Bekijk volle/desktop versie : wat doen jullie allemaal met jullie vriend/vriendin



25-02-2004, 11:10
aller eerste wil ik tegen iedereen zeggen, die famillie heeft verloren bij de ramp, allei rehmoem en sbar, Allah swt heeft voor alles een reden. Het enige wat we kunnen zeggen is alhamdoelilah dat de ramp niet groter is, zoals bij Iran.

Mijn vraag is : wat doen jullie allemaal met jullie vriend/vriendin
En wees gewoon eerlijk,
Ik hoor het wel

25-02-2004, 11:41



Citaat:
Origineel gepost door Lailaatje_M


Telefoonsex nou goed!
kan...
lieve schat je hoeft niet zo grof te reageren. Het enige wat je kan doen is antwoord geven op de vraag en als de topic je niet bevalt...hou dan je mening voor je ..alstublieft
shoukran

25-02-2004, 11:49

Citaat:
Origineel gepost door Lailaatje_M
Was ook geen botte reactie. althans niet bot bedoelt van mijn zijde!
Ik heb gestemd en als aanvulling Telefoonsex erbij aangegeven
om iemand te pesten (niet jou)
ok!..pardon

25-02-2004, 11:59
nou ik geef haar meestal een tour door mijn huis . begin eerst met de woonkamer. laat zien hoe lekker de bankstel zit . we belanden dan meestal op de grond. maar dat is geen probleem. heb altijd een extra matras staan in de woonkamer voor als ze te lui is om naar boven te gaan. en als ik het daar heb gehad. laat ik haar zien wat voor mooie aanrecht ik heb in de keuken. ik laat haar dan eve bukken om de nieuwe wasmachine te inspecteren. oh wat een lekker gevoel is dat :verliefd: . als de rondleiding in de keuken afgelopen zien. vertel ik haar hoe veel ik van haar hou en haar mijn slaapkamer wil laten zien. maar dat duurt wel eve voor dat we daar zijn. want op de trap kun je heel veel mooie speeltjes doen. in de slaapkamer aangekomen wil ze ook mijn mooie bureau uit testen geeft haar het gevoel dat ze geschoold is. iwa kan er ook niks aan doen. dan mijn super mooi de luxe badkamer. beetje met schuim spelen. tegen de wand. geleid lekker snel en smooit in. iwa dan is het afgelopen vertel ik haar welke bus ze moet hebben en hoelaat haar trein vertekt. en zeg ik haar gedag en ga slapen. terwijl zij nog 2 uur onderweg is naar huis

25-02-2004, 12:43



Citaat:
Origineel gepost door bwjgha
nou ik geef haar meestal een tour door mijn huis . begin eerst met de woonkamer. laat zien hoe lekker de bankstel zit . we belanden dan meestal op de grond. maar dat is geen probleem. heb altijd een extra matras staan in de woonkamer voor als ze te lui is om naar boven te gaan. en als ik het daar heb gehad. laat ik haar zien wat voor mooie aanrecht ik heb in de keuken. ik laat haar dan eve bukken om de nieuwe wasmachine te inspecteren. oh wat een lekker gevoel is dat :verliefd: . als de rondleiding in de keuken afgelopen zien. vertel ik haar hoe veel ik van haar hou en haar mijn slaapkamer wil laten zien. maar dat duurt wel eve voor dat we daar zijn. want op de trap kun je heel veel mooie speeltjes doen. in de slaapkamer aangekomen wil ze ook mijn mooie bureau uit testen geeft haar het gevoel dat ze geschoold is. iwa kan er ook niks aan doen. dan mijn super mooi de luxe badkamer. beetje met schuim spelen. tegen de wand. geleid lekker snel en smooit in. iwa dan is het afgelopen vertel ik haar welke bus ze moet hebben en hoelaat haar trein vertekt. en zeg ik haar gedag en ga slapen. terwijl zij nog 2 uur onderweg is naar huis
en toen ging de WEKKER

25-02-2004, 14:20
Welke vriend?

25-02-2004, 17:28

Citaat:
Origineel gepost door bwjgha
nou ik geef haar meestal een tour door mijn huis . begin eerst met de woonkamer. laat zien hoe lekker de bankstel zit . we belanden dan meestal op de grond. maar dat is geen probleem. heb altijd een extra matras staan in de woonkamer voor als ze te lui is om naar boven te gaan. en als ik het daar heb gehad. laat ik haar zien wat voor mooie aanrecht ik heb in de keuken. ik laat haar dan eve bukken om de nieuwe wasmachine te inspecteren. oh wat een lekker gevoel is dat :verliefd: . als de rondleiding in de keuken afgelopen zien. vertel ik haar hoe veel ik van haar hou en haar mijn slaapkamer wil laten zien. maar dat duurt wel eve voor dat we daar zijn. want op de trap kun je heel veel mooie speeltjes doen. in de slaapkamer aangekomen wil ze ook mijn mooie bureau uit testen geeft haar het gevoel dat ze geschoold is. iwa kan er ook niks aan doen. dan mijn super mooi de luxe badkamer. beetje met schuim spelen. tegen de wand. geleid lekker snel en smooit in. iwa dan is het afgelopen vertel ik haar welke bus ze moet hebben en hoelaat haar trein vertekt. en zeg ik haar gedag en ga slapen. terwijl zij nog 2 uur onderweg is naar huis
hahahahaha

25-02-2004, 17:29
ik ga altijd koken met hem is leuk hoor!

25-02-2004, 20:38
Ehm...welke vriend ?
OOOOH JA DIE !!!!!!!!!!!!!!!

Nou, ik denk vaak aan hem......Ik vertrouw/geloof in hem voor 1000%...... Ik eet en drink een maand niet.........(doet me ook meer aan HEM denken)
Ik bid 5 keer per dag, zodat ik aan HEM denk.....
En Incha allah ga ik eens in me leven naar Mekka.....
....

Volgens mij heb ik de meest betrouwbare vriend van jullie allemaal !!!!
Mensen, een Haram relatie is niet toegestaan in de Islam......

Denk hier maar eens over na... Ik val niemand aan.....Ik wijs jullie alleen op iets.....

Ma3a Salam

25-02-2004, 21:28
Hoef met niemand wat te doen......Totdat ik inshallah man heb...zie ik wel wat ik met hem ga doen..........

26-02-2004, 18:34
Ey,
Ebde gij da ergens zien staan da ik da zei van die "OOOOH JA DIE!!"
Nee eh? Dus hou mijn reacties buiten de uwe.
En vooral alsde nie weet wa er achter mn reactie schuilt!



Citaat:
Origineel gepost door Lima
Ehm...welke vriend ?
OOOOH JA DIE !!!!!!!!!!!!!!!

Nou, ik denk vaak aan hem......Ik vertrouw/geloof in hem voor 1000%...... Ik eet en drink een maand niet.........(doet me ook meer aan HEM denken)
Ik bid 5 keer per dag, zodat ik aan HEM denk.....
En Incha allah ga ik eens in me leven naar Mekka.....
....

Volgens mij heb ik de meest betrouwbare vriend van jullie allemaal !!!!
Mensen, een Haram relatie is niet toegestaan in de Islam......

Denk hier maar eens over na... Ik val niemand aan.....Ik wijs jullie alleen op iets.....

Ma3a Salam

26-12-2004, 19:25

Citaat door Lady_moi:
Ey,
Ebde gij da ergens zien staan da ik da zei van die "OOOOH JA DIE!!"
Nee eh? Dus hou mijn reacties buiten de uwe.
En vooral alsde nie weet wa er achter mn reactie schuilt!
En nu in het Nederlands graagd ?

Nee even zonder grappen:
Ik wees je alleen op iets...
Wij moslims MOETEN elkaar corrigeren...

Dus denk na, voordat je iets doet.

27-12-2004, 11:57



Citaat door minatje83:
aller eerste wil ik tegen iedereen zeggen, die famillie heeft verloren bij de ramp, allei rehmoem en sbar, Allah swt heeft voor alles een reden. Het enige wat we kunnen zeggen is alhamdoelilah dat de ramp niet groter is, zoals bij Iran.

Mijn vraag is : wat doen jullie allemaal met jullie vriend/vriendin
En wees gewoon eerlijk,
Ik hoor het wel
Jij bent wel zielig, eerst beginnen met Sbar en Allah iraghmoe en daarachter een verderfelijke vraag? Als mensen willen zondigen, waarom wil jij weten hoe ze zondigen?

Een vriend(in) is gewoon haram, en daar doe je niets mee.

02-03-2005, 01:51

Citaat door bwjgha:
nou ik geef haar meestal een tour door mijn huis . begin eerst met de woonkamer. laat zien hoe lekker de bankstel zit . we belanden dan meestal op de grond. maar dat is geen probleem. heb altijd een extra matras staan in de woonkamer voor als ze te lui is om naar boven te gaan. en als ik het daar heb gehad. laat ik haar zien wat voor mooie aanrecht ik heb in de keuken. ik laat haar dan eve bukken om de nieuwe wasmachine te inspecteren. oh wat een lekker gevoel is dat :verliefd: . als de rondleiding in de keuken afgelopen zien. vertel ik haar hoe veel ik van haar hou en haar mijn slaapkamer wil laten zien. maar dat duurt wel eve voor dat we daar zijn. want op de trap kun je heel veel mooie speeltjes doen. in de slaapkamer aangekomen wil ze ook mijn mooie bureau uit testen geeft haar het gevoel dat ze geschoold is. iwa kan er ook niks aan doen. dan mijn super mooi de luxe badkamer. beetje met schuim spelen. tegen de wand. geleid lekker snel en smooit in. iwa dan is het afgelopen vertel ik haar welke bus ze moet hebben en hoelaat haar trein vertekt. en zeg ik haar gedag en ga slapen. terwijl zij nog 2 uur onderweg is naar huis
Eigenlijk ben een hele lieve maagd dus niet meer liegen tegen de mensen hier

Groetjes
BlueAngel