Bekijk volle/desktop versie : Catering Arabia ????



Pagina's : [1] 2

14-11-2008, 12:09
Ik vroeg me af hoe deze catering hun werk doen... van de een hoor je dat het toppers zijn en van de ander super negatieve dingen.. zou graag jullie meningen willen weten... bedoel dan, het eten, de seveersters enz..

14-11-2008, 12:14



Citaat door prinsje101:
Ik vroeg me af hoe deze catering hun werk doen... van de een hoor je dat het toppers zijn en van de ander super negatieve dingen.. zou graag jullie meningen willen weten... bedoel dan, het eten, de seveersters enz..


hoi prinsje,

Arabia (amsterdam),

ik had hun op mijn bruiloft ze zijn heel goed Alhamdoellah ik had niks te klagen ik heb veel cateraars meegemaakt op bruiloften maar arabia steekt er boven uit je hoeft je die dag helemaal geen zorgen te maken ze doen alles en ze hebben drinken in overvloed en neem vooral die salade erbij deze is zo apart en lekker de mensen die op mijn feest waren hebben het er na 1,5 jaar nog steeds over haha.

veel succes

14-11-2008, 12:19
dank voor je reactie !! fijn om te horen , salade is dus perfect ! tnx

14-11-2008, 12:25
hun zijn goedddddd vind ze echt de beste...

14-11-2008, 12:26



Citaat door prinsje101:
dank voor je reactie !! fijn om te horen , salade is dus perfect ! tnx

graag gedaan en heel veel succes.

14-11-2008, 13:13
Mijn broer heeft ze twee weken geleden op zijn bruiloft genomen.
Ze hebben echt al het werk uit handen genomen. De serveersters en serveerders hebben hun taken meer dan goed uitgevoerd.

Het eten (we hadden 3 gerechten en fruit en ijssorbets), de koekjes, petit fours en shakes waren superlekker.
We hebben na de bruiloft superveel complimentjes gehad over hoe alles geregeld was etc.

Aanraders zijn het!!

14-11-2008, 13:30
Ze zijn echt de beste catering! Beter kan je echt niet krijgen.
Ze zijn zeer professioneel en komen alle afspraken na, ze zijn vernieuwend en hebben echt heerlijk eten.

14-11-2008, 13:44
Jaaaaaaaaaa k heb ze ook vaak meegemaakt!! echt geweldig gewoon..als je wat wil drinken komen ze netjes met karretjes langs en schenken ze het voor je in..wat je maar wilt...ruimen alles netjes op...en qua kleding..echt traditioneel..echt mooi..de mannen met selham..en de dames met jabador..vooral die ene donkere vrouw is zooo grappig en aardig...

14-11-2008, 13:45
dank dank... super goed om te horen!!

14-11-2008, 13:46

Citaat door Ghzelaa_Hbiba:
Jaaaaaaaaaa k heb ze ook vaak meegemaakt!! echt geweldig gewoon..als je wat wil drinken komen ze netjes met karretjes langs en schenken ze het voor je in..wat je maar wilt...ruimen alles netjes op...en qua kleding..echt traditioneel..echt mooi..de mannen met selham..en de dames met jabador..vooral die ene donkere vrouw is zooo grappig en aardig...

Die met dat korte kapseltje?

14-11-2008, 13:46
decoratie viel wel mee of heb je daar ook ruime keus in?

14-11-2008, 13:49

Citaat door prinsje101:
decoratie viel wel mee of heb je daar ook ruime keus in?

Dat weet ik niet. Mijn broer had zijn decoratie bij een ander decoratieteam vandaan.

14-11-2008, 13:58


weten jullie ook wat de prijzen van arabia ong. zijn??

14-11-2008, 13:59

Citaat door Roos_vicee:
Die met dat korte kapseltje?


ja zij...

14-11-2008, 13:59

Citaat door Ghzelaa_Hbiba:
ja zij...

Inderdaad een schat van een vrouw!! Heb onzettend met haar gelachen op de bruiloft van mijn broer.

Pagina's : [1] 2