Bekijk volle/desktop versie : schandalig getinte overvallers slaan Haagse oma



Pagina's : [1] 2

14-11-2008, 22:47
DEN HAAG - Een 76-jarig omaatje is bij een brute overval in Den Haag bont en blauw geslagen. Twee jongens van wellicht marokkaanse afkomst belden gisterochtend bij Riet van der Putten aan. Voordat ze het wist werd ze door een van de belagers genadeloos tegen de grond gemept.


"Ik doe anders nooit zomaar open", verzucht omaatje Riet in haar appartement. "Maar mijn buren zijn aan het verhuizen en ik dacht dat ze misschien wel mijn hulp nodig hadden." Volgens oma Riet hingen de twee lichtgetinte jongens die op haar stoep stonden een kletspraatje op over een kennis van hen, naar wie ze op zoek waren. "Ze vroegen me of hij misschien bij mij zat."

Toen ze ontkende, drong de grootste van de twee haar appartement binnen en gaf haar in de woonkamer zo'n harde oplawaai dat het bloed uit haar neus spoot. "Ik denk dat hij me bewusteloos wilde slaan", zegt ze stellig. "Met mij buiten westen konden ze in alle rust mijn huis doorzoeken."

Gillen

Waar de overvallers echter niet op hadden gerekend, is dat oma Riet nog voordat de pijn doordrong het op een gillen zette. Geschrokken zetten de jongens het vervolgens op een hollen.

Het geschreeuw van de belaagde vrouw bracht haar straatgenoten op de been. Haar onderbuurmeisje en haar Turkse buurvrouw schoten te hulp. In het ziekenhuis werd duidelijk dat haar neus is gebroken. Ook zitten er twee scheurtjes in haar jukbeen.

De dochter van oma Riet hoopt dat de daders worden gepakt. "In de hal is een muts gevonden. Misschien zit er wel bruikbaar dna op."

"Helaas was ik er niet", briest buurman Perry Chardonnens. "Anders had ik die gasten tot moes geslagen."

Ook wij en U hopen dat de daders gepakt worden, wij zien ze het liefst gepakt worden door een menigte woedende burgers die ze met gelijke munt behanden want dat is wat dit soort verdiend, waarna ze linea direct het land dienen te verlaten. En tevens mag de rechter die hier weer een mild strafje aan geeft aan de hoogste boom hangen

schandalig
http://www.ditdan.com/news/119/ARTICLE/1364/2008-10-31.html

14-11-2008, 22:48


Marokkanen?

14-11-2008, 22:50

Citaat door blindenstok:
Marokkanen?



1000%

14-11-2008, 22:57
Het is een vermoeden, die voorkennis hebben wij niet dus we kunnen niet beoordelen wat hun rassen zijn!!

en ongeacht afkomst deze jongens totaal geen respect voor zo'n ouwe vrouw ik zou zeggen straf ze maar geen medelijden met zulke ''gasten''

14-11-2008, 22:59



Citaat door bouchiba:
Het is een vermoeden, die voorkennis hebben wij niet dus we kunnen niet beoordelen wat hun rassen zijn!!

en ongeacht afkomst deze jongens totaal geen respect voor zo'n ouwe vrouw ik zou zeggen straf ze maar geen medelijden met zulke ''gasten''



Marokkanen behoren toch tot de Moslims, toch? Asl dit niet met de religie te maken heeftm, waarom doet gij dat dan?

14-11-2008, 23:16
Tuig!! Ik hoop dat ze gepakt worden en ook nog eens worden opgesloten.

14-11-2008, 23:16

Citaat door blindenstok:
Marokkanen behoren toch tot de Moslims, toch? Asl dit niet met de religie te maken heeftm, waarom doet gij dat dan?


Ok zou jij mij eerst kunnen vertellen waarom je de islam hier bij haalt....
de Islam heeft hier niets mee te maken en ik zie hier ook geen stuk van de islam voorkomen.. En waarom die jonge heren het doen ze gingen waarschijnlijk voor geld dus voor hun overleveringsinstincten

En ten slotte als het daadwerkelijk ''moslims'' waren en de islam goed hebben begrepen dan zouden zulke dingen niet doen, niet eens in hun gedachten voorkomen laat staan nog overvallen

En zoals ik al zei mochten ze de jonge heren oppakken laat ze maar lekker een tijdje lang in de cel zitten dat zal hun goed doen geen medelijden met zulke jongens hebben want ze vragen er zelf om.

14-11-2008, 23:22
Verzonnen, net als die brute straatroof.

14-11-2008, 23:31

Citaat door iliass18:
Verzonnen, net als die brute straatroof.

Allah ook.........

14-11-2008, 23:33
Wat is een schandalig getinte overvaller? Wanneer is een tint schandalig en wanneer niet?

14-11-2008, 23:34

Citaat door ___V___:
Allah ook.........

De holocaust.

14-11-2008, 23:36

Citaat door iliass18:
De holocaust.

Dat de Koran goddelijk is (gewoon samengesteld door diverse moslims , joh)

14-11-2008, 23:37



Citaat door Anne33:
Wat is een schandalig getinte overvaller? Wanneer is een tint schandalig en wanneer niet?


Een goedkope zwarte piet in een regenbui

14-11-2008, 23:38
Oh wat waren ze schandaaaaaalig getint, ie normaal meer die kleur

























het is alsof ze gebaad hebben in de diarree van de paus zo erg

14-11-2008, 23:39

Citaat door ___V___:
Dat de Koran goddelijk is (gewoon samengesteld door diverse moslims , joh)

De evolutietheorie, christendom, jodendom.

Pagina's : [1] 2