Bekijk volle/desktop versie : Bruiloft in nl...



16-11-2008, 16:58
kun je zulke mensen ook huren zo ja wie kent een nummer


http://www.youtube.com/watch?v=EwaNr8qIyZw&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=OCYx6YaT1ng&feature=related

zoiets wil ik dan.

16-11-2008, 17:10


PRACHTIGGGGGGGGGG!!! WAUW. Ik ben hier echt gek op. Amazigh!!!

16-11-2008, 17:11

Citaat door Dina11:
PRACHTIGGGGGGGGGG!!! WAUW. Ik ben hier echt gek op. Amazigh!!!




Een keer iets anders op een bruiloft ik zou ze echt graag op me bruiloft willen hebben maar ik weet niet of ze hier wel in nl zijn.
Uppppppppppp

16-11-2008, 17:14
Hihi, ik zou ze ook willen maar dan voor de mannen buiten afcourse!!!

16-11-2008, 17:15



Citaat door Dina11:
Hihi, ik zou ze ook willen maar dan voor de mannen buiten afcourse!!!




Nee ik wil ze gewoon binnen bij de vrouwen.

16-11-2008, 17:20
Zuster denk heeeeeeeel goed na.. denk eens aan de dood..
Zusters... een lezing is ma'chaAllah veel mooier... en op deze wereld en voor het hiernamaals.. Wil je een gezegend huwelijk insAllah??! Begin het huwelijk dan goed.. en niet met iets wat Allah ons verboden heeft..

Moge Allah ons leiden... en ons belonen met het PARADIJS..

16-11-2008, 17:22

Citaat door oegtie_nora:
Zuster denk heeeeeeeel goed na.. denk eens aan de dood..
Zusters... een lezing is ma'chaAllah veel mooier... en op deze wereld en voor het hiernamaals.. Wil je een gezegend huwelijk insAllah??! Begin het huwelijk dan goed.. en niet met iets wat Allah ons verboden heeft..

Moge Allah ons leiden... en ons belonen met het PARADIJS..




Bedankt voor je advies, maar ik trouw maar 1 keer.
Upp niemand die zoiets kent?

16-11-2008, 17:22
Dit doen de mannen bij ons, en niet de vrouwen.

16-11-2008, 17:23

Citaat door Dina11:
Dit doen de mannen bij ons, en niet de vrouwen.




Ik begrijp je effe niet helemaal hoor.

16-11-2008, 17:26

Citaat door oegtie_nora:
Zuster denk heeeeeeeel goed na.. denk eens aan de dood..
Zusters... een lezing is ma'chaAllah veel mooier... en op deze wereld en voor het hiernamaals.. Wil je een gezegend huwelijk insAllah??! Begin het huwelijk dan goed.. en niet met iets wat Allah ons verboden heeft..

Moge Allah ons leiden... en ons belonen met het PARADIJS..


Klopt anansheed is ook ik doe en anasheed en muziek. Vele zeggen dat muziek haram is. Maar dat klopt absoluut niet. Verkeerde interpretatie.
Er zijn hmdl genoeg 3oellama's die dat heel goed kunnen uitleggen. Wat nou wel haram is en wat niet ( dan heb ik het over muziek).

16-11-2008, 17:30

Citaat door Sanaetjuh_18:
Ik begrijp je effe niet helemaal hoor.



Ik bedoel dit word dan buiten gedaan door de mannen. Vroeger ging dit gepaard met vrouwen, maar tegenwoordig doen de mannen dit alleen. Omdat het natuurlijk haram is met vrouwen samen. Wat ze vroeger dus niet wisten.

16-11-2008, 20:20

Citaat door Dina11:
Klopt anansheed is ook ik doe en anasheed en muziek. Vele zeggen dat muziek haram is. Maar dat klopt absoluut niet. Verkeerde interpretatie.
Er zijn hmdl genoeg 3oellama's die dat heel goed kunnen uitleggen. Wat nou wel haram is en wat niet ( dan heb ik het over muziek).



Zuster... heb je bewijzen?? Laat mij 1 ding lezen waar het staat dat muziek niet Haram is..

Zuster ga je er maar heel goed in verdiepen.. dus dat wil zeggen dat alle moslims die de islam zo goed mogelijk willen praktiseren en zeggen dat muziek niet toegestaan is, dat ze het dus verkeerd hebben, bijna iedereen die de islam echt praktiseerd zegt dat het nit toegestaan is... hoe zit het dan zuster.. hebben we het verkeerd?

Ik zeg niks zuster om jou of andere te beledigen.. ik wil andermans gedachtes weten..

16-11-2008, 20:42


Oefhh 3arfa!
Dat wil ik ook heel graag, Maar ik weet niet of dat kan in Nederland ?
Als iemand een nummer heeft ofzo, zou diegene mij dan kunnen pm'n!

X, Tamimi_7

16-11-2008, 22:44

Citaat door oegtie_nora:
Zuster... heb je bewijzen?? Laat mij 1 ding lezen waar het staat dat muziek niet Haram is..

Zuster ga je er maar heel goed in verdiepen.. dus dat wil zeggen dat alle moslims die de islam zo goed mogelijk willen praktiseren en zeggen dat muziek niet toegestaan is, dat ze het dus verkeerd hebben, bijna iedereen die de islam echt praktiseerd zegt dat het nit toegestaan is... hoe zit het dan zuster.. hebben we het verkeerd?

Ik zeg niks zuster om jou of andere te beledigen.. ik wil andermans gedachtes weten..



Dat is wel toevallig alleen bij de moslims uit Nl/Europa. Ik denk dat het verkeerd word vertaald. Ik heb ook een zusje die zegt dat het haram is, maar mijn ma leest boeken van geleerde's die met bewijzen komen uit de koran en soenna! Voordat ze zeggen dat iets haram of halal is. We kunnen hier wel uren of dagen over praten zonder enig resultaat.

En ik andersom ook niet, ben wel blij dat je zo reageert. Want vele die zeggen dat het wel haram is, die zeggen dat allemaal op een boze toon.
Wat nou ook niet echt de manier is in de Islam om iets over te brengen.