij gaan allemaal door elkaar heen een topic openen

17-11-2008, 23:56

Citaat door Breaking_News:
Ik weet meer van Alhoceima af dan wat jij weet over Alhoceima dus ik open dat en jij schrijft in mijn topic dit was de bedoeling maar ja wij gaan allemaal door elkaar heen een topic openen
Ik begrijp geen reet van wat je zegt, praat normaal a opa

17-11-2008, 23:58

Citaat door Masterinho:
Ik begrijp geen reet van wat je zegt, praat normaal a opa



Jij begrijpt mij heus wel ..ga niet stoer praten ....nog een keer ..ik open een topic voor Alhoceima fans en ik verwachte dat fans daar zouden schrijven en dus niet een andere topic openen over Alhoceima

snapppie a snappie

17-11-2008, 23:59
Jouw topics stinken

18-11-2008, 00:04



Citaat door Masterinho:
Jouw topics stinken


je mist 1 tand ...ik hoor je niet goed..wat je zegt



18-11-2008, 00:11
You're very funny old man



jij mist volgens mij een heel gebit

18-11-2008, 00:16

Citaat door Masterinho:
You're very funny old man



jij mist volgens mij een heel gebit


hahahhahaha prachtige foto..ik zet het in mijn bestand

Pagina's : [1] 2