Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk neoderma behandeling

Pagina's : 1 [2]

23-01-2006, 10:37

Citaat door Just Me:
Fijn dat het positief heeft voor je heeft uitgepakt! Was je huid na zo'n behandeling niet erg rood, ik bedoel kan je de volgende dag wel normaal op je werk verschijnen? Mag ik vragen waar je het hebt laten doen en hoe vaak? Ohja, Mag ik vragen waar je het hebt laten doen en hoe vaak? Alvast bedankt meid!
Was je huid na zo'n behandeling niet erg rood?
- ja mijn huid was dan de eerste paar uur erg rood, maar ja ik werd gebracht en opgehaald met de auto dus dat was niet zo erg!

kan je de volgende dag wel normaal op je werk verschijnen?
- toen ik de behandeling de eerste keer deed kon het niet me gezicht vervelde erg, maar ik gebruik wel foundation dus zie je het echt goed, maar als ik niks om me gezicht smeerde merkte je nauwelijks dat me gezicht vervelde.

Mag ik vragen waar je het hebt laten doen en hoe vaak?
-Ik heb het 6 keer gedaan, en ik ben er echt tevreden over, ik heb het bij Beauty centre Jolande laten doen.

Verzelering:
Ik heb me pa bij de dokter een doorverwijsbrief laten halen, dat ik last had van acne ( briefje gekregen zonder dat de dokter mij had gezien ). Ik heb toen bij de schoonheidssalon een bewijs gekregen van hoeveel behandelingen ik heb gerkegen en hoeveel dat heeft gekost. dit samen aan VGZ gegeven en bijna €200 terug gekregen.

voor meer vragen hoor ik wel van je.

23-01-2006, 12:09

Citaat door Just Me:
Erg fijn dat je reageert! Ik wil het voornamelijk doen voor mijn iets (plotseling)verwijde porien. Is het ook daar effectief tegen?
Wat dat roodheid betreft, dat verdwijnt dus de volgende dag? Je hebt alleen maar last van ontvelde huid?
ja, je huid wordt gewoon fijner! en ziet er egaler uit. Je de roodheid verdwijnt de volgende dag, je gezicht voelt dan echt warm aan. Yep de volgende dag heb je alleen maar last van een ontvelde huid. Ik deed het meestal op vrijdag en dan bleef ik het weekend thuis! Kon me huid rustig herstellen.

23-01-2006, 14:11

Citaat door DOUKALIA18:
ja, je huid wordt gewoon fijner! en ziet er egaler uit. Je de roodheid verdwijnt de volgende dag, je gezicht voelt dan echt warm aan. Yep de volgende dag heb je alleen maar last van een ontvelde huid. Ik deed het meestal op vrijdag en dan bleef ik het weekend thuis! Kon me huid rustig herstellen.
Oke, het klikt dus niet zo heel ernstig. Ik heb op andere site (viva.nl) hele schokkende verhalen daarover gelezen. Rode uitslag dat nooit meer overging enz. Ik schrok daar best van en twijfelde of ik het nou wel zou doen.
Ik ben van plan om het op mijn vrije dagen te doen. Niermand die het zal zien .

26-02-2006, 22:28
Haaii mensen,

Ik ben sinds vorige week ook begonnen met deze behandeling. Ik had helemaal geen last rode huid of erge vervelling. Dus vraag me af of het dan wel echt goed heeft aangeslagen. Het kost idd veel geld, vooral die producten die je moet aanschappen!! pffffffffff!! En het kost nog veel tijd ook! Maar als t helpt, dan heb ik er alles voor over!! Dus ben benieuwd....Trouwens ik las dat de verzekering het vergoed, als je verwijsbriefje van de dokter krijgt. Wie heeft hier ervaring mee???

Pagina's : 1 [2]