Bekijk volle/desktop versie : Kijk aub vanaf 1 minuut 11..je gaat je kapotlachen (voor liefhebbers vanStraatvoetbal



16-11-2008, 20:50
mischienn heb je het wel gezien een team van Edgar Davids zijn over de heel wereld gegaan om team´s uit te dagen op straat om tegen hen op te nemen ....team van Davids die heeft iedereen kapot gespeeld waar ook ze waren

moet je nu even kijken bij 1 minuut 11 ......die gast denkt dat Vaantje nog steeds de bal heeft ..maar hij heeft allang de bal gespeeld

http://nl.youtube.com/watch?v=kDeNWS9wdoU

16-11-2008, 21:09


Weet je niet waar ik alle afleveringen kan zien? Ik kan het nergens vinden.

16-11-2008, 21:13

Citaat door MocroRomanticus:
Weet je niet waar ik alle afleveringen kan zien? Ik kan het nergens vinden.



gewoon op de naam drukken die filmpje geplaats heeft of andere films bekijken aan de rechterkant ..nummer 1 is niks ..je moet vana 2 tot 7 volgen

16-11-2008, 21:36
Bal is weg die verdediger kijkt nog naar zn voet

16-11-2008, 22:01


Dat zegt niks over Vanenburg, maar over die tegenstander..

vaantje is drama vriend

16-11-2008, 22:09

Citaat door gmail:
Dat zegt niks over Vanenburg, maar over die tegenstander..

vaantje is drama vriend



het gaat niet om drama ..het gaat hoe hij hem gewoon vernedert en publiek lacht hem gewoon uit

als hij een drama was dan zou hij niet uitverkozen zijn door Davids ...drama zijn de mensen die altijd negatief iets te zeggen hebben...ik heb vaak Vanenburg in de zaal gezien ...zo´n drama was hij ook weer niet..nu hij ouder is gaat niet zo goed als vroeger ..maar hij blijft een ster in futsal zoals Boukhari en de rest van de Marokkanen..je moet het kunnen om daar te staan waar zij de jongens vernederen op pleintjes

mischien kan jij het veel beter dan hem..maar respect voor zijn skills moet je ook beetje geven

16-11-2008, 22:17


niet dat ie slecht is, maar de tegenstanders zijn vaak tsjappies en dan is het smullen voor het voetbal en makkelijke prooien.

zo gaf ik vroeger ook een dubbel wereldpanna

dus panna dan weer terug via dezelfde weg

klik-klak panna

meestal zegt t wat over tegenstanders,maar de glans blijft

16-11-2008, 22:52

Citaat door Breaking_News:
het gaat niet om drama ..het gaat hoe hij hem gewoon vernedert en publiek lacht hem gewoon uit

als hij een drama was dan zou hij niet uitverkozen zijn door Davids ...drama zijn de mensen die altijd negatief iets te zeggen hebben...ik heb vaak Vanenburg in de zaal gezien ...zo´n drama was hij ook weer niet..nu hij ouder is gaat niet zo goed als vroeger ..maar hij blijft een ster in futsal zoals Boukhari en de rest van de Marokkanen..je moet het kunnen om daar te staan waar zij de jongens vernederen op pleintjes

mischien kan jij het veel beter dan hem..maar respect voor zijn skills moet je ook beetje geven


Luister eens. Tegen de echte zaalvoetballers en straatvoetballers wordt hij altijd afgestrafd. Hoe vaak hij hier in de Waardergolf bij marlene is vernederd wil je niet weten vriend.. Meskien hij gaat altijd huilend weg

Hij kan aardig een balletje trappen tegen drama tegenstanders ja ..

16-11-2008, 22:54

Citaat door gmail:
Luister eens. Tegen de echte zaalvoetballers en straatvoetballers wordt hij altijd afgestrafd. Hoe vaak hij hier in de Waardergolf bij marlene is vernederd wil je niet weten vriend.. Meskien hij gaat altijd huilend weg

Hij kan aardig een balletje trappen tegen drama tegenstanders ja ..



Ja nu wel ..nu hij oud is

16-11-2008, 23:05
een echte talent verleerd nooit zijn kunsten tot aan ze 37tigste

16-11-2008, 23:22

Citaat door Breaking_News:
Ja nu wel ..nu hij oud is

vanenburg is goed hij kan efficient zijn en is slim in balbezit maar dat hangt net van de tegenstander af

vanenburg heeft genoeg panna's gehad net zoals andere zaalspelers

hij is de grondlegger van het straatvoetbal en zaalvoetbal in nederland daarmee bedoel ik hij bracht het in de kijkers .. maar dat hij de beste is nee dat niet..

17-11-2008, 17:05
tazz niemand is mij de baas op straat ik heb met de beste gevoetbalt Andy lombok uiit utrecht neslon de kok ruud boss ...iedereen e matti ik leg allle combos voor jou