Bekijk volle/desktop versie : Wat een mega afknapper zeg !



16-11-2008, 16:16
zoveel mensen zien dit als normaal maar als een man die ik net heb leren kennen over een vrouw zegt wat een mooi figuur heeft zy of ze ziet er sexy uit.. Wat een afknapper geloof my het is geen jaloezie ! Ik word niet snel verliefd en als ik het ben duurt het lang voordat ik echt jaloers word maar als ik zoiets iemand zie opschryven of zeggen wordt hy al van myn lystje geschrapt..! Overdryf ik of wie deelt myn mening ?

16-11-2008, 16:18


ja kijken mag altijd, het heeft geen zin om t te gaan verbieden!! en ja dan kun je elke man van je lijstje gaan schrappen!

16-11-2008, 16:19

Citaat door fessiamassia:
zoveel mensen zien dit als normaal maar als een man die ik net heb leren kennen over een vrouw zegt wat een mooi figuur heeft zy of ze ziet er sexy uit.. Wat een afknapper geloof my het is geen jaloezie ! Ik word niet snel verliefd en als ik het ben duurt het lang voordat ik echt jaloers word maar als ik zoiets iemand zie opschryven of zeggen wordt hy al van myn lystje geschrapt..! Overdryf ik of wie deelt myn mening ?

combinatie van jaloezie en onzekerheid

ik zou aan mezelf gaan werken als ik jou was

16-11-2008, 16:24

Citaat door fessiamassia:
zoveel mensen zien dit als normaal maar als een man die ik net heb leren kennen over een vrouw zegt wat een mooi figuur heeft zy of ze ziet er sexy uit.. Wat een afknapper geloof my het is geen jaloezie ! Ik word niet snel verliefd en als ik het ben duurt het lang voordat ik echt jaloers word maar als ik zoiets iemand zie opschryven of zeggen wordt hy al van myn lystje geschrapt..! Overdryf ik of wie deelt myn mening ?




Ligt niet aan jou,
serieus jij bent arabiesch dat komt daardoor,
het komt nooit meer goed met jou.

Een geboren ziekte.