Bekijk volle/desktop versie : Mode & Uiterlijk Hoe zwerverig ben jij thuis?

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6

28-02-2004, 19:48

Citaat:
Origineel gepost door Endless
Synoniem voor Endless= Holbewoner

Ik noem mijzelf soms "trol" hahahaha....

28-02-2004, 19:49

Citaat:
Origineel gepost door Lampjuh
ssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssst
(solly) Ik bedoel alleen Lampjuh niet....

29-02-2004, 16:14

Citaat:
Jaja geef maar toe dames, we zijn buiten zien er zogenaamd netjes en leuk uit..We komen thuis alles uit en onze pyama aan klaar.

Hoe zwerverig ben jij thuis?

Ligt aan mn humeur.

01-03-2004, 15:39

Citaat:
Origineel gepost door Glimlachje
Ik noem mijzelf soms "trol" hahahaha....
Holbewoner

01-03-2004, 18:59

Citaat:
(solly) Ik bedoel alleen Lampjuh niet....

04-03-2004, 21:48

Citaat:
Ja dat was in het begin, maar nadat ik een paar jaar was getrouwd dee ik het niet meer Toen was ik weer zwerver..

Maar nu ben ik het zat om zo eruit te zien
Heel herkenbaar glimlachje........... Na een paar jaar huwelijk geef je het op...Maar dat geeft niet...maar soms is het wel jammer ja dan denk ik:waar blijft die tijd van die lingeriesetjes in alle kleuren van de regen boog??? En honderd keer in d espiegel kijken of je er wel goed uit ziet voor je mannetje......

05-03-2004, 13:50

Citaat:
Origineel gepost door Soetje
Dames mijn oma is net terug uit Maroc en raad eens wat ik van haar heb gekregen........... volgens haar de nieuwste mode (ahum)
Kanariegele badjas pyama waarvan de broek zeer zeer afslankt en de bovenkant is net zoals een te kleinmaatje blouse.....
Moehim wat zal ik zeggen, echt afschuwelijk
Maar ik moest haar beloven dat ik dit zeker zal aantrekken, want ze vond dat ik er thuis niet uitzag met die andere "zbel" kleding.
Ik ben vrij licht van gezicht, plus de prachtig mooie kanariegele pyjama
het is ook nog van badstof en daarvan is het voordeel nooit koud, en rode blosjes op je wangen als je het te warm krijgt
Moehim ik waarschuw altijd iedereen die langs wil komen, wat ze moeten echt een paar keer knipperen als ze mijn zien, en mijn oma dan met volle trots zegt dit is mijn oudste kleindochter

Ik moest dit effe kwijt

Veel liefs Soetje
ik moest echt lachen toen ik je berichtje las

Ik heb ook eens iets verschrikkelijks lelijk gekregen van iemand uit Marokko, het waren schots geruite rode pantoffels voor oude dames. Hahaha heb ze nooit aangehad, ze waren te klein yeee wat was ik blij!!!

Groetjes
Sabra

05-03-2004, 14:19

Citaat:
Origineel gepost door Soetje
Dames mijn oma is net terug uit Maroc en raad eens wat ik van haar heb gekregen........... volgens haar de nieuwste mode (ahum)
Kanariegele badjas pyama waarvan de broek zeer zeer afslankt en de bovenkant is net zoals een te kleinmaatje blouse.....
Moehim wat zal ik zeggen, echt afschuwelijk
Maar ik moest haar beloven dat ik dit zeker zal aantrekken, want ze vond dat ik er thuis niet uitzag met die andere "zbel" kleding.
Ik ben vrij licht van gezicht, plus de prachtig mooie kanariegele pyjama
het is ook nog van badstof en daarvan is het voordeel nooit koud, en rode blosjes op je wangen als je het te warm krijgt
Moehim ik waarschuw altijd iedereen die langs wil komen, wat ze moeten echt een paar keer knipperen als ze mijn zien, en mijn oma dan met volle trots zegt dit is mijn oudste kleindochter

Ik moest dit effe kwijt

Veel liefs Soetje
Kanariegeel nog wel :melig: !

06-03-2004, 21:14
Hahahaa wij zijn echt allemaal hetzelfde. Ik ben een rasechte zwervster thuis, zodra ik naar buiten moet tover ik mezelf om!! Ik ben heel ijdel als ik naar buiten moet maar binnen wil je gewoon niet weten, ik zie er gewoon echt niet uit.
Pyama jurken met vesten en soms zelfs kapotte sokken hahhaa. Ik ben sinds een jaar getrouwd en ik had voor de bruiloft allemaal leuke pyama's gekocht want ik dacht bijmezelf het zwerversbestaan moet nu eens aflopen.. dit kan echt niet meer in het huwelijk..
Dit heb ik een maandje of twee volgehouden daarna ben ik weer teruggevallen in mn oude zwerverspatroon. Zwerver zijn is zo verslavend, ik kom er maar niet vanaf. Soms neem ik me voor om te veranderen want stel er komt onverwacht bezoek!!!
Maar tot nu heb ik gewoon nooit opengedaan hahahaa... En dames, geef toe zwerver zijn is ook heerlijk!!

06-03-2004, 21:27
Het is inderdaad heerlijk.

Maar ik ga er nu nog even van genieten, zodra ik trouw moet ik mezelf dwingen om toch anders te gedragen/kleden

06-03-2004, 21:31

Citaat:
Het is inderdaad heerlijk.

Maar ik ga er nu nog even van genieten, zodra ik trouw moet ik mezelf dwingen om toch anders te gedragen/kleden
Believe me, dat houd je nooit lang vol. Mijn man word er gek van! Hijz egt altijd dat ik me binnen als een slons gedraag en buiten verander.. Hij zou het juist andersom willen zien. en ik weet dat ie gelijk heeft maar ik voel me nu zo op mn gemk bij hem.. en dat is de killer!! Zodra je je teveel op je gemak voelt komt de zwerfster weer naar boven..

06-03-2004, 21:37
WAHAHAHHAHAHHAA
IK DACHT OOK AL DAT IK DE ENIGE WAS

06-03-2004, 21:40

Citaat:
Origineel gepost door Saloua1978
Believe me, dat houd je nooit lang vol. Mijn man word er gek van! Hijz egt altijd dat ik me binnen als een slons gedraag en buiten verander.. Hij zou het juist andersom willen zien. en ik weet dat ie gelijk heeft maar ik voel me nu zo op mn gemk bij hem.. en dat is de killer!! Zodra je je teveel op je gemak voelt komt de zwerfster weer naar boven..
Oeps

Ik hoop echt dat ik het volhou

06-03-2004, 21:42

Citaat:
Oeps

Ik hoop echt dat ik het volhou

Het is maar een kwestie van hoe lang e het volhoudt.. Ik ben ervan overtuigd dat je uiteindelijk toch weer in je oude patroon terugvalt. Maar ik wens je veel succes met het volhouden meid.

06-03-2004, 21:44

Citaat:
Origineel gepost door Saloua1978
Het is maar een kwestie van hoe lang e het volhoudt.. Ik ben ervan overtuigd dat je uiteindelijk toch weer in je oude patroon terugvalt. Maar ik wens je veel succes met het volhouden meid.
Ik ga het zeker proberen, maar het moet sowieso van beide kanten komen hij moet er ook aantrekelijk uitzien als dat zo is..komt er motivatie van beide kanten

Inshallah, hou ik het inderdaad vol en ik hoop voor jou dat je af en toe er niet zwerverig uitziet

Pagina's : 1 2 3 4 [5] 6