Bekijk volle/desktop versie : Qatar wil Ailton voor nationale ploeg(Voetbal):)

24-02-2004, 19:36
Qatar wil Ailton voor nationale ploeg

24/2/2004 18:46

Qatar heeft de Braziliaan Goncalves Ailton, topscorer van de Bundesliga, gevraagd om zich te laten naturaliseren. De voetbalbond van Qatar wil de doelgerichtheid van Ailton gebruiken in de aanloop naar het WK van 2006 in West-Duitsland.
'Het klopt inderdaad', besvestigde de topschutter van Werder Bremen. 'Ik heb het aanbod van Qatar nu in beraad.' Ailton zou zonder problemen voor Qatar kunnen uitkomen, omdat hij nog nooit werd geselecteerd voor vertegenwoordigende elftallen van Brazilië.

Volgens de boulevardkrant Bild Zeitung zou Ailton één miljoen euro kunnen toucheren indien hij zich zou laten naturaliseren. Daar bovenop zou hij als international van Qatar nog eens 400.000 euro per jaar kunnen verdienen.

Goncalves Ailton liet onlangs nog weten graag voor de nationale ploeg van Duitsland te willen uitkomen. Teamchef Rudi Völler liet hem daarop weten dat hij geen pogingen hoefde te ondernemen. De Mannschaft zat volgens Völler niet op Ailton te wachten.

ZIJN IE ARABIEREN WEL 100%,DENK HET NIET,EERST TUNSIE EN NU HUN!!!WAAR GAAT DIT HEEN.GELD GELD GELD

26-02-2004, 11:55

Citaat:
Origineel gepost door MokhtariYoussef

Qatar heeft de Braziliaan Goncalves Ailton, topscorer van de Bundesliga, gevraagd om zich te laten naturaliseren. De voetbalbond van Qatar wil de doelgerichtheid van Ailton gebruiken in de aanloop naar het WK van 2006 in West-Duitsland.
'Het klopt inderdaad', besvestigde de topschutter van Werder Bremen. 'Ik heb het aanbod van Qatar nu in beraad.' Ailton zou zonder problemen voor Qatar kunnen uitkomen, omdat hij nog nooit werd geselecteerd voor vertegenwoordigende elftallen van Brazilië.

Volgens de boulevardkrant Bild Zeitung zou Ailton één miljoen euro kunnen toucheren indien hij zich zou laten naturaliseren. Daar bovenop zou hij als international van Qatar nog eens 400.000 euro per jaar kunnen verdienen.

Goncalves Ailton liet onlangs nog weten graag voor de nationale ploeg van Duitsland te willen uitkomen. Teamchef Rudi Völler liet hem daarop weten dat hij geen pogingen hoefde te ondernemen. De Mannschaft zat volgens Völler niet op Ailton te wachten.

ZIJN IE ARABIEREN WEL 100%,DENK HET NIET,EERST TUNSIE EN NU HUN!!!WAAR GAAT DIT HEEN.GELD GELD GELD
ik ben wel 100%

26-02-2004, 15:14
Ze kunnen geen eigen spitsen regelen

26-02-2004, 17:32
missnargiss :
ik ben wel 100%
---------------------------------------
Duhh Natuurlijk alhebia.
Schatje ik hou van je.
XXXJESSSSSSSSSSS

26-02-2004, 17:34

Citaat:
missnargiss :
ik ben wel 100%
---------------------------------------
Duhh Natuurlijk alhebia.
Schatje ik hou van je.
XXXJESSSSSSSSSSS
hihiihihih

ik ook van jou azine djellie
dikke kus van mij....

29-02-2004, 14:37

Citaat:

ailton??is toch dat dikkertje, die maar blijft scoren???ja hij is wel goed en grappig!!

01-03-2004, 12:12
luisvuitton :
ailton??is toch dat dikkertje, die maar blijft scoren???ja hij is wel goed en grappig!!
---------------------------------

JAH DAT HEB JE GOED GEZIEN!

02-03-2004, 09:08

Citaat:
luisvuitton :
---------------------------------

JAH DAT HEB JE GOED GEZIEN!
ja is dat hem???ooo wat goed

IK HEB HET GOED!!!!!
:melig:

maar dat wist ik ook wel hoor

p.s hij gaat toch ook naar schalke 04??
p.s2 hij heeft trouwens weer gescoord dit weekend

02-03-2004, 21:22
luisvuitton,ik wist niet dat marokaanse meiden van voetbal hielden!!!
ze volgen de bundesliga nog wel...haiaaaaaaaaaaaahaiaaaaaaa!!!!maar is wel leuk om te lezen,weleens gedaan?

02-03-2004, 21:25

Citaat:
Origineel gepost door arwinaboy
luisvuitton,ik wist niet dat marokaanse meiden van voetbal hielden!!!
ze volgen de bundesliga nog wel...haiaaaaaaaaaaaahaiaaaaaaa!!!!maar is wel leuk om te lezen,weleens gedaan?
oo die vooroordelen ook altijd over vrouwen, ja ik volg bundesliga ja en premier league ook jongen hahah en ja ik ben een meid/vrouw

02-03-2004, 23:09
Qatar gaat nix bereiken met Ailton,,,,Ailton is een Braziliaan,,,dat een Duits passpoort gaat nemen omdat hij het leuk vind met duitse spelers in een tam samen te voetballen,,,,,bij brazilie lukt dat niet,,,,want hij wordt steeds maar niet geselecteerd

03-03-2004, 13:32
ze willen ook een marokkaan naturaliseren in qatar zijn naam is kharazi en hij speelt nu in qatar en vorig jaar zou hij bijna naar liverpool gaan en hij speelde voor het olympische elftal van marokko

06-03-2004, 14:39

Citaat:
Origineel gepost door Crazy_Mocro7
Ailton heeft al beslist, hij gaat voor Qatar spelen
klopt voor 1 miljoentje