Bekijk volle/desktop versie : Voor de boy's die fitnessen

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6

15-03-2004, 02:56

Citaat:
Origineel gepost door SSJchabab
laten we er vanuit gaan dat het allemaal goed voor je is
En als ik er niet vanuit wil gaan?

slaap lekker

16-03-2004, 00:27

Citaat:
Origineel gepost door Tetouaniiii
heheh .. Weleens Cell Tech geprobeerd? Beste creatine die er is.. En het bevat een smaakje.. Maar goed.. Het is best duur !
Cell Tech is best prijzig, raad je aan ZellTech van Allstars te proberen dit is goedkoper en veel beter dan Cell Tech.

16-03-2004, 00:37

Citaat:
Origineel gepost door Sweety20
[B]En als ik er niet vanuit wil gaan?

slaap lekker [/B]
dan zit je in ontkennings fase

16-03-2004, 00:46

Citaat:
Origineel gepost door SSJchabab
dan zit je in ontkennings fase
Ooooh ik dacht in een patrick fase..

22-03-2004, 13:00

Citaat:
Cell tech heeft een smaakje ! Alleen ja.. Is dat geen pure creatine..Heeft allemaal toevoegingen.. Maar is wel de beste van alle soorten !
welke smaken hebben ze allemaal.

22-03-2004, 16:37

Citaat:
Origineel gepost door Dinn
Weet je wat ik grappig vin......... een vrouw moet zich niet mooier maken moet geen make-up gebruiken niet haar wenkbrauwen epileren niet haar figuur laten zien dus geen strakke en blote kleding dragen en als ze dan hier info wil tot betrekking tot haar figuur bv. platte buik dunnere benen etc. etc. dan krijgt ze gelijk naar de kop kop dat ze zich moet verhullen in plaats van tonen klopt de islam schrijft ons nou eenmaal regels op die betrekking hebben op je uiterlijk en ben het daar dan ook helemaal mee eens...maar ik denk dat ik ook wel zal gelden voor de heren denken jullie niet ... ik bedoel maar ben dankbaar voor wat ALLAH SWT je heeft gegeven dus waarom deze troep gebruiken om sneller breed te woorden en in alle producten wordt chemische troep gebruikt je bent naief als je dat niet wil beseffen....jezelf breed maken is ook een vorm van je eigen mooier maken zodat anderen zich op je zullen vergapen dus heren en dan bedoel ik nu alleen de marokkanen los van dat het troep is jullie hebben al een leuk koppie de leukste humor zelfs het loopje van een marokkaan kan niemand tegenop waarom jezelf volproppen met deze troep die later toch de verkeerde uitwerkingen zal hebben...

ps. wie het niet met mij eens is ik kan jullie 1 vb. geven REDD BULL daar zit een stof in die afkomstig is van stieren ik zet hier liever niet neer wat precies maar laat ik je dit zeggen ik denk dat diegene die weten wat ik bedoel het met mij eens zullen zijn dat bepaalde stoffen die ergens in worden gedaan niet perse worden vermeld op de verpakking en dat geld voor heel veel dingen kan nog tig voorbeelden geven...
wat zegt slaat een beetje nergens op. Het is normaal dat een man een beetje normaal er uit wilt zien ofzo. Een man hoeft zich maar te bedekken van knie tot navel en dat kan je niet vergelijken met een vrouw.

redd bull is een energie drank en waar heb je dat vandaan het is een merk, denk je echt dat het stieren pis is?

22-03-2004, 20:55

Citaat:
Origineel gepost door NaJaT_Scorpion
welke smaken hebben ze allemaal.
Ik ben mango, citroen en sinaasappel tegengekomen..

22-03-2004, 22:15

Citaat:
heheh stackersss .. Val je gegarandeerd mee af.. Maar kan gevaarlijk zijn voor mensen met slechte weerstand..Of ja gevaarlijk.. Kan je er misschien gewoon niet lekekr bij voelen.. Er zijn 4 verschillende soorten.. En voor goede resultaten ook erbij blijven trainen.. Maarre dat lukt 100 %.. Als je er serieus mee omgaat heb je die 5 kilo zo binnen maand kwijt..

Met alle respect .... maar na een week stoppen heeft ze er 10 kilo (of meer) bij, hartkloppingen, vreetbuien, slapeloosheid, hoofdpijn, een depressie en wellicht een leveraandoening ... (hier ff een linkje meerinfo type bij google stackers en bijwerkingen en lees dus weet waar je aan begint) ...

Vooral als ze zoveel in een maand wil afvallen ....

Meid wil je het eraf hebben dan geen Ephedrine troep die je bloedsuikerspiegel verhoogt en wanneer je ermee stopt heb je een te lage bloedsuikerspiegel ... Ik heb ze ook getest uit nieuwsgierigheid en geloof me zodra ik gestopt was (en dit na 4 weken alleen !!) had ik HONGER en een supergrote trek in zoete dingen breek me de bek niet open over moodswings! Meid ..... gewoon veel water drinken gezonder eten en sporten .... en per week 1 tot 2 kilo eraf ...

Moet lukken in die 4 weken ... 4x2 = 8 ..... Dus die 5 kun je er ook op een gezonde manier afhalen ....

M3a salama

22-03-2004, 23:16

Citaat:
Origineel gepost door Laysa
Met alle respect .... maar na een week stoppen heeft ze er 10 kilo (of meer) bij, hartkloppingen, vreetbuien, slapeloosheid, hoofdpijn, een depressie en wellicht een leveraandoening ... (hier ff een linkje meerinfo type bij google stackers en bijwerkingen en lees dus weet waar je aan begint) ...

Vooral als ze zoveel in een maand wil afvallen ....

Meid wil je het eraf hebben dan geen Ephedrine troep die je bloedsuikerspiegel verhoogt en wanneer je ermee stopt heb je een te lage bloedsuikerspiegel ... Ik heb ze ook getest uit nieuwsgierigheid en geloof me zodra ik gestopt was (en dit na 4 weken alleen !!) had ik HONGER en een supergrote trek in zoete dingen breek me de bek niet open over moodswings! Meid ..... gewoon veel water drinken gezonder eten en sporten .... en per week 1 tot 2 kilo eraf ...

Moet lukken in die 4 weken ... 4x2 = 8 ..... Dus die 5 kun je er ook op een gezonde manier afhalen ....

M3a salama
haha 10 kilo of meer is wel een beetje overdreven vindt je niet? Maar ja, qua manier is het natuurlijk het beste om het gewoon natuurlijk te doen.. Maar of je weer bij komt ligt gewoon aan jezelf.. Als de persoon stopt met gebruiken en verder alleen eet en niet sport.. Tuurlijk kom je dan weer aan..

Maar goed.. Dit is maar een optie.. Het is beter een andere manier te gebruiken..

23-03-2004, 01:11
Shiiiiiiiiiiiiit man.......ik moet zo te zien nog een hoop leren, jullie hebben er echt verstand van. Zelf zit ik al een 1 maandje op een sportschool en weet absoluut niet welke traningen het meest effectief zijn voor de conditie en spiermassa en laat staan in welke combinatie ''voeding''.

Zou iemand mij kunnen vertellen op welke manier je het best kunt trainen en met welke combinatie voeding, potjes, poeder of wat dan ook.

NB: zou ook graag willen weten wat de namen van deze producten zijn en waar je ze kunt kopen.

23-03-2004, 15:13

Citaat:
haha 10 kilo of meer is wel een beetje overdreven vindt je niet? Maar ja, qua manier is het natuurlijk het beste om het gewoon natuurlijk te doen.. Maar of je weer bij komt ligt gewoon aan jezelf.. Als de persoon stopt met gebruiken en verder alleen eet en niet sport.. Tuurlijk kom je dan weer aan..

Maar goed.. Dit is maar een optie.. Het is beter een andere manier te gebruiken..
Nou ok die 10 hangt er vanaf wat je eet maar aankomen doe je zeker als je met die troep stopt ... Of je nou stopt met sporten of niet want je bloedsuikerspiegel (o.a.) is dan niet goed ...

Moet je naar een therapeut om je eetstoornis onder controle te krijgen enz. enz......

Dus ja een optie is het niet ... De gedachte erachter is wel ok ....

M3a salama

23-03-2004, 21:11
maandag: Tagine met vis
dinsdag: Tagine met kip
woensdag: Tagine met lamsvlees
donderdag: Bstilla met Vis
Vrijdag: CousCous royal
Zaterag & Zondag: Mesut

24-03-2004, 18:17

neem van mij nou aan je moet niks gebruiken
wand als je iest gebruikt en daarna stop je met fitnessen
dan zakt alles in elkaar. wat je natuurlijk hebt getaint hou
je ook natuurlijk. gewoon gezond eten en rusten om je spieren
te hestelen.

25-03-2004, 16:15

Citaat:
Origineel gepost door chomolocco
Nerd is die ouled elkehba die met je moeder getrouwd is...
voor het geval je hem niet vat..je vader a zammel.

yeh kleine opdondertje wil effe populair doen...ja mijn
rechter arm is veel groter dan mijn linker arm...je hebt zeker goed
bij je ma geinformeerd waar ik hem alleemaal bij haar heb ingestopt.

(je ziet het resultaat snel he..ze is aardig afgevallen he)

ewa veel succes met huilen a vieze bezem.
haha Ik lach je uit zielige Wanabee gangster. je kleedt je zeker ook als 50 cent en al die bitc'hs .

En wat zit je hier een beetje Je familie problemen met ons te delen, niemand heeft er behoefte aan. Je hoeft niet boos te zijn, ik denk dat weinig mensen de jerry springer hebben dat je kwam vertellen dat je een relatie met je zus hebt.

Life is a bitc'h wanneer je zo zielig bent als jouw he?.

Word maar lekker gek bitçh

25-03-2004, 16:18

Citaat:
Origineel gepost door ppp
Shiiiiiiiiiiiiit man.......ik moet zo te zien nog een hoop leren, jullie hebben er echt verstand van. Zelf zit ik al een 1 maandje op een sportschool en weet absoluut niet welke traningen het meest effectief zijn voor de conditie en spiermassa en laat staan in welke combinatie ''voeding''.

Zou iemand mij kunnen vertellen op welke manier je het best kunt trainen en met welke combinatie voeding, potjes, poeder of wat dan ook.

NB: zou ook graag willen weten wat de namen van deze producten zijn en waar je ze kunt kopen.
Ik heb Gebruik Creatine Monohydrate powder. die is precies wat je ook moet hebben als je massa en conditie wilt hebben. op die pot staat performance/strength/mass. Het is een kleine potje van 300 gram, ik heb het via via geregeld voor inkoop prijs dus prijs weet ik niet precies. Maar ik denk 22,50 ofzo.

en ik train 5 maanden i.p.v lichter worden, word ik zwaarder.

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6