Bekijk volle/desktop versie : Ben zwanger van een bastaardkind



Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20

16-11-2008, 16:50

Citaat door Niet_honderd:
Hallo allen,

Zoals jullie allen kunnen lezen ben ik zwanger.
Kind is verwerkt is niet op een normale manier verwerkt. Sex voor het huwelijk.

Ik wil het kind behouden en niet weg doen. Kind kan er niets aan doen
dat ik deze fout heb gemaakt. Alleen wil de vader het kind niet erkennen.

Hoe moet ik dit oplossen
.

16-11-2008, 16:52


Kan ik begrijpen van de vader. Maar jammer genoeg, kan je er helemaal niets aan doen.

16-11-2008, 16:56

Citaat door Niet_honderd:
Kan begrijpen van de vader? Hij was er zelf ook bij toen het kind werd verwerkt. Beetje ego van je om dat te zeggen. Weet dat we beiden verkeerd zijn


Ja, ik kan het begrijpen. Hij was er inderdaad bij, en inderdaad jullie zijn beide fout maar ik kan het begrijpen dat hij een kind wat vóór het huwelijk is verwerkt niet wil erkennen. Dat ik het begrijp, wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben. Dus voel je vooral niet aangevallen. Ghair Insha Allah.

16-11-2008, 17:02

Citaat door Niet_honderd:
Kan begrijpen van de vader? Hij was er zelf ook bij toen het kind werd verwerkt. Beetje ego van je om dat te zeggen. Weet dat we beiden verkeerd zijn


hij was erbij toen het kind verwekt werd maar jij bent degene die nu in de problemen zit. jij bent ook degene die eerder op haar tellen had moeten passen. maar dat is nu achteraf.
jij doet je naam wel eer aan zet er wel % achter.

16-11-2008, 17:06



Citaat door Niet_honderd:
Bedankt voor je reactie. Ik kreeg net een tip van iemand dat ik dit juridisch kan aanvechten. Wie weet doe ik dat ook.

Maar het is wel een moeilijke klus


Ja, die mogelijkheid bestaat als de vader , zoals in dit geval het kind om wat voor reden dan ook niet erkent. Je kan het dan nog bij de rechter aanvechten. Gerechtelijke vaststelling van het vaderschap wordt het genoemd. Zie de link:

http://www.postbus51.nl/nl/home/themas/familie-jeugd-en-gezin/geboorte-en-adoptie/erkenning/wanneer-kan-ik-het-vaderschap-gerechtelijk-laten-vaststellen.html

Hoop dat je er wat aan hebt.

16-11-2008, 17:06
weten je ouders het al?

16-11-2008, 18:37
Ik geloof hier echt niks van.

16-11-2008, 18:42

Citaat door Niet_honderd:
Hallo allen,

Zoals jullie allen kunnen lezen ben ik zwanger.
Kind is verwerkt in een haramgebeuren. Sex voor het huwelijk.

Ik wil het kind behouden en niet weg doen. Kind kan er niets aan doen
dat ik deze fout heb gemaakt. Alleen wil de vader het kind niet erkennen.

Hoe moet ik dit oplossen



ik vind het erg wat er is gebeurd
maar ik versta ook niet waarom je geen voorbehoedsmiddel gebruikt bij het vrijen .

16-11-2008, 19:41
Bullshit, vrouwen ook altijd in dergelijke gevallen!! De vader wil het kind niet, hij ziet het dus als ongewenst!! Als een vrouw een kind niet wil heeft ze de mogelijkheid abortus te plegen. Als een man zijn kind niet wil is hij volledig afhankelijk van de wil van een ander (de vrouw).

Hoeveel vrouwen plegen er abortus...? Menig maal meer dan die het wel behouden, hoe groot acht je dus de kans dat een man het kind wil houden dan..? Inderdaad, menig maal kleiner dan dat hij het niet wil houden!

Altijd dat belachelijk gedoe omtrent kinderen en abortus, en altijd is de man fout in zijn mening. De man moet de vrouw haar wil met hangende pootjes accepteren, is dat niet ronduitbelachelijk...!

16-11-2008, 20:16

Citaat door Faicell:
Bullshit, vrouwen ook altijd in dergelijke gevallen!! De vader wil het kind niet, hij ziet het dus als ongewenst!! Als een vrouw een kind niet wil heeft ze de mogelijkheid abortus te plegen. Als een man zijn kind niet wil is hij volledig afhankelijk van de wil van een ander (de vrouw).

Hoeveel vrouwen plegen er abortus...? Menig maal meer dan die het wel behouden, hoe groot acht je dus de kans dat een man het kind wil houden dan..? Inderdaad, menig maal kleiner dan dat hij het niet wil houden!

Altijd dat belachelijk gedoe omtrent kinderen en abortus, en altijd is de man fout in zijn mening. De man moet de vrouw haar wil met hangende pootjes accepteren, is dat niet ronduitbelachelijk...!



ja, vind ik ook!

16-11-2008, 20:19
Lekker voor je, vuile slet !

16-11-2008, 20:25
Waarom noem je je eigen kind een bastaard ?




tfoe ik hoop dat dit weer zo'n leugenachtige topic is, jullie (vrouwen die hun benen niet dicht kunnen houden) zijn echt helemaal naar de tering.

Moge Allah (subhana wa ta'ala) je leiden op Zijn Pad.

16-11-2008, 20:25



Citaat door KRULLYY:
Lekker voor je, vuile slet !


16-11-2008, 20:34

Citaat door GeenLeven:
Waarom noem je je eigen kind een bastaard ?




tfoe ik hoop dat dit weer zo'n leugenachtige topic is, jullie (vrouwen die hun benen niet dicht kunnen houden) zijn echt helemaal naar de tering.

Moge Allah (subhana wa ta'ala) je leiden op Zijn Pad.

Zó hahha

16-11-2008, 20:36

Citaat door florida:
hij was erbij toen het kind verwekt werd maar jij bent degene die nu in de problemen zit. jij bent ook degene die eerder op haar tellen had moeten passen. maar dat is nu achteraf.
jij doet je naam wel eer aan zet er wel % achter.



Jouw toontje mag ook wel lager als je deze zuster werkelijk wil helpen.

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20