Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Draag Je..Een



Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9

07-10-2004, 17:28
Nie goe ofwa

08-10-2004, 13:48



Citaat door Tranquille:
3 jaren :melig: en ik draag em afwisselend soms pak ik da op met een speldje soms gebruik ik 2 hoofddoeken soms maak ik em supergroot soms heel kort nix hangend ofzo.
Ik speel zo een beetje met de model hoe ik em draag
ik draag hem ook in november 3jaar en ben er heel trots op!
en ik draag het in model ook met van die haarbandjes en een sjaal!

09-10-2004, 14:46
al 4 jaar draag k hem

09-10-2004, 15:15
ik draag het nu elhamdoelah sinds na de vakantie ik hoop dat ik het nooit meer af ga doen want ik heb wel een foutje gemaakt maar ja het komt goed aleemaal insa allah doe het want je gaat van zelf voelen dat je zelf op een gegeven moment veilig bent met je mooie lenge hijaab en insa allah wordt het wel later die lange met die jurk allah zal jullie belonen insa allah!!

hey het is een beetje iligaals geschreven maar ik hoopp dat jullie het tog wel zullen begrijpen oke love all of you ciao

25-10-2004, 12:52



Citaat door ik_oke_is:
ik tot net over me dikke xxxx
altijd wel iemand die "pobeert" leuk te zijn ...............nou echt lachen joh.....

maar goed daar gaat het effe niet over.
Ik draag hem nu ook ongeveer een half jaartje, bevalt prima!

31-10-2004, 10:28
Ik draag mijn hoofddoek tot over mijn boezem.

Veel liefs Samyya

01-11-2004, 23:04
Hoi, ik ben de klassieke hoofddoek op 16-jarige leeftijd op ied el fitr beginnen te dragen, ondertussen zijn we al bijna 8 jaar verder en nooit heb ik er spijt van gehad alhamdoelah.
Voor de meisjes die het nog niet dragen--> lai hdiekoem.

03-11-2004, 12:35
ik draag em ook sinds mn 4de toen haalde ik em ook wel eens af maar toen ik 6 was draag ik em tot nu toe nog steeds alhamdoelilah dus ik draag em al 10 jaar beslama

30-11-2004, 02:03

Citaat door OujDa_LaDy:
Hoofddoek....En Als Je Een Hoofddoek Draagt Hoe Lang..??
Nou en of... iets van 10 jaar!
Alhamdulillah..

30-11-2004, 09:10
Asalam aleikom

alhamdoellilah,
Ik draag mijn hoofdoek sinds de dag dat ik naar de middelbare school ging en dat is nu bijna 7 jaar en ben er nog steeds trots op, sind de dag dat ik eraan begon tot de dagvan vandaag en insaallah zal dat voor eeuwig zo blijven

Aleikom assalam

18-12-2004, 17:54
ik draag me hoofdoek ongeveer een jaar en een paar maanden.
ik draag hem gewoon met een speldje voor en de ene stuk ook met speldjes op me hoofd.
ik zou heel graag een sjaaltje willen dragen zie dat sommige meiden het echt heel mooi doen. ik heb zo veel sjaaltje gekocht maar het wil me maar niet lukken kan iemand me uitleggen hoe je zo een sjaaltje om doet??


alvast bedankt

18-12-2004, 20:45

Citaat door sabahje:
ik draag me hoofdoek ongeveer een jaar en een paar maanden.
ik draag hem gewoon met een speldje voor en de ene stuk ook met speldjes op me hoofd.
ik zou heel graag een sjaaltje willen dragen zie dat sommige meiden het echt heel mooi doen. ik heb zo veel sjaaltje gekocht maar het wil me maar niet lukken kan iemand me uitleggen hoe je zo een sjaaltje om doet??


alvast bedankt
Ik draag ook nu 2 jaar een hoofddoek dan met sjaal ik heb ook meer sjaals dan hoofddoeken en in allerlei kleuren en maten.

ik zal je proberen uit te leggen hoe het moet.

b.v. je draagt een zwarte broek met een blauwe trui (ik noem maar wat), dan kan je een zwarte hoofddoek onder doen en erboven een blauwe sjaal of omgekeerd.

eerst je haar in een knot draaien en met een elastiek (wokkel) vaste maken, dan een (zwarte) hoofddoek naar achteren een knoop erin en om je haar draaien en vast maken achter. dan pak je je (blauwe) sjaal en zet je op je hoofd je moet aan een kant een lange stuk overhouden en de andere kant een kort stuk. dan moet je het aan de achterkant vast maken onder je knot, (je moet er wel op letten dat het van voor goed zit dus dat je een dun lijntje van je zwarte hoofddoek ziet.) je sjaal moet je een dubbele knoop in maken achter. dan pak je het lange stuk en draai je naar voren (om je nek) en dan boven je knot en zet je daar met een speld vast en draait verder naar je keel en zet het daar vast met een veiligheidsspeld (wel onder de sjaal zondat de speld niet te zien is.

Hoop dat je het begrijpt. maar je moet zelf maar experimenteren met die sjaals want je kan het op zoveel manieren doen.

11-01-2005, 16:30


ik draag het ook
al 5 jaar ofsow
alhamdoelilah

11-01-2005, 17:53
Nee ik draag geen hoofddoek

12-01-2005, 20:01
inscha`allah word je vader wakker en laat hij jou een hoofddoek dragen.
maar waarom mag je dan eigelijk niet van je vader het is tog juist goed:S

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9