Bekijk volle/desktop versie : The Dirty Bella Mafia's



Pagina's : [1] 2 3

24-02-2004, 21:38
hey mensen ons verhaal is er op een of andere reden af gehaald mischien omdat jullie het niet gingen lezen nou camillya en ik zijn opnieuw begonnen here it is!!

Tooeeet Toooeeeet!! Pff amira kan echt overdrijven soms ik piep der op ‘ ewa a sahibti ik heb niet de hele dag de tijd, we komen te laat aah boero!Jaa jaa ik kom hoor ik aan de andere kant van de tel.Pff daar is ze eindelijk Amira is me beste vriendin we zijn net zusjes iedereen die ons samen ziet zegt dat, het enige verschil is dat zij een kop groter is dan ik, alleen ben ik ouder.
Ewa a sahibti we moeten nog een stukje rijden naar die bruiloft en heb geen zin om een parkeerplaats te zoeken,Chill girl we komen der wel heb cd’s bij me zegt met een big smile lekker chaabi ik ga helemaal uit me dak strax , ja ja amira we moeten der eerst komen ik hoop dat we niet in een file staan. Amira is een schat maar afspraken kan je niet met der maken overmorgen is al te ver voor d’r,we kennen elkaar ons hele leven maar zijn al 9 jaar echte vriendinnen hebben op de zelfde school gezeten en hebben samen onze diploma’s mogen halen.Ik ben 22 amira 21 we zijn bezig om samen een huisje te huren want het werdt wel tijd om op onze eigen benen te staan vonden we zelf.
Ewa a zina laat zien wat deze autootje van je kan roept amira tijdens het zingen door yooyoyooyoyyoooooo Amira laat dat gejoel voor de bruiloft ok !ik had net een golf 4 gekocht een mooie zwarte gti mooie velgen alles der op en der aan.maar wat ons het meest interseerde was de geluids instalatie hoe harder hoe beter aangezien we beiden van die muziek freaks waren altijd feest!
we gingen naar de bruiloft van onze vriendin farida het was een prachtmeid mooie blonde haren groene ogen mooi figuurtje en een hartje van goud.zij ging als enige van ons trouwen met de man van haar dromen. nou amira en ik geloofde niet meer in die verhaaltjes trouwen was het laatste wat in ons op kwam wij waren te druk bezig met onze toekomst cariere maken dat was ons motto.
Amira was een mooie meid der naam zegt al genoeg Princesje ze had een mooie takshita aan met veel sieraden die glimmen ze houd van brilliantjes hoe meer hoe beter,ze had mooi glanzend bruin haar dat mooi bij der bruine ogen pasten.
der haren had ze mooi opgestoken en zichzelf ook mooi opgemaakt.haar ogen glinsteren als ze lachte en dan kwam er een mooie rij witte tanden te tevoorschijn ze had ook een mooi pracht figuur ze was wel lang maar alles was goed in proportie. in de zomer moest ze de mannen van der af zien te slaan,en daar hielp ik der dan bij haha.ik zelf had een blauwe takshita aan ik hou van simple en had het simpel gehouden qua sieraden en make up.
Hey Dalila zijn die mafkezen der al? ik weet niet meid bel ze ff ik kan niet rijden en bellen heb geen zin in wahed boete zeg maar dat we bijna in rijswijk zijn ok.
Hey simo waar ben je a sahbi! Amira kan soms echt als een boerin praten vandaar der bijnaam boeroe, Ok ja wij zijn bijna in rijswijk we zien je zo ok blijf buiten wachten is isa bij je of niet? safi a gouja tot zo ciao! Ok ze staan voor de zaal meid er is wahed gruwelijke band man we gaan shaken!!!!

10min later
Pfff ik zei toch dat we door jou weer onwijs lang naar een parkeer plaats moesten zoeken aah boerin je vergeet je tas in de auto!! Neem mee dan aah kameel ok waar ik die bijnaam aan heb verdient hou ik voor mezelf zal best zijn dat ik van het zuiden kom Amira was al bij simo en isam gaan staan hey zina hoe is het ? goed goed jongen met jou? wij met zijn 4ren zijn on afscheidelijk zij zijn na me fam de personen waar ik het meest van hou.
Ok Roept simo zid Amira geef me je hand en isam neem Dalila mee we gaan chi mannen hier binnen jaloers maken!

25-02-2004, 12:11


ewa wnr komt de vervolg

25-02-2004, 12:45
kom op !!!!!

25-02-2004, 17:09
ok lieverds een vervolgje speciaal voor jullie

Amira
nariiiiiiii vandaag is de dag dat dalila me gaat slopen..... Ze is onderweg en ben nog steeds bezig met me haar!!! Ik weet het ze vermoord me...Dalila is me hartsvriendin oftewel zus.. ik noem der zusje hihihi die kleine chinees is korter...We hebben mekaar leren kennen opschool en zijn sindsdien onafscheidelijk. 9 jaar is het nu inmiddels... 9 jaar lol en pret... en af en toe hmmzzz dat vertel ik later wel... (the dirty maffia's)...Die naam zegt het al...Vandaag zijn we uitgenodigd voor een bruiloft van een vriendin van ons alleen is mevrouwtje stipt op tijd WEER stipt op tijd en ben nog met m'n HAAR bezig... ze moet nu inmiddels na 9 jaar wel kunnen begrijpen als ik zeg 19.00 uur dat ik daarmee 19.30 meebedoel... Shit ze belt... Na3aam antwoord ik droog.... WAAR BEN JE A MESGOTA IK STA VOOR JE DEUR!!! ja ik kom der aan ik loop nu de trap af (NOTTT denk ik bij mezelf)... shit ik doe me muiltjes snel aan pak me tasje en vlieg naar beneden... Daar zit mijn chinees.... woooow ze heeft der haar gefhönt.. staat er prachtig tbarkelah...ze heeft een blauwe tekchita aan dat kind is gek op blauw en het staat er prachtig... ik noem der chinees omdat ze als ze lacht je haar oogjes niet meer ziet en ze is kort vergeleken bij mij ben ik een GIRAFFE... ook heeft ze een andere naam kigkigkig kameel omdat ze een hele mooie decollete heeft waar ik af en toe een moord voor wil plegen een lange slungel ben ik en heb minnie..... je weet wel.... ik ben eindelijk aangekomen bij der auto nari ben het niet meer gewend om op hakken te lopen...ewa lekkerding wat zie je der prachtig uit!!!! ik raakte met me vinger me tong aan en vervolgens haar schouder en zei tsssssssss DAMNZ GIRL UR HOT HOT HOT!!!!
ja ja ja schreeuwde ze... met een mooie bigsmile toverde ik een paar chaaibies cd's uit me tas... chaaibi is me voedsel kan niet zonder shaken... jah kan ook niet anders met die grote heuvel onder aan me rug...schreeuwend krijsend reden we naar de zaal... onze chappies stonden al op ons te wachten isam en simo.. dat waren onze hartsvrienden... we kunnen niet zonder ze...
he he eindelijk een parkeerplek gevonden.. ja dalila schreeuwde dat het allemaal mijn schuld was blablbla ik knikte altijd als zij aan het schreeuwen was...hihihi
zo schoonheden eindelijk geariveerd?? we groeten mekaar en lopen met zn vieren naar binnen...
Ik hoorde de band al en trok aan simo zn hand dat ie moest opschieten... ik begon met me xxxx te shaken... wa a boeroe wacht tot je binnen bent schreeuwde hij, dalila en isam lagen in een deuk om mij... we liepen naar binnen het was al aardig vol... De moeder van farida begroete ons... marhbabikoem a wledi tefedlo tefdlo... ze rijkte ons dadels en een klein glasje melk aan... die chappies aten er 3 achter mekaar.... ik en dalila lagen in een deuk... wa tkayes a sahbie zei ik ... er komen nog meer gasten hahaha isam maakte een gebaar met zn hand dat ik me mond moest houden omdat zijn mond propvol was... we werden naar een lege tafel begeleid door een meisje van de catering... yes yes yes!!! dalila keek me aan wat is er nou weer ?... we zitten naast de band en ik kneep in der arm... hahaha 3la mesgota ga zitten ga... alles ziet er prachtig uit... de zaal is versierd met bordeau rood en goud... de troonstoelen zijn nog leeg... gelukkig ik had de eerste binnenkomer van farida niet willen missen... ik keef ff om me heen of ik bekende zag.. Ik glimlachte naar een paar bekende gezichten... De moeder van farida wenkte naar mij en dalila dat we moesten komen... we liepen naar der toe.. a bnetie farida ra karbet te grozj bgitkoem tgarzjoha ra ntoema kibhel famila...( mijn dochters farida is bijna zover.. ik wil dat jullie haar naar buiten begeleiden jullie zijn net familie.) dalila en ik stemde hiermee in en liepen naar de gang waar andere meisje in hun mooie tekchitaat stonden te w8en totdat farida naar buiten kwam.. Ayoub haar man stond buiten een sigaretje te roken.. meskine hij zal wel gestrest zijn zei ik tegen dalila... ja denk het ook antwoorde ze dromerig... hey hallo contact melek . nee niks niks zei ze... ik vind het alleen leuk dat farida gaat trouwen... ik en dalila dachten helemaal nog niet aan trouwen.. we wilde eerst op eigen benen staan.... en dat was ons aardig gelukt... elhamdoelah...
De neggafa kwam naar buiten en gaf een seintje aan de band dat ie ander muziek moest gaan spelen... Ze komt ze komt zei ik als een klein kind tegen dalila.. en daar kwam onze schoonheid. Sla ou slem 3la rasoulah ila zja 3la sidna mohamed allah m3a zay el 3ali joeoeooeoeoeoeoeooeoeeoo werd er meerdere malen gezongen.. wa farida el mardija hakeykouna bnet a rzal mehdiyen..tbarkelah 3liha rabi hdia tbarkelah 3lihom rabi hdihom wa ayoub wa el howawi.... de band speelde het liedje ha hia zjat ha hia zjat zinat la 3rayes en lela sultana.. Haar eerste jurk was een prachtige bordeau rode sisi jurk achtig tekchita ze zag er prachitg uit haar blonde haren waren mooi opgestoken.. en ayoub zag er zeker niet slecht uit in zn mooie pak.. ze werden door een kudde meisjes naar hun troon begeleid.. ik en dalila bleven nog ff dansen tot ze zaten anders leek het zo stom om meteen terug te lopen naar onze tafel.. isam en simo zatten vrolijk te zingen en mee te klappen ze zwaaiden naar ons... ik wenkte dalila dat ik wilde gaan zitten en ze begreep de hint... dansend liepen we naar onze plaatsen...we kregen koffie en een gebakje hmmm had ik net nodig ik voelde me al een beetje draaierig... dalila had het door en begon te lachen... is je suiker weer gedaald?? yes u read my mind girl...hahahaha lachten we samen... de band begon chaaibi te draaien en ik keek simo aan met een bigsmile... NO WAY schreeuwde hij je weet dat ik niet kan dansen.... kan me geen reet schelen sta op je moer.... isam daar integen was een echte flifla hij kon super goed dansen en voor we het wisten was hij al meisjes aan het versieren op de dansvloer... ik en dalila trokken simo mee hij maakte stapsvoet een paar bewegingen en was in zn handen aan het klappen...ik en dalila gingen helemaal los... we hadden de tijd van onze leven... heerlijk lekker uit je dak gaan we maakten met zn vieren een cirkel en waren aan het dansen.... farida knipoogte ons en lachte omdat ik en dalila weer gek met onze xxxx deden... echt een mafketels zijn we... de band hield een break en iedereen liep weer naar zn plaats toe.......

25-02-2004, 18:15


Heey Ga verder JOh..
Alsjeblieft..??..
Kus..

25-02-2004, 19:09
heel leuk snel een vervolg plaatsen é

25-02-2004, 21:58
hey lady's thanks for reading my story ik zet er meteen een lang vervolgje op ok maar dat betekend dubbel zoveel reacties hihihih

25-02-2004, 22:01
Dalila

ohh het feest was super Farida zag er zoo mooi uit en der aanstaande ook (niet verkeerd ) heb me rot gelachen om simo die totaal niet kan dansen en zo een rood hoofd kreeg toen amira en ik hem op de dansvloer mee trokken,we hebben gedanst alsof ons leven der van af hing.Ik ben echt blijf voor farida echt en ik wil ook echt niet gaan trouwen nu al helemaal niet maar toch werdt ik weer betrapt door amira ‘Melek a sahibti wat is er ? vroeg ze me niets niets zei ik nonchalant en ik probeerde me dromerige blik te hervatten door een wat vrolijkere gezicht.Wat is er toch met me de laatste tijd pff!De band had een pauze en we liepen naar de tafel toe.Amira storte zich op het taart hahaha mafkees ‘Ah Boero is je suiker weer gedaald meissie??! ja man pff voelde me al draaierig worden op de dans vloer. Ahh joh geen punt dan had simo je wel opgevangen he lieverd? uhhh ja maar mocht ik te laat zijn zal ik je alvast waarschuwen dat de vloer hier koud en hard is! hahhaha ik verslikte me zo wat in me taart hahahha wat gemeen hey lief doen tegen amira je weet ze sloopt je! Amira leek helemaal geen aandacht voor ons te hebben ze was bezig met eten en dan moet je der niet storen.Simo en isam waren samen de chickies aan het ontdekken ik moet je zeggen het waren leuke jongens dus genoeg aandacht kregen ze wel.Simo was lang 1m85 had zacht bruin haar stijl van nature en 2 mooie sprekende ogen waar veel meiden een zwak voor hadden en zijn humor stond op nummer 1 je zou je nooit vervelen met hem.Isam is wat korter 1m75 en is onze chineesje wij lijken erg op elkaar als we lachen hahha 2 chineesjes maar hij is in tegenstelling tot simo echt een softy met een goed zacht hartje hij heeft zelf een goed getraind lichaam en mooie uitstraling.Ik ben altijd bang dat er een meisje komt en zo op zijn zieltje trapt want dat verdient hij niet.
Ewa a sahbi check die sanka aaah sahbi gruw!! zid sta sta op we gaan daar heen! Hey mafkezen jullie zijn hier met ons ewa zid zijn deze 2 meiden niet mooi genoeg voor jullie oula?? amira en ik zetten onze bozen gezichten op en ze weten dan wel hoe laat het is ……

25-02-2004, 22:03
en nog 1

Amira

Farida had de zaal inmiddels verlaten om zich om te kleden voor el3amaria...
Stelletje hufters... w8 maar zeg ik tegen dalila als wij leuke boyz zien dan dissen we hun ook gewoon... ja maar amira schatje IK ZIE DER GEEN 1!! zegt dalila... kijk dan goed uit je ogen....isam en simo waren ondertussen al op ontdekkingsreis ze liepen naar de gang toen opeens de moeder van farida hun aantikte... selaam ntoema m3aa amira ou dalila yek?? simo raakt altijd in paniek als een wild vreemde marokaanse volwassene hem aanspreekt n3aam stammelde hij isam daarintegen is heel relaxed.. n3aam 3lash tet sewel a lela zij hij beleeft... bhit koum et houzo el3amaria djel le 3rosa ma 3endi, hed allah ey rda 3likom... isam antwoorde blij waga a lela ma kain mochkil... simo gaf hem een dodelijk blik... hij haat het op in the spotlights te staan... maar stemde er later mee in.... dalila was der lippen aan het stiften toen we 1 kwaad gezicht voor ons stond en 1 blije... zo zo simo en heb je chi diss van een chickie gehad zei ik gemeen... en laat me raden isam jij hebt een nummer gekregen...??? hahaha nee antwoorde hij, simo keek nog steeds boos.... we gaan de 3rosa optillen... hahahahhahaa ik en dalila lachten ons rot... houh fikoum rabi ti gales degja.... simo trok aan me haar... aauw joh lekker voor je... isam wat lekker zo gaan al die ckickies me zien en ondertussen versier ik er 1tje en dan vraag ik later de nmr... opeens glimlachte simo ewa zo had ik het nog niet bekeken sahbo... box box hem!!!! ik en dalila zatten de band gapend aan te kijken... wesh zie jij wat ik zie?? waaaa dalila contact!!! ya sssssttttt ik had net oogcontact.. ooh okee goedzo niet te veel kijken he??? dalila had oogcontact met de drummer.... het was een mooie jongen die heftig aan het drummen was.... zijn gladde zwarte haren vielen voor zn ogen als ie aan het spelen was... hij had een zwart strak shirtje aan... die zijn schouders mooi accencuerden.... en als er 1 ding was waar dalila gek op was... dan zijn het brede schouders....De moeder van farida riep isam en simo dat ze moesten komen... ze moesten zich omkleden van de negafa om de 3amaria opte tillen met 2 andere gasten.... Ik ben benieuwd knipoogte ik naar dalila....ja ik ook.hahahha ze moeten een apenpakje aan ahahhaha...... de band speelde nu alleen muziek zonder zang... iedereen zat in spanning te wachten totdat Farida en Ayoub binnen zouden komen.... De band stopte met spelen... en je hoorde ineens toooooooot toooooooooot ttooooooooott tekzdek tekzdek tekdzek allah ya rabie llah ya rabie llah ya rabie llah jooojooojooojooojoooo dalilaaaaaaaaa daka marakchiaaaaaaaaa..... ik ben zo gek op ze ik stond meteen op..... iedereen was verbaasd en daarkwamen farida en ayoub binnenlopen zij in een witte tekchita en hij in een creme kleurige pak.... en dakka marakchia achter hun... ze werden begeleid naar de twee 3amaria's die op de grond stonden.... en daar kwamen simo en isam met een clubje andere jongens gekleed in leuke pakjes met hoedjes.... isam straalde helemaal en simo daarintegen liep verlegen naar binnen... kijk kijk daar heb je die msagit a ch3aab ahahhahaha ja ik zie ze .... farida en ayoub werden de lucht in getild en ze werden door de zaal gedragen... het was een prachtig plaatje...isam zag ik al een paar meisjes knipoog geven en simo liep met een rood hoofd rond...

farida en ayoub liepen naar hun plaatsen... daka marakchia had de zaal verlaten.... de band speelde weer... dalila zat met haar rug naar mij toe... en keek richting de band... hihihihi ik moest gewoon wat flikken.... ik kwam dicht bij haar oor en hijgde en zei hey lekkerding mag ik je nummer.... ze draaide zich om en gaf me een stoot tfoe 3lik a zjenia... ik kijk alleeen hoor... mmmmmmmmm hmmmmm kijke kijke yekkie.... ze keek boos en draaide zich weer om....

26-02-2004, 02:20
Aaahh Hahaha Leuke vervolgjes Joh
Keep up the good work
Kus Mahassiin..

26-02-2004, 19:01
hey meid bedankt voor het lezen ik ga weer een vervolgje plaatsen voor je gracias chica

26-02-2004, 19:12
Dalila

zo man kijk die schouders van die drummer pfff heerlijk!! alleen mag hij zijn haren wel wat korter knippen zeg!,Ik was bezig met dag dromen totdat ik verstoord werdt door een gehijg in me oor hey lekkerding...!! Tfoe Amira HOU OP MAN!! hahahah amira lachte het uit bitch!!
Laat me kijken a sahibti!Farida werdt gedragen op el 3amaria en het feest was top.
Om een uurtje of 3 liep het feest ten einden,uitgedanst en moe besloten we weg te gaan.
Simo en isam waren al wat eerder weg gereden omdat wij al weer zo treuzelden met dag zeggen tegen iedereen typisch vrouwen he!Zoo het was echt een onwijs tof feest he dalila!en zag je die jongen kijken naar me van de band oeeeeh he was hot hot hot !!! jaa amira hij vond je zeker leuk!heb je geen nummer geregeld?? Nee a sahibti je weet toch me tel staat vol met projecten en iets serieus wil ik toch niet OHJEE xxxx AMIRA IS BACK hahaah nou lieverd ze is nooit weg geweest lachend en omhelsen lopen we naar de auto.
hey lieverd zet ff Alicia op ik wil ff rustig muziek heb koppijn gekregen van het naast de band zitten.Hahaha jij kan ook nergens tegen he ik weet dat Farida speciaal voor mij zo een tafel heeft gereserveerd, ja denk het ook wijfie maar ik moet er voor boeten.
lekker zeg zo midden in de nacht op een lege snel weg rijden op de achtergrond hoor ik de piano van alicia keys (en het gekrijs van amira er tussen door!) oeeehhhh oeeehhhhh you don't know my name!! arme meid ik ga der inschrijven bij idols hihihi.
Hey dalila wat ben je stil meid is er iets? nee wijfie wellou ben gewoon moe, ja je was zo afwezig op die bruiloft jekma er is iets aan de hand je weet ik sloop je als je het me niet verteld jou problemen zij ook die van mij dat weet je!!! ja schatje en geef der een grote glimlach goed zo kijk die wou ik ff zien chineesje hihi!
Hey amira kijk daar nou !!! ohh een botsing! is er al hulp of niet?nee man zid zid stop die auto ff ,Ja amira maak hem nou ff ik ga niet stoppen strax zijn het van die gekke die zo mensen beroven ofzo?Maar Amira der mensenleven spirit kan je toch niet ompraten ik zet me auto achter die andere auto's en we lopen naar de auto's toe.
Goeden avond hebben jullie hulp nodig?Nou met mij gaat het goed maar met die jongen niet echt, ik loop richting de andere auto terwijl amira de vrouw onder handen neemt 'gaat u even zitten mevrouw vertel wat is er gebeurd'? heeft u al voor een ambulance gebeld? ja net.
Ik loop voorzichtig naar de auto en ik hoor gekreun,ik zie daar een jongen zitten achter de stuur met zijn hoofd tegen de stuur aan rustig loop ik op hem af en zie dat ie zwaar gewond is aan zijn hoofd rustig raak ik zijn hoofd aan,'gaat het een beetje meneer?'
aaaaaaaaaah!!!! xxxx! ohh sorry!! shit echt ik weer met me acties!,volgens mij wordt dat een nare hechting hoe heet u?Langzaam draait hij zijn hoofd mij kant op,rustig opend hij zijn ogen ik keek in 2 mooie bruine ogen,Badre ik heet Badre...........

26-02-2004, 19:30


Thnx Meiid!
Maar yallah ga verder.. Hij heet Badre Ewa zied..
Kus..

26-02-2004, 19:31
hahahaa chitana mmmmmm het wordt interessant he hihihih

26-02-2004, 19:56
interessant badr é. moehiem een vervolg plaatsen een extra lange please

Pagina's : [1] 2 3