Bekijk volle/desktop versie : kleding retourneren H&M



16-11-2008, 16:45
wil iets retour sturen omdat het vet tegen gevallen is. op de site zag het er mooi en degelijk uit. toen ik gister geleverd kreeg en ik het aangepast had leek ik wel ma flodder erin.
alles dus netjes opgevouwen weer, terug in de tas en morgen gooi ik het in de brievenbus.

ik heb acceptgirokaart nog niet thuis gehad. als ik die straks ontvang hoef ik toch niks te betalen of ermee te doen??

kleding gaat morgen retour

16-11-2008, 16:48


He,normaal kryg je toch de axceptgiro erbij?

16-11-2008, 16:49
Nee die krijg je een maand later ( mits je dat aanvraagt)

Je moet dan waarschijnlijk 1 euro betalen en dan nog de verzendkosten

16-11-2008, 16:52
ook de verzendkosten van 4,90???? ja ammehoela.... ik stuur toch hele zooi weer retour?!

16-11-2008, 16:53


Ga dan lezen wat er op hun site staat?

16-11-2008, 16:56
Ik had dat ook laatst. Ik had er iets besteld, maar het viel tegen. Ik heb het pakketje, inclusief factuur naar het Postkantoor gebracht. Ik hoef nu niks te betalen... De acceptgiro had ik er meteen bij gekregen, by the way..

16-11-2008, 16:58

Citaat door marocloubna:
Ik had dat ook laatst. Ik had er iets besteld, maar het viel tegen. Ik heb het pakketje, inclusief factuur naar het Postkantoor gebracht. Ik hoef nu niks te betalen... De acceptgiro had ik er meteen bij gekregen, by the way..



nee, ik krijg die normaal er wel bij. dit keer niet bij gekregen.
ik denk dat die later komt

16-11-2008, 16:59

Citaat door Zitounia:
ook de verzendkosten van 4,90???? ja ammehoela.... ik stuur toch hele zooi weer retour?!


Als het goed is, ik weet het ook niet zeker.

Lees de leveringsvoorwaarden even goed door?

16-11-2008, 17:00
Als je de artikelen terugstuurt gebruik dan altijd het voorgedrukte adreslabel. Alleen de retourkosten à € 1,00 worden je in rekening gebracht, ongeacht de grootte en het gewicht van het pakket.
Wil je een bestelling retourneren, dan kun je dit natuurlijk ook doen via het afleverpunt waar je de bestelling hebt opgehaald.



Alstu