Bekijk volle/desktop versie : de stem van een dame



Pagina's : [1] 2 3 4 5

17-11-2008, 16:29
een dame kan makkelijk een jongen gek maken als zij een super sexy stem heeft, of ondeugend gezegd: als ze een geile stem heeft.

is andersom ook geldig? kan een dame snel gek gemaakt worden door een jongen met een geile stem? speelt dat niet een grote rol zoals bij mannen?


17-11-2008, 16:32


Vroeger als ik heel vaak veel telefonisch contacten had met jongens, dachten ze altijd dat ik geil was, omdat ik zo een geile stem heb..

Maar dat ws nooit zo!!

Maar als jongen geil gesprek voert aan de tel, kan dat me best wel opwinden hoor, maar natuurlijk alleen bij mijn SCHATJE he.

17-11-2008, 16:32

Citaat door ELmotchou:
een dame kan makkelijk een jongen gek maken als zij een super sexy stem heeft, of ondeugend gezegd: als ze een geile stem heeft.

is andersom ook geldig? kan een dame snel gek gemaakt worden door een jongen met een geile stem? speelt dat niet een grote rol zoals bij mannen?



Hese stem vinden sommige meisjes sexy.

17-11-2008, 16:33

Citaat door honey_bunny:
Vroeger als ik heel vaak veel telefonisch contacten had met jongens, dachten ze altijd dat ik geil was, omdat ik zo een geile stem heb..

Maar dat ws nooit zo!!

Maar als jongen geil gesprek voert aan de tel, kan dat me best wel opwinden hoor!


Wat een eerlijkheid.

17-11-2008, 16:33


je hebt vaak mannen die een sexy stem PROBEREN te creeeren, dat gaat echt nergens over!!

tuurlijk kunnen mannen ook bepaalde dingen opwekken met hun stem, maar het moet wel echt zijn!

17-11-2008, 16:34

Citaat door Knuffelturk85:
je hebt vaak mannen die een sexy stem PROBEREN te creeeren, dat gaat echt nergens over!!

tuurlijk kunnen mannen ook bepaalde dingen opwekken met hun stem, maar het moet wel echt zijn!


Knoflookboer.

17-11-2008, 16:35

Citaat door Ringtone:
Knoflookboer.




17-11-2008, 16:36
Jongens met een sexy geile stem zijn meestal lelijk...zeggen ze..

17-11-2008, 16:36

Citaat door OnlyForYou:


waarom bloos je?
bloos je omdat je gek wordt als je een geile jongensstem hoort?
of bloos je omdat je zelf een geile stem hebt?
of bloos je zomaar?


Citaat door honey_bunny:
Vroeger als ik heel vaak veel telefonisch contacten had met jongens, dachten ze altijd dat ik geil was, omdat ik zo een geile stem heb..

Maar dat ws nooit zo!!

Maar als jongen geil gesprek voert aan de tel, kan dat me best wel opwinden hoor, maar natuurlijk alleen bij mijn SCHATJE he.


wat voor invloed had jouw geile stem dan op die jongens? merkte je meteen dat ze er gek van werden? of had je niet eens door dat je een geile stem hebt?

17-11-2008, 16:37

Citaat door Ringtone:
Wat een eerlijkheid.


hahahaha, Ja ben altijd gewoon super eerlijk hihihih!

17-11-2008, 16:38

Citaat door OnlyForYou:
Jongens met een sexy geile stem zijn meestal lelijk...zeggen ze..


geldt dat ook voor meisjes?

17-11-2008, 16:38

Citaat door ELmotchou:
waarom bloos je?
bloos je omdat je gek wordt als je een geile jongensstem hoort?
of bloos je omdat je zelf een geile stem hebt?
of bloos je zomaar?



Dus dat

17-11-2008, 16:39



Citaat door honey_bunny:
hahahaha, Ja ben altijd gewoon super eerlijk hihihih!



en je klinkt altijd super geil

17-11-2008, 16:39

Citaat door ELmotchou:
geldt dat ook voor meisjes?


vaak wel..alleen is er gelukkig een aantal procent dat wel een combinatie van twee heb

17-11-2008, 16:39

Citaat door OnlyForYou:
Dus dat


o ja?
vind je dat zelf?
of zeggen ze dat?

Pagina's : [1] 2 3 4 5