Bekijk volle/desktop versie : Ik heb nooit een beste vriendin gehad...



Pagina's : [1] 2

14-11-2008, 22:10
Ik ben altijd heel populair geweest op school. Ik had altijd heel veel vriendinnen maar nooit een vriendin waar ik alles kwijt kan die mij 100 procent begreep en die ik echt vertrouwde. Nu jaren later heeft omheen iedereen dat eene beste vriendin en ik gek genoeg niet terwijl ik wel tig andere vriendinnen heb met allemaal vage vriendschappen. Ik mis dat zo erg. Maar aan de andere kant heb ik nooit in ware vriendschap geloofd...

14-11-2008, 22:14


Je weet niet wat je mist !

14-11-2008, 22:17
You don't need maroccan friendship..

14-11-2008, 22:17

Citaat door Miss_magrebiya:
Stoerr




14-11-2008, 22:18



Citaat door GeleSokken:
Je weet niet wat je mist !



Uhm ik weet niet in me uppie heb ik het altijd gered..
Maar toch of ander manier vind ik het jammer.

14-11-2008, 22:18
Fuck vriendschap. geloof me ALLEEN zijn is het beste, ( alleen geboren en alleen de graf in)

14-11-2008, 22:23
Ja,heb ik ook

14-11-2008, 22:28
Join the club.

Vind het niet eens zo erg eigenlijk.

14-11-2008, 22:32

Citaat door uniQue_ladyY:
Join the club.

Vind het niet eens zo erg eigenlijk.


Egt?Ik zou tog iemand willen hebben waar ik egt ALLES aan kan vertelle anders moet je alles in je houden,want ah ja me wie kan je anders je geheime delen

14-11-2008, 22:39

Citaat door nihadjj:
Egt?Ik zou tog iemand willen hebben waar ik egt ALLES aan kan vertelle anders moet je alles in je houden,want ah ja me wie kan je anders je geheime delen


Heb nu wel vaak genoeg zogenaamde ''beste vriendinnen'' gehad, heb het zo een beetje opgegeven. En heb zoiezo moeite met mensen vertrouwen, dus al had ik er een zou toch niet alles vertellen aan haar.

Ik krop al mijn hele leven alles op, waarom zou ik dat niet tot mijn dood kunnen.

18-11-2008, 20:36

Citaat door uniQue_ladyY:
Heb nu wel vaak genoeg zogenaamde ''beste vriendinnen'' gehad, heb het zo een beetje opgegeven. En heb zoiezo moeite met mensen vertrouwen, dus al had ik er een zou toch niet alles vertellen aan haar.

Ik krop al mijn hele leven alles op, waarom zou ik dat niet tot mijn dood kunnen.



Jah best wel tristig maar zit in de zelfde situatie dus jah

18-11-2008, 20:43

Citaat door ilyass17:
Fuck vriendschap. geloof me ALLEEN zijn is het beste, ( alleen geboren en alleen de graf in)


ben het helemaal met jou eens bijna nobody is te vertrouwen voorallllllllllllllll vriendinnen niet ze zijn op de een of ander manier altijd jaloers

18-11-2008, 20:48



Citaat door uniQue_ladyY:
Heb nu wel vaak genoeg zogenaamde ''beste vriendinnen'' gehad, heb het zo een beetje opgegeven. En heb zoiezo moeite met mensen vertrouwen, dus al had ik er een zou toch niet alles vertellen aan haar.

Ik krop al mijn hele leven alles op, waarom zou ik dat niet tot mijn dood kunnen.


ik heb ook moeite om mensen nu te vertrouwen ik heb ook heel vaak ''zogenaamd beste vriendinnen'' gehad achteraf als ik nu terug ga kijken waren ze allemaal jaloerssssssssssss om nix

09-12-2008, 22:34

Citaat door ilyass17:
Fuck vriendschap. geloof me ALLEEN zijn is het beste, ( alleen geboren en alleen de graf in)


Ja, maar een of ander manier ben ik het zat dat ik alles alleeen moet doen. Ik wil gewoon ook een keer me ei kwijt en gewoon een beste vriendin hebben!


Citaat door nihadjj:
Ja,heb ik ook


Zullen we dan maar elkaars beste vriendin zijn

Citaat door Bakkerina:
Ik had zoveel vriendinnen. De laatste tijd heb ik niet eens tijd voor mezelf laat staan voor vriendinnen. Ik ga ook met iedereen om (als het mij uitkomt maar ik verspil mijn tijd niet aan mensen die het niet waard zijn). Ik heb nu 2 beste vriendinnen waarvoor ik echt tijd maak. En dat is een NIET-Marokkaanse en een Marokkaanse dame. Verder heb ik echt liever met niemand wat te maken. Je kunt het beste niet te veel vrienden hebben (maar dat is mijn mening).

En je moet goed uitkijken met wie je omgaat.


Tja ik heb eigelijk ook altijd Hollandse meiden als vriendinnen gehad maar toch een of ander manier zijn het hele lieve vriendinnen maar ze brgeijpen gewoon niet waarom ik niet ffkes met hun een kroeg ga pakken in het weekend. Zij vieren kerst terwijl ik schaapjes slacht. Terwijl Marokkaanse meiden weer in mijn ogen te nijdig zjn.

11-12-2008, 16:28
ik heb veel vriendinnen gehad, maar ik heb fucking slechte ervaring gehad.
alleen zijn is beter. en voor problemen of wat dan ook prop ik alles gewoon op ewa ja... wat moet je anders joh

Pagina's : [1] 2