Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Ik Wil Dat Me Haren Wat Sneller Gaan Groeien !!!!



Pagina's : [1] 2 3

24-02-2004, 16:24
me haren groeiten niet zo snel.. hoe dat komt weet k niet.. maar ik wil dus zo graag dat me haren wat sneller gaan groeien.. en nu is me vraag aan jullie :


WETEN JULLIE MISCHIEN WAT IK MOET DOEN ZODAT ME HAREN WAT SNELLER KUNNEN GROEIEN ??



Merci !

24-02-2004, 16:35


Heb gehoord dat amandelolie heel goed. Ook knoflook met olijfolie. Of dit waar is zou ik niet weten...

Laila

24-02-2004, 16:41
olijf olie met knoflook ? moet je olijfolie dan ook eerst opwarmen of hoeft dat niet ?

me ma zei net dat k olijfolie met ei moest doen.. :maf3:

24-02-2004, 19:26
olijfolie met olie is ook een mogelijkheid

26-02-2004, 10:27


Gemiddeld groeit een mensenhaar 1 cm per maand. Kwestie van geduld en je haren niet meer knippen.

26-02-2004, 11:23

Citaat:
Origineel gepost door SaMiax
me haren groeiten niet zo snel.. hoe dat komt weet k niet.. maar ik wil dus zo graag dat me haren wat sneller gaan groeien.. en nu is me vraag aan jullie :


WETEN JULLIE MISCHIEN WAT IK MOET DOEN ZODAT ME HAREN WAT SNELLER KUNNEN GROEIEN ??



Merci !
pokon wat moet ik dan wel niet zeggen ik ben net terug van kaal geweest .

26-02-2004, 11:25

Citaat:
Origineel gepost door Judi
Gemiddeld groeit een mensenhaar 1 cm per maand. Kwestie van geduld en je haren niet meer knippen.
Juist wel knippen!!

26-02-2004, 11:45
Tijd geleden heb ik iets vreemds gehoord..

Een zelfgemaakt middeltje dat haren sneller laat groeien en op de kale plekken weer haar laat groeien is het volgende
Hasj fijnmalen en vervolgens met olijfolie mengen en op je hoofdhuid smerenMaar dan moet je natuurlijk wel weten waar je de hshisha kan krijgen


Maar iets makkelijkers is je hoofdhuid regelmatig maseren en je haar goed verzorgen kan ervoor zorgen dat het haar sneller groeit..

26-02-2004, 12:48

Citaat:
Origineel gepost door Judi
Gemiddeld groeit een mensenhaar 1 cm per maand. Kwestie van geduld en je haren niet meer knippen.
k knip al shie jaaar niet meer.. en tis juist goed als je eens in de drie/4 maanden je puntjes knipt.. maar dat ziet me ma niet zitte

26-02-2004, 12:53

Citaat:
Origineel gepost door SaMiax
k knip al shie jaaar niet meer.. en tis juist goed als je eens in de drie/4 maanden je puntjes knipt.. maar dat ziet me ma niet zitte
De puntjes moet je zeker na een tijdje afknippen, anders groeit je haar niet meer.. Overtuig je ma

En jammer dat je binnenkort weg gaat

26-02-2004, 13:16

Citaat:
Origineel gepost door minora
[B]De puntjes moet je zeker na een tijdje afknippen, anders groeit je haar niet meer.. Overtuig je ma

En jammer dat je binnenkort weg gaat [/B]
ik heb dr al geprobeert te overtuigen maar ze is koppig

als het wat leuker wordt blif ik wel.. mi dont know

26-02-2004, 13:18

Citaat:
Origineel gepost door SaMiax
ik heb dr al geprobeert te overtuigen maar ze is koppig

als het wat leuker wordt blif ik wel.. mi dont know
Mijn ma wil vaak ook niet dat ik er een stukje laat afknippen, maar ben ook koppig does krijg toch vaak m'n zin

Je blijft!!

26-02-2004, 13:23


knoflook, stinkt dat niet?

26-02-2004, 13:37

Citaat:
Origineel gepost door Echie
knoflook, stinkt dat niet?
Jawel en niet zo'n beetje ook...

Dat is niet eens zo erg als het maar goed is ;-)

Laila

26-02-2004, 13:50
Trek aan je haren.





Pagina's : [1] 2 3