Bekijk volle/desktop versie : Mensen met auto ik heb met een spoed een vraagje



17-11-2008, 13:14
heb een renault clio elmohim die ding doet raar als k de bocht naar links neem b7el die banden wille eraf knalle het lijkt net of hij wilt opstijgen maakt een ratelent geluid k hoor van gapies dat me wiel lagers versleten zijn of kogellagers weet ik veel elmohim hoe duur is het om temaken en wat zijn de gevolgen als k er nog mee blijf rijden????????


17-11-2008, 13:15


op misterbean versie . je gaat rijden met velgen,als je zo door blijft gaan

17-11-2008, 13:19

Citaat door casababe:
op misterbean versie . je gaat rijden met velgen,als je zo door blijft gaan

la7fed maar effe serieus wat kan er gebeuren dan

17-11-2008, 13:20
ligt gewoon aan de banden..lijkt me sterk om ze te verwisselen..is dure grap

17-11-2008, 13:26



Citaat door casababe:
ligt gewoon aan de banden..lijkt me sterk om ze te verwisselen..is dure grap

heeft niks met de banden temaken de wiellagers zijn versleten

17-11-2008, 16:21
Ik denk dat je je banden moet laten uitlijnen, kost niet veel. Het wil eigenlijk zeggen dat je banden niet correct op mekaar afgesteld zijn.

Succes.

17-11-2008, 21:21

Citaat door CRISIS:
heb een renault clio elmohim die ding doet raar als k de bocht naar links neem b7el die banden wille eraf knalle het lijkt net of hij wilt opstijgen maakt een ratelent geluid k hoor van gapies dat me wiel lagers versleten zijn of kogellagers weet ik veel elmohim hoe duur is het om temaken en wat zijn de gevolgen als k er nog mee blijf rijden????????




sorry k kan niet meer...


Wat ik over Renault weet, is dat ze duur in onderhoud zijn. Als ik jou was, verkopen die handel en de bus nemen

17-11-2008, 21:35
75 euro ben je klaar.

17-11-2008, 21:36
Plakband a sahbi , helpt het niet dan raad ik je om ASSALK EN LEGAT te gebuiken veel shukshesh

17-11-2008, 22:22
hoe bedoel je? tijdens het rijdens in een bocht hoor je een ratelend geluid..

dat kan liggen aan de as zelf.. wiellager veroorzaakt geen ratelend geluid


kijk eens of de ashoes gescheurd is, het is vaak zo dat er vuil binnen komt waardoor hij gaat ratelen

18-11-2008, 13:14

Citaat door CRISIS:
heb een renault clio elmohim die ding doet raar als k de bocht naar links neem b7el die banden wille eraf knalle het lijkt net of hij wilt opstijgen maakt een ratelent geluid k hoor van gapies dat me wiel lagers versleten zijn of kogellagers weet ik veel elmohim hoe duur is het om temaken en wat zijn de gevolgen als k er nog mee blijf rijden????????


aandrijfas is waarschijnlijk stuk ! (links)
50 euro sloop onderdeel maken 35 euro +- reken maar op hondert euro!

18-11-2008, 17:34

Citaat door Elberkanie:
Plakband a sahbi , helpt het niet dan raad ik je om ASSALK EN LEGAT te gebuiken veel shukshesh





op zn marokkaans.. goedkoper kan niet

28-11-2008, 17:15



Citaat door CRISIS:
heb een renault clio elmohim die ding doet raar als k de bocht naar links neem b7el die banden wille eraf knalle het lijkt net of hij wilt opstijgen maakt een ratelent geluid k hoor van gapies dat me wiel lagers versleten zijn of kogellagers weet ik veel elmohim hoe duur is het om temaken en wat zijn de gevolgen als k er nog mee blijf rijden????????




nee niet je lager maar je stofhoes of tewel je aandrijs as van de binnekant van je wiel zit zown zwarte hoes die is verslete oftewel lekt vet.. en daar moet een nieuwe op dan is het gedaan he

30-11-2008, 19:40
k heb hem gemaakt het waren de wiellagers