Bekijk volle/desktop versie : Vader waarschuwt zijn dochters tevergeefs



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22

17-11-2008, 11:29
SCHOTEN - Hij had hen nog zo gewaarschuwd, de vader van twee van de drie meisjes die afgelopen weekeinde na een muziekfeest verongelukten op de snelweg in België.



Vader Waaijer: "Voordat ze afreisden naar Gent, heb ik nog gezegd dat ze onderweg moesten slapen als zou blijken dat ze moe werden." De zusjes Annemarie (21) en Fleur Waaijer (17) uit Krimpen aan den IJssel en hun vriendin Demy Wuestenenk (17) uit Rotterdam kwamen gistermorgen rond half negen om het leven op de E19 bij het Belgische Schoten. Het drietal was op weg naar huis van het muziekfestival 'I love techno' in Gent, toen de Peugeot 307 waarin zij zaten tegen een brugpijler reed. De meisjes moeten op slag dood zijn geweest.

Volgens de Belgische federale politie is bestuurster Annemarie vrijwel zeker in slaap gevallen. Haar zus en hun vriendin zaten achter in de auto. Een getuige verklaarde tegenover de politie dat de auto op het oog niet te hard reed.

De wereld van P.J. Waaijer, vader van de twee zusjes, stortte in toen de politie aan de deur stond: "Het is vreselijk wat onze dochters is overkomen. Ze zijn te overmoedig geweest. De politie heeft ons wel bevestigd dat er geen drank of drugs in het spel waren. We kunnen het niet bevatten. Annemarie en Fleur waren twee heel leuke meiden die goed konden studeren. Onze oudste dochter studeerde Bouwkunde in Delft, onze jongste zou dit jaar eindexamen doen."

Fleur zat op het Erasmiaans Gymnasium in Rotterdam, waar haar oudere zus Annemarie in 2006 haar diploma haalde.

Gymnasiumconrector Jankees Ouwerkerk herinnert zich de drie vriendinnen als 'stuk voor stuk spontane meiden, die vrolijk in het leven stonden'. Ouwerkerk: "Het is een groot gemis en we wensen de nabestaanden heel veel sterkte met dit drama", aldus Ouwerkerk. Vandaag worden de leerlingen ingelicht en opgevangen in de aula. Op de vriendenwebsites kwamen gisteren allerlei reacties van vrienden en vriendinnen binnen: "Je leest dit niet meer, maar ik vind het echt verschrikkelijk wat er is gebeurd... Ik wens je ouders, Nick en alle vrienden en kennissen van je heel veel sterkte. We zullen je heel erg missen, lieve Demy!" schrijft een van de vriendinnen.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/2532117/__Dochters_nog_gewaarschuwd__.html?p=21,1

17-11-2008, 11:58


Vreselijk nieuws dit. Heel veel sterkte voor de nabestaanden en moge de meisjes R.I.P.

17-11-2008, 12:27
Msaken zo jong.

17-11-2008, 12:28

Citaat door fesmaroc:
Nee dus, ik vind je respectloos tegenover de doden.



Zij volgden niet het pad van Allah, dus waarom respect?

17-11-2008, 12:29



Citaat door THE_WHAT:
Nee das mijn zaak niet.

Ik ga voodoo op jou doen


Wat ben jij een onmens

17-11-2008, 12:31

Citaat door NorthStar:
Zij volgden niet het pad van Allah, dus waarom respect?



Omdat dat in een soerah staat.Voor hun hun geloof en voor ons de onze.

En jouw reaktie in de topic over EPD slaat dus ook nergens op:'' Wat een samenwerking, zo kan het dus ook.'' Maar van jouw kant komt het dus niet.

Ik heb er spijt van, meld je maar lekker aan bij EPD.

17-11-2008, 12:49

Citaat door Hanane_B:
Die woord ken ik....



Jij ook al?

17-11-2008, 12:53

Citaat door fesmaroc:
Jij ook al?


Ik spreek uit ervaring, ik ben eerlijk en dat is ook weer verkeerd voor de meeste...

17-11-2008, 12:54

Citaat door NorthStar:
Of jij niet.



Tijd voor salaat Dhoor.

17-11-2008, 12:54

Citaat door Evenblij:
Joh.


17-11-2008, 12:54

Citaat door fesmaroc:
Als ik jou nodig heb rammel ik wel met de pispot.



Oh dit klinkt zo indrukwekkend naast je onderdanig toontje.

17-11-2008, 12:54

Citaat door fesmaroc:
Ik denk jij niet, maar je bent nog jong. Het verstand komt met de jaren inshAllah.


Het verstand over de Islam komt niet zo uit de lucht vallen. Je moet het wel lezen en niet Het gebruiken wanneer het je uitkomt. Lees, maar dan wel begrijpend lezen.. dan leer je tenminste wat. En over de leeftijd. Aan de Islam en het leren van de leer van de Islam is geen leeftijd verbonden, dus in deze heeft jouw opmerking over leeftijd geen waarde.

17-11-2008, 12:54



Citaat door Hanane_B:
Ik spreek uit ervaring, ik ben eerlijk en dat is ook weer verkeerd voor de meeste...



Klopt, hamdoelah dat er meiden zijn zoals wij.

17-11-2008, 12:55

Citaat door NorthStar:
Het verstand over de Islam komt niet zo uit de lucht vallen. Je moet het wel lezen en niet Het gebruiken wanneer het je uitkomt. Lees, maar dan wel begrijpend lezen.. dan leer je tenminste wat. En over de leeftijd. Aan de Islam en het leren van de leer van de Islam is geen leeftijd verbonden, dus in deze heeft jouw opmerking over leeftijd geen waarde.



Saleh jij! Het is allang tijd.

17-11-2008, 12:55

Citaat door fesmaroc:
Ja want ik ben een billenlikker volgens sommigen hier.


Ik denk niet dat jij wakker ligt van sommigen hier..

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22