Bekijk volle/desktop versie : Oproep tot het meervoudig verdienen van hasanaat!



Pagina's : [1] 2

17-11-2008, 16:36

Asalaamoe ‘aleikoem warahmatoellahi wa barakatoehoe,

Insha’Allah bevinden jullie je allemaal in een goede staat qua imaan en gezondheid.
Ik vraag Allah om ons allen bij te staan, en onze situatie in dit wereldse leven te vergemakkelijken opdat we kunnen streven naar Zijn welbehagen.

Dit is een oproep naar al mijn geliefde broeders & zusters tot het meervoudig verdienen van hasanaat, insha’Allah.

Een familielid van een kennis van mij, die in Marokko woont, is gestorven (vermoord geweest) moge Allah hem genadig zijn. Deze man heeft een gezin achtergelaten (vrouw en zeven kinderen, waarvan de jongste 4 jaar oud is) die nu met een schuld zitten van bijna €15000 en grote problemen hebben vanwege de schuldeisers. Diegene die bereid zijn om te helpen krijgen insha’Allah grote beloningen.

Allah (soubhana wa ta3ala) zegt in de Qoran:
“…en wat jullie aan goeds geven is voor jullie zelf. En jullie geven slechts liefdadigheid omwille van het welbehagen van Allah. En wat jullie ook van het goede geven zal jullie beloond worden en jullie zullen niet onrechtvaardig behandeld worden.” (2:272)

Dus beste broeder & zuster, aarzel niet en laat dat kleine beetje invloed van onze nafs ons niet weerhouden om onszelf te reinigen van onze zondes. Je kan een gezin enorm helpen door een bedrag te storten op volgende rekeningnummer: 779-5978074-95.

Voor broeders & zusters uit Nederland die een bijdrage willen/kunnen leveren, mogen mij insha’Allah pm-en voor de bic-code en ibannummer.

Voor meer informatie kunt u bellen naar de volgende nummers:
Broeders 0032 484/64.66.30
Zusters 0032 485/56.96.81

Moge Allah jullie rijkelijk belonen!

Oehiboekoem fillah!

Wa’aleikoem asalaam warahmatoellahi wa barakatoehoe.


De woorden van Sheikh Al Albaani (Ra7imoellah);
Ik vraag Allah (Soubhana Wa Ta3ala) om ons onder diegenen te plaatsen waarvan Hij zegt:
"Wanneer de gelovigen tot Allah en Zijn Boodschapper worden geroepen opdat Hij over hen recht zal spreken, zeggen zij slechts: 'Wij horen en wij gehoorzamen!'
Dezen zijn het die zullen slagen.
En wie Allah en Zijn Boodschapper gehoorzamen en Allah vrezen en godvruchtig zijn jegens Hem, dezen zullen slagen!
(Soerat an noer aya 51-52)


19-11-2008, 21:19


Nog een korte mededeling; we hebben alhamdoulillah nog een makkelijkere manier gevonden waarmee jullie ons kunnen helpen insha'Allah.. Wie bereid is te helpen, mag me insha'Allah pm-en voor meer informatie. BarakAllahoe feekoem alvast!

20-11-2008, 22:46
Opeens zijn de ' moslimbroeders en zuster nergens te vinden he' De palestijnen zijn alleen van geld van westerse landen afhankelijk.

20-11-2008, 23:22
Ja soubhan Allah, heel jammer..

Ik keek nog naar het aantal leden dat mnl bezoekt en het aantal reacties dat er in deze topic zijn.. Ghayran insha'Allah..

21-11-2008, 19:52


Allahumusta3an, moge Allah subhanaAllah wa tahala deze gezin bijstaan,altijd zielig om zulke dingen te horen Allahu akbar, zuster ik zal je pm in de loop van de week insaAllah, vergeef mij als ik heb vergeet.

asalaam alikoem warahmatoeAllah wabaraktoe.

21-11-2008, 23:05

Citaat door dujana:
Allahumusta3an, moge Allah subhanaAllah wa tahala deze gezin bijstaan,altijd zielig om zulke dingen te horen Allahu akbar, zuster ik zal je pm in de loop van de week insaAllah, vergeef mij als ik heb vergeet.

asalaam alikoem warahmatoeAllah wabaraktoe.


Allahoema amien, insha'Allah zuster..

BarakAllahoe fieki. Moge Allah jou en jouw familie djannatoel firdaous schenken!

wa'aleikoem asalaam warahmatoellahi wa barakatoehoe.

22-11-2008, 01:16
Salaam,

Ik zou graag mee willen helpen en een bedrag willen doneren. Ik had er een vraag over; heb je geen Nederlandse bankrekening want ik heb echt geen flauw idee hoe het werkt met iban nummers.

Wa salaam.

22-11-2008, 01:29

Citaat door Experience:
Salaam,

Ik zou graag mee willen helpen en een bedrag willen doneren. Ik had er een vraag over; heb je geen Nederlandse bankrekening want ik heb echt geen flauw idee hoe het werkt met iban nummers.

Wa salaam.


Wa'aleikoem asalaam warahmatoellah,

Ik heb je een pm gestuurd..

23-11-2008, 09:53
“Zeg: Voorwaar, mijn Heer verruimt de voorzieningen voor wie Hij wil van Zijn dienaren en Hij beperkt voor hen. En wat jullie ook aan bijdragen uitgeven; Hij zal het vergoeden. En Hij is de Beste der Voorzieners.” [34: 39]

De Profeet vrede zij met hem heeft overgeleverd in een hadith:

“Degene die een probleem van de problemen van deze wereld van zijn broeder wegneemt, daarvan zal Allah één van zijn problemen op de Dag der Opstanding wegnemen.”

23-11-2008, 13:41

Citaat door nadyaaa:
“Zeg: Voorwaar, mijn Heer verruimt de voorzieningen voor wie Hij wil van Zijn dienaren en Hij beperkt voor hen. En wat jullie ook aan bijdragen uitgeven; Hij zal het vergoeden. En Hij is de Beste der Voorzieners.” [34: 39]

De Profeet vrede zij met hem heeft overgeleverd in een hadith:

“Degene die een probleem van de problemen van deze wereld van zijn broeder wegneemt, daarvan zal Allah één van zijn problemen op de Dag der Opstanding wegnemen.”



Masha Allah, inderdaad.. Moge Allah ons laten behoren tot diegenen..

09-12-2008, 19:45
'Eidkoem mabroek sa3eed!

28-12-2008, 02:50
Ik wou ook geld doneren maar dat IBAN lukt niet bij mij en je moet er voor betalen om geld te mogen versturen.

Heb je geen Nederlandse rekening?

Wa salaam.

28-12-2008, 02:54



Citaat door Experience:
Ik wou ook geld doneren maar dat IBAN lukt niet bij mij en je moet er voor betalen om geld te mogen versturen.

Heb je geen Nederlandse rekening?

Wa salaam.



Hoezo? Er zijn meerdere personen uit Nederland die het hebben gedaan en bij wie het wel gelukt is..

Weet je zeker dat je alles correct hebt ingevuld?

Moge Allah je belonen voor je oprechte intentie!

wa'aleikoem asalaam.

28-12-2008, 02:58

Citaat door OemJuwayriyah:

Hoezo? Er zijn meerdere personen uit Nederland die het hebben gedaan en bij wie het wel gelukt is..

Weet je zeker dat je alles correct hebt ingevuld?

Moge Allah je belonen voor je oprechte intentie!

wa'aleikoem asalaam.

Daarom snap ik het niet helemaal. Ik heb alle gegevens wel goed ingevuld maar het wil niet en ik moet betalen om geld naar een buitenlands rekening te versturen.

Ameen.

28-12-2008, 03:08

Citaat door Experience:
Daarom snap ik het niet helemaal. Ik heb alle gegevens wel goed ingevuld maar het wil niet en ik moet betalen om geld naar een buitenlands rekening te versturen.

Ameen.


Best wel vreemd..

Ghayr insha'Allah, ik zal navragen of het mogelijk is om iets over te maken op een Nederlandse rekening..

Pagina's : [1] 2