Bekijk volle/desktop versie : Iedereen Opgelet .....



17-11-2008, 17:30
Wie van jullie kent die ene Club Rai cd van ongeveer 2 a 3 jaar geleden?
Binnenkort komt die nog een keer uit alleen dan speciaal in Nederland voor de luisteraars. Deze keer zal de cd met vers klinkende muziek geremixed worden door Yahya en MC Endo beide afkomstig uit Gouda, Nederland.

Deze twee gruwelijke rappers zijn op het concept gekomen nadat Yahya eigenlijk na een lange tijd van twisten de knoop heeft doorgehakt en het besluit heeft genomen om toch meer in de sfeer van zijn eigen roots muziek te gaan maken. Aangezien hij afkomstig is uit Oujda en Rai (samen met regedda) de boventoon voeren is de keuze in het type muziek die ze gebruiken makkelijk gemaakt.

Als er mensen zijn die dit binnenkort willen horen, dan kunnen jullie een pm berichtje achter laten of gewoon reageren en dan zal ik jullie te zijner tijd een kleine preview geven van wat er jullie te wachten staat. De cd gaat niet te koop zijn in de winkel, misschien te downloaden op het net maar in eerste instantie kom je er alleen maar aan als je een kopie van een van de heren Yahya of MC Endo in je handen gedrukt krijgt.

Ciao Ciao

17-11-2008, 17:56


Ewa mensen, up deze shit dan.
Je gaat spijt krijgen als je die muziek hoort en er zelf geen exemplaar van hebt, geloof me.

18-11-2008, 12:24
Niemand? Je gaat me toch niet vertellen dat hier niemand naar Rai muziek luistert, ongelooflijk!

Mohim, even ter aanvulling. Yahya lanceert eerst nog zijn mixtape "16 x 16" dit is ook een zware aanrader voor degene die naar NL rap luisteren, gruwelijk gewoon.

20-11-2008, 11:33
Blijkbaar geen interesse hier, jammer dit.

20-11-2008, 12:00


Jawelll!!! ikke wel..klinkt goed!! Yahya komt me bekend voor...Yahya woonde toch in Rotterdam?

20-11-2008, 12:02
OEppaaaaa Voor jou!!