Bekijk volle/desktop versie : arabische, koran prive lessen !



25-02-2004, 16:36

Citaat door mechmoum:
ah salaam oe a3laykoum wr wb

ik doceer arabisch en koran.. ik kan zowel ontvangen ...als thuis prive les geven.... ik kan het ook in groepen geven.... alles is mogelijk !

voor meer informatie kan je me een PM sturen...

ma3a salama
.

25-02-2004, 16:52


voor hoeveel

25-02-2004, 23:33
ja voor hoeveel???

26-02-2004, 01:06

Citaat:
Origineel gepost door MustaphaRA
Dat is niet het punt hoeveel iummers kennis kent geen prijs

wat een belangerijke vraag is : Van wie heb jij het geleerd en uit welke boeken doceer je?

btw almaghrabi je kan gratis les krijgen van de beste in nederland
volgens mij heb JIJ les nodig

26-02-2004, 01:13


haha ik heb het niet over mezelf maar over de uitstekende kwaliteiten van mijn leraar si hmad

warsh en hafs als geen ander

26-02-2004, 01:19
wayyenie mdjehed



lmnaahes

26-02-2004, 18:18

Citaat:
Origineel gepost door MustaphaRA

Dat is niet het punt hoeveel iummers kennis kent geen prijs

wat een belangerijke vraag is : Van wie heb jij het geleerd en uit welke boeken doceer je?
Da's heel slim jongeman ..

26-02-2004, 22:58
salaam alaikom is er ook een meisje of een vrouw dat les geeft en kennis heeft.. en dan eerlijk gezegd wel in de buurt in brabant dan..
misschien kenne jullie iemand inscha allah
wa3aliakom salaam liefs..
en jongens grijp deze aanbod met beide handen vast..want wollah kennis is echt alles ik merk het bij meiden en jongens om me heen...

maar gair inscha allah
wa3alaikom salaam liefs

27-02-2004, 09:14
Assalamoe aleikoem wr wb

Zusters uit amsterdam, er zijn Qoraanlessen in Amsterdam Noord, gratis en voor niks echt een aanrader om je kennis qua soera´s uit te breiden en om aan je uitspraak te werken!!!



Voor meer info Pm me maar!


wassalaaaaaaaaaaaaaaaaaam

27-02-2004, 09:39

Citaat:
Origineel gepost door OemShaheed
Assalamoe aleikoem wr wb

Zusters uit amsterdam, er zijn Qoraanlessen in Amsterdam Noord, gratis en voor niks echt een aanrader om je kennis qua soera´s uit te breiden en om aan je uitspraak te werken!!!

Voor meer info Pm me maar!


wassalaaaaaaaaaaaaaaaaaam
Op welke dag?

27-02-2004, 10:24
donderdag avond dus vul je avond goed i.p.v naar de koopavond te gaan!! hihihihi

27-02-2004, 14:09

Citaat:
Origineel gepost door OemShaheed
donderdag avond dus vul je avond goed i.p.v naar de koopavond te gaan!! hihihihi
Ik vind winkelen opzich niet eens zo leuk... en al helemaal niet op een koopavond.. zo druk enshow


en welk tijdstip??? Je weet wel men heeft ook nog zoiets als school/werk

27-02-2004, 14:47


In principe van 20.00 tot 22.00 alleen is het geen probleem als je eerder weg wil, want misschien vinden sommigen het te laat. Als je wordt opgehaald is 22 uur geen probleem zou ik zo denken wa allahoe 3alaam.

01-03-2004, 16:42

Citaat:
Origineel gepost door mechmoum
ah salaam oe a3laykoum wr wb

ik doceer arabisch en koran.. ik kan zowel ontvangen ...als thuis prive les geven.... ik kan het ook in groepen geven.... alles is mogelijk !

voor meer informatie kan je me een PM sturen...

ma3a salama
Salaam alekom

Ken je ook vrouwen die lessen geven?

ma3asalama