Bekijk volle/desktop versie : Hoe Kom Je Van Een Loverboy Af



16-11-2008, 17:55
Mijn vriendin werd stapel verliefd op een jongen .. en wat bleek het was een loverboy ze weet nu niet meer wat ze moet doen ....

16-11-2008, 17:55



Citaat door SWEETEST-GIRL:
Mijn vriendin werd stapel verliefd op een jongen .. en wat bleek het was een loverboy ze weet nu niet meer wat ze moet doen ....

...pepper spray

16-11-2008, 17:56
Ehm dumpen en HEEL ver uit zijn buurt blijven

Daarnaast zou ik ook aangifte doen. het feit dat ze de kans heeft om het jou nog te vertellen geeft aan dat het nog niet te laat is, ze kan nog weg.

16-11-2008, 17:57
Ga ergens anders intressant doen.

16-11-2008, 18:09


weet ie waar ze woont=

16-11-2008, 18:10
niemand heeft tegen haar gezegt dat ze conact met een jongen moest bouwen
eigen schuld vind je niet

16-11-2008, 18:10
vader inschakelen als het waar is wat je zegt

zolang zij niets gedaan heeft met hem, kan hij haar niets maken en moet ze uit zijn buurt blijven

16-11-2008, 18:16

Citaat door R_achida:
En hier heeft ze nu echt wat aan, wauwie!




.



Onthouden voor de volgende stomme actie

16-11-2008, 18:21
Gewoon zeggen : ' Af, loverboy'

16-11-2008, 18:21

Citaat door SWEETEST-GIRL:
Mijn vriendin werd stapel verliefd op een jongen .. en wat bleek het was een loverboy ze weet nu niet meer wat ze moet doen ....

wat ze moet doen is gewoon hem niet zien niet spreken klaar..

zodra ze met hem naar bed gaat

chanteertt hij haar dat is zn spel.

succes

16-11-2008, 18:25

Citaat door R_achida:


Nee vader vind ik een beetje hsouma jegens hem. Een broer ofzo lijkt me eventueel gepaster...



en als een meisje nou geen broer heeft,
al is het hsouma , vader is beter
maakt hij gelijk korte metten met hem en klaar is kees
want als je je broer inschakelt zal het vast tot een vechtpartij of dergelijke leiden
dus gewoon vader als je ervan af wilt, en zeker weet dat je niets gedaan hebt met die jongen

en gelijk ervan leren, en weet met wie je omgaat
en niet meer je kut volgen maar je verstand thats it

16-11-2008, 18:27

Citaat door SWEETEST-GIRL:
Mijn vriendin werd stapel verliefd op een jongen .. en wat bleek het was een loverboy ze weet nu niet meer wat ze moet doen ....


1.regel een auto met een trekhaak eraan, 2.rijd met je vriendin naar deze gozer toe.
3.Bind een groot stuk touw aan de trekhaak van de auto, en laat je vriendin klaar zitten achter het stuur met haar voet op het gas.

4.Jij rent naar deze gozer toe en bind met een knoop het touw om dit trieste geval heen.

5. Je vriendin geeft volgas op dat moment en het probleem lost zich vanzelf op.

belangrijk is wel om niet te stoppen voor dat de tank leeg is, dat is voor de zekerheid.

gegarandeerd - Succes verzerkerd....

veel succes