Bekijk volle/desktop versie : IB-Groep Ik moet 993 in een keer betalen!!



15-11-2008, 15:35
Hallo allemaal
Ik heb vandaag een brief van de ib-groep gekregen dat ik 993 euro in een keer moet betalen voor 5 dec maar ik heb het geld niet, ze zeggen dat ze schoolgeld van oktober nog steeds niet hebben ontvangen terwijl ik in september die brief van lesgeld heb ingeleverd op mijn school
ik kan me nog herinneren dat ik 2 cijfers van mijn rekeningnummer heb omgedraaid misschien dat dat het probleem is,
maar toch vorig jaar betaalde ik ook lesgeld ze controleren het rekeningnummer toch eerst
heeft iemand ook zo iets meegemaakt??

willen jullie dan aub even reageren alvast bedankt!!

groetjes

15-11-2008, 22:38



Citaat door s0usIaa__:
Hallo allemaal
Ik heb vandaag een brief van de ib-groep gekregen dat ik 993 euro in een keer moet betalen voor 5 dec maar ik heb het geld niet, ze zeggen dat ze schoolgeld van oktober nog steeds niet hebben ontvangen terwijl ik in september die brief van lesgeld heb ingeleverd op mijn school
ik kan me nog herinneren dat ik 2 cijfers van mijn rekeningnummer heb omgedraaid misschien dat dat het probleem is,
maar toch vorig jaar betaalde ik ook lesgeld ze controleren het rekeningnummer toch eerst
heeft iemand ook zo iets meegemaakt??

willen jullie dan aub even reageren alvast bedankt!!

groetjes

Meid je bent te laat, je had vantevoren achterna moeten gaan. Volgens mij stond er ook in de brief dat je te laat bent om in termijnen te betalen. Dus je staat helaas in december 993 euro in de min.

16-11-2008, 00:09
Salaam oe3likoem meid,

Ik kan je vertellen dat je bij de IBG altijd een betalingsregeling kan treffen. Weet van een bekende dat haar dossier naar de incasso is gestuurd en zelf toen een betalingsregeling heeft kunnen treffen.
Mijn advies, bel ze maandag gelijk op, leg de situatie uit en tref een betalingsregeling.

Succes!

16-11-2008, 00:26
Bel ze op geef aan dat je het bedrag niet in 1 keer kunt betalen en ze wijzigen het voor je nadat je hun een brief stuurt..

Ik zou eerst me lesgeld in 1 keer betalen maar achteraf had ik het geld nodig dus dat ging niet door had acceptgiro al van ze gehad en daar stond in wijziging niet mogelijk maar dat is niet zo gewoon bellen aangeven wat er is en je kan alsnog in termijnen betalen..

23-11-2008, 13:55



Citaat door s0usIaa__:
Hallo allemaal
Ik heb vandaag een brief van de ib-groep gekregen dat ik 993 euro in een keer moet betalen voor 5 dec maar ik heb het geld niet, ze zeggen dat ze schoolgeld van oktober nog steeds niet hebben ontvangen terwijl ik in september die brief van lesgeld heb ingeleverd op mijn school
ik kan me nog herinneren dat ik 2 cijfers van mijn rekeningnummer heb omgedraaid misschien dat dat het probleem is,
maar toch vorig jaar betaalde ik ook lesgeld ze controleren het rekeningnummer toch eerst
heeft iemand ook zo iets meegemaakt??

willen jullie dan aub even reageren alvast bedankt!!

groetjes

Dit kan niet het probleem zijn, want dit checken ze altijd. (via de belastingdienst)

Als de rekeningnr niet overeenkomt met hetgeen wat je opgeschreven had, dan zouden ze contact met je hebben opgenomen.

23-11-2008, 13:59
Je kunt de IB-groep altijd bellen om te zeggen dat je het bedrag niet in 1 keer kunt betalen, succes ermee.

23-11-2008, 14:23
gewoon in beroep gaan....

van een kale kip van niet te plukken he ...

schuldsanering he


http://www.ibgroep.nl/particulier/Informatie/Terugbetalen/Aflossingsproblemen.asp

20-12-2008, 20:06

Citaat door Jurist:
Salaam oe3likoem meid,

Ik kan je vertellen dat je bij de IBG altijd een betalingsregeling kan treffen. Weet van een bekende dat haar dossier naar de incasso is gestuurd en zelf toen een betalingsregeling heeft kunnen treffen.
Mijn advies, bel ze maandag gelijk op, leg de situatie uit en tref een betalingsregeling.

Succes!





nou ik was ook naar hen toe geweest en ze vertelde mij dat ik gewoon alles in 1 x moet betalen , ik kan dat niet hoor dus weet niet wat er nu gaat gebeuren

20-12-2008, 22:14
Tip: bel ze niet op maar ga langs.

Je wordt dan 4x beter en sneller geholpen.

20-12-2008, 22:35

Citaat door maghrebia_87:
ej heb precies dezelfde probleem kheb nu een aanmaning gekregen dat ik voor 9 januari moet betalen anders komt er een deurwaarder en komt er rente bij




me too



Citaat door Rachid_adam:
Tip: bel ze niet op maar ga langs.

Je wordt dan 4x beter en sneller geholpen.




ben ik al geweest voordat ik zo'n brief kreeg zei ze dan moet je maar wachten tot je brief krijgt dat je alles in 1 keer moet betalen , toen zei ik dat kan ik niet hoor , zegt ze ik kan niets voor je doen

21-12-2008, 13:22
hey meid,
ik had vorige jaar precies hetzelfde probleem.Bij de ib groep kunnen ze inderdaad niks voor je doen ondanks dat ik had gezegd dat ik het bedrag niet in een keer kon betalen.
Een van die medewerkers die zei tegen mij dat als ik het bedrag niet kon betalen in een keer dat ik moest wachten tot ze het aan incasso bureau hadden doorgestuurd en met een incasso kan je ALTIJD een regeling treffen!


Ik raad je dat wel af want 993 werd toen wel mooi 1250!!!
SUCCEs

21-12-2008, 13:29

Citaat door Sweet_Angel87:
hey meid,
ik had vorige jaar precies hetzelfde probleem.Bij de ib groep kunnen ze inderdaad niks voor je doen ondanks dat ik had gezegd dat ik het bedrag niet in een keer kon betalen.
Een van die medewerkers die zei tegen mij dat als ik het bedrag niet kon betalen in een keer dat ik moest wachten tot ze het aan incasso bureau hadden doorgestuurd en met een incasso kan je ALTIJD een regeling treffen!


Ik raad je dat wel af want 993 werd toen wel mooi 1250!!!
SUCCEs




pfff, in hoeveel termijnen mocht jij dat af betalen

24-12-2008, 12:11



Citaat door Forever:
pfff, in hoeveel termijnen mocht jij dat af betalen

Ik mocht in termijnen in termijnen van 100 euro betalen, Maar haat het al een incasso zolang duurt. Dus heb ik het maar toch in een keer betaald uiteindelijk.

24-12-2008, 12:11

Citaat door Sweet_Angel87:
Ik mocht in termijnen in termijnen van 100 euro betalen, Maar haat het al een incasso zolang duurt. Dus heb ik het maar toch in een keer betaald uiteindelijk.



ooh okeey bedankt!