Bekijk volle/desktop versie : Theorie Examen.



Pagina's : [1] 2

17-11-2008, 18:35
Dag ladies,

Ik heb overmorgen theorie examen voor mijn rijbewijs.
Heeft iemand nog wat tips voor me, wat ik echt moet weten etc.. Ben echt zenuwachtig!! Ik hoop echt dat ik m dit keer wel haal.....

17-11-2008, 18:40


Ik voel met je mee. Ik denk dat je niet echt kan tips kan krijgen qua vragen. Ik leer kei veel, maar mischien niet goed.
Ik adviseer je om goed met de cd te oefenen en inshaAllah halen we het dit keer inderdaad wel.

Vertrouw op Allah...

17-11-2008, 18:50
Insha'Allaah zul je het halen!

Ik moest ook maar is beginnen met leren... Tis zoveellll pff!

17-11-2008, 18:52

Citaat door fadi.89:
Ik voel met je mee. Ik denk dat je niet echt kan tips kan krijgen qua vragen. Ik leer kei veel, maar mischien niet goed.
Ik adviseer je om goed met de cd te oefenen en inshaAllah halen we het dit keer inderdaad wel.

Vertrouw op Allah...



Inderdaad.
Ik ken mensen die 1 dag van te voren even doornemen, en halen het in 1 keer...en k leer dagen van te voren dan zak ik met 2 of 3 fouten te veel..
Kga nu voor me 3e keer .
Maar het is ook echt een kwestie van geluk hebben...

Ik hoop het ook voor jou meid , inshAllah zul je het halen...

Bedankt nog .

17-11-2008, 18:53


Mijn motivatie is weg man.......

17-11-2008, 18:53

Citaat door Roosje.:
Inderdaad.
Ik ken mensen die 1 dag van te voren even doornemen, en halen het in 1 keer...en k leer dagen van te voren dan zak ik met 2 of 3 fouten te veel..
Kga nu voor me 3e keer .
Maar het is ook echt een kwestie van geluk hebben...

Ik hoop het ook voor jou meid , inshAllah zul je het halen...

Bedankt nog .



Graag gedaan ougty (L)

17-11-2008, 18:59
Niet stressen!!
Echt niet doen, vertrouw op allah swt komt wel goed. Ik had em vrijdag ik was ook echt bang en gestrest terwijl ik dat nooit heb subhana allah.

Maar het viel wel mee je moet GOED lezen. Soms proberen ze je op een dwaal spoor te brengen. Verder zou ik de borden echt goed leren daar stellen ze de meeste vragen over en ja als je je boek hebt doorgelezen moet het wel goed komen insha allah.

Ik heb em eerste keer gehaald. elhamdoelilah

17-11-2008, 19:11

Citaat door Zilverpoets:
Niet stressen!!
Echt niet doen, vertrouw op allah swt komt wel goed. Ik had em vrijdag ik was ook echt bang en gestrest terwijl ik dat nooit heb subhana allah.

Maar het viel wel mee je moet GOED lezen. Soms proberen ze je op een dwaal spoor te brengen. Verder zou ik de borden echt goed leren daar stellen ze de meeste vragen over en ja als je je boek hebt doorgelezen moet het wel goed komen insha allah.

Ik heb em eerste keer gehaald. elhamdoelilah


SubhanAllah, eerste en tweede keer was ik ook totaaaaaaaal niet zenuwachtigg!! Alleen een beetje toen ik moest wachten op de uitslag.
Maar nu... kben echt zenuwachtig.

Gefeliciteerd meiddd, Alhamdoelilah heb jij m gehaald .

Dankjewel voor je tips .

17-11-2008, 19:13

Citaat door fadi.89:
Mijn motivatie is weg man.......



Dat was ook zo bij mij zo, maargoed we mogen absoluut niet opgeven.. Het komt goed inshAllah

17-11-2008, 19:21

Citaat door Roosje.:
Dag ladies,

Ik heb overmorgen theorie examen voor mijn rijbewijs.
Heeft iemand nog wat tips voor me, wat ik echt moet weten etc.. Ben echt zenuwachtig!! Ik hoop echt dat ik m dit keer wel haal.....


Goed lezen en goed op die kut knopjes drukken

18-11-2008, 18:34
nog meeeeeeeeeeeeer

18-11-2008, 18:50
Allahie 3awnek, gewoon goed leren en goed uitgerust zijn.

18-11-2008, 19:03


Ik deed elke dag een uurtje goed lezen en de borden uit je hoofd leren dan komt het wel goedd...

Succsss

18-11-2008, 19:09
Loulou, zie ons hier advies geven

18-11-2008, 19:17
Pff wil er echt niet aan deken, Heb gewoon geen zin om te leren..

Pagina's : [1] 2