Advertentie: bereik met Marokko.nl vrijwel alle Marokkaanse jongeren

Bekijk volle/desktop versie : Sit-Ups

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6

Glimlachje
24-02-2004, 13:09

Salaam meiden, Hoe gaat het met het water drinken en het NIET snoepen???? Ik heb nog een andere actie en je ziet het al: Sit-Ups!!! Als je veel gaat drinken en niet meer gaat snoepen dan moet je er ook bij sporten.Vinden jullie ook niet? :D Ik heb dus gedacht aan Sit-Ups :D Als jullie andere ideeen hebben dan hoor ik het graag. :) Ik ben benieuwd!!! ;)

minora
24-02-2004, 13:14
:schok: :schok: :schok: WACHT!!!!!!!!!! Niet snoepen en water drinken is al heel wat... En dan ook nog sporten :eek: :huil:

Glimlachje
24-02-2004, 13:50
Ja meid, wie mooi wil zijn moet pijn lijden zo gaat het sneller. Niet zeuren, jij moet mij zelfs helpen om anderen te stimuleren. Ja of nee heel simpel... Dus doe je mee? Ik dacht trouwens aan 10 situps per dag, en dat is om te beginnen... Is dus nog niks.. Het wordt moeilijker en moeilijker :D

ChOcOtOfFfF
24-02-2004, 13:54
als je het niet erg vind hou ik het alleen bij water drinken snoepen blijf ik doen:ego: sit ups word je moe van en val je van af das niet de bedoeling :o

minora
24-02-2004, 13:59

Ik hoef niet mooi te zijn :D Maar zal je zeker steunen meid!!!! ChOcOtOfFfF snoeperd :jammer: :ego:

ChOcOtOfFfF
24-02-2004, 14:02
Origineel gepost door minora Ik hoef niet mooi te zijn :D Maar zal je zeker steunen meid!!!! ChOcOtOfFfF snoeperd :jammer: :ego: ik ben geen snoeperd:ego: maar een vreetzak:hihi: ik eet alles wat los en vast zit :o in de hoop om bij te komen maar ja dat lukt me niet :(

ze3maa_ze3maa
24-02-2004, 14:05
He glimlachje is goed!!!!!!!!!!!!!!! iK ZAL HET PROBEREN INSHA'ALLAH!

ChOcOtOfFfF
24-02-2004, 14:12
Origineel gepost door ze3maa_ze3maa He glimlachje is goed!!!!!!!!!!!!!!! iK ZAL HET PROBEREN INSHA'ALLAH! hee moet je wel die zak chips van je bureau weghalen anders heeft het nog geen zin :p

Glimlachje
24-02-2004, 14:13
Origineel gepost door ze3maa_ze3maa He glimlachje is goed!!!!!!!!!!!!!!! iK ZAL HET PROBEREN INSHA'ALLAH! Zo mag ik het horen!!! Join the club is goed voor je... hahaha Hoeveel zullen we er van daag doen 5 of 10 of meer zeg het maar.. We moeten het opbouwen ;)

minora
24-02-2004, 14:28
Origineel gepost door ChOcOtOfFfF ik ben geen snoeperd:ego: maar een vreetzak:hihi: ik eet alles wat los en vast zit :o in de hoop om bij te komen maar ja dat lukt me niet :( Moet je tamrakt met kaas proberen :D Enne meiske... Wil je die link in je ondertekening onder zetten:o is beter :D

ChOcOtOfFfF
24-02-2004, 14:31
Origineel gepost door minora Moet je tamrakt met kaas proberen :D Enne meiske... Wil je die link in je ondertekening onder zetten:o is beter :D ah ok dat zal ik wel ff doen ik dacht al wat wordt mijn scherm groot

3ayshalak
24-02-2004, 14:57
weet je wat je moet doen als je erbij gaat sporten trek een warme trui aan en sporten maar..Je krijgt het sneller warm en gaat dus sneller zweten zo verbrand je sneller vet... En daarna natuurlijk lekker douchen :D Dat was even een tip zeg het maar als je er iets aan hebt;)

minora
24-02-2004, 15:13

Dansen is ook een optie :)

Glimlachje
24-02-2004, 18:32
Origineel gepost door 3ayshalak weet je wat je moet doen als je erbij gaat sporten trek een warme trui aan en sporten maar..Je krijgt het sneller warm en gaat dus sneller zweten zo verbrand je sneller vet... En daarna natuurlijk lekker douchen :D Dat was even een tip zeg het maar als je er iets aan hebt;) Shoukran dat je even de moeite hebt genomen om te reageren, bedankt voor de tip!!! :goedzo: :) En minora schatje dansen is zeker een optie ;)

3ayshalak
24-02-2004, 18:33
Origineel gepost door Glimlachje Shoukran dat je even de moeite hebt genomen om te reageren, bedankt voor de tip!!! :goedzo: :) En minora schatje dansen is zeker een optie ;) Graag gedaan meid :zwaai:

Pagina's : [1] 2 3 4 5 6